Zonnebrand zoektocht...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:44

Ultrasun en dan de olie voor sporters. Top spul! Je brengt het 1 x per dag aan maar sluit je huid niet af.
Zelden nog last van zonneallergie en ik verbrand ook niet (al moet ik zeggen dat ik nooit echt in de zon lig).

Zie nu dat je vettigheid vervelend vindt. Al is dit olie en in het begin nog wat vettig. Het trekt echt goed in. Ik doe het altijd op 's morgens gelijk na het douchen. Even goed in laten trekken. Aankleden. En je hebt nergens meer last van/omkijken naar.
Laatst bijgewerkt door Lestria op 30-06-15 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde....



Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:46

Zie mijn aanvulling.

Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde....

Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:02

Citaat:
Een tijdje terug was er een aflevering van de Rekenkamer op tv die over zonnebrand ging. Heel interessant. Zie hier veel voorbij komen over 'hoef je maar één keer per dag te smeren', maar dat is dus onzin. Na een bepaalde tijd beschermt het niet meer.


Grappig. Ik verbrand nl. vrij snel. Blond haar, lichte huid. Maar met die Ultra Sun red ik het toch echt met 1 x per dag smeren zolang ik niet uitgebreid ga zwemmen etc. Ik geloof best dat de bescherming terugloopt naarmate de tijd vordert maar 1 normale dag kan ik er echt prima mee doen zonder te verbranden.

Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, germie, Jessica_1998, lazy, MarieAnne, Plus_en_Min, Room_Soesje, Zilkesteyn70 en 158 bezoekers