[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:49

Hallo allemaal, ik ga aankomende donderdag beginnen met mijn half sleeve. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen van vrouwen. Mijn vriend heeft een hele sleeve en die zei dat vooral zijn binnenkant van zijn bovenarm het meeste pijn doet. Nu weet ik wel dat de pijn bij ieder persoon anders is maar toch ben ik benieuwd of er een bepaalde lijn in te trekken is. Ik heb op de achterkant van mijn arm een tekst die deed al minder zeer dan de tekst bovenop mijn schouder. Die teksten duurden overigens max 20 min en donderdag ga ik sowieso wel een paar uur zitten. Ik neem voor de zekerheid een paracetamol mee (niet bloedverdunnend) voor het geval mijn lichaam na 2,5 uur gaat protesteren en ik de pijn niet kan verdagen. Iemand die ervaringen en/of tips wilt delen?

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:37

Ja precies. Naja nu gaat alleen de buitenkant van me bovenarm vol. Hopelijk in 1 sessie.. En volgende x de binnenkant van me arm. Ben vooral ook benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. Vond die 20 min al 'saai', laat staan hoe erg ik me ga vervelen (en dus irriteren) als hij een paar uur lang bezig is.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:39

pimaude schreef:
Daarbij: Pijn is voor even, een tattoo voor je hele leven.

Ja, bij mijne heb ik echt wel even lopen janken, dat kwam doordat mijn huid niet goed pakte. Maar who cares, ik ben er ontzettend blij mee! Dat geld vast voor jou ook. Wat maakt een paar uurtjes doorbijten nou uit op je verdere leven? :-)

Zo denk ik ook zeker! Want ik weet dat je na het zetten er alleen maar plezier van heb. Maar ja ondanks dat moet je die paar uurtjes toch door komen haha.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:53

Een vrouwelijke buddha (alleen het hoofd) met een lotusbloem eronder. Op de binnenkant arm komt waarschijnlijk iets met de borobodur temple en/of rozen. Zijn we nog niet over uit..

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:47

Reusje0504 schreef:
xNathaliee schreef:
Een vrouwelijke buddha (alleen het hoofd) met een lotusbloem eronder. Op de binnenkant arm komt waarschijnlijk iets met de borobodur temple en/of rozen. Zijn we nog niet over uit..



Gaaf idee! Alleen in boeddhistische landen is het afbeelden van alleen het hoofd van buddha oneerbiedig, dat zie je eigenlijk alleen hier in europa als versiering. Als je dat niet erg vind gewoon doen hoor!:)


Oh echt? Wow dan lopen er erg veel oneerbiedige mensen :=
Zolang het maar geen 'kwaad' kan, anders wil ik er nog wel even over nadenken. Eventueel een schouder eronder? Of moet dan een heel lichaam worden afgebeeld?

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 22:17

@Reusje0504 Haha ja ik vind zelf een hand erbij niet mooi. Eventueel een schouder kan nog, maar dan wordt het hoofd kleiner en heb niet zo'n groot armpje.

Ik twijfel nog over hoe ik hem precies wil zetten. Als ik me arm langs me lichaam heb dat hij met het gezicht dezelfde kant kijkt als ik (dus een beetje binnenkant arm). Of als ik me arm langs me lichaam heb met zijn gezicht naar buiten toe zeg maar, dat hij echt op de buitenkant van me arm zit zeg maar.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:06

Iemand tips wat ik wel/niet moet eten voor ik me laat tattoeeren? Ik moet morgen om 11 uur en zit wel een paar uurtjes. Ik hoorde appelsap en banaan? En ik neem sowieso drinken en wat koek mee voor tijdens het tattoeeren.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:12

Ben benieuwd wat de huisarts zegt!

Ik dacht trouwens dat appelsap goed was voor je bloed? Naja heb het toch niet in huis. Goed ontbijten dus morgen en suikers mee voor tijdens de sessie. Spannend :):)

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:07

Haha ik neem een flesje cola mee en haal zo in de supermarkt wat candybars. Het zal raar worden om zoveel suiker op te 'moeten' nemen. Ik let sinds kort op wat ik eet en drink (frisdrank drink ik al jaren niet) en normaal gaat snoepen vrijwillig in een slechte bui haha.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:10

Wauw Rochelle mooi zeg! Hoop dat ik morgen ook na 3 uur klaar ben haha. Iemand had het over dadels? Die lust ik niet haha heb een zak twix gehaald :+
En die vogel, echt super mooi zeg dat aquarel! :j

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:13

Zo even broodje ei naar binnenwerken dan om 10 uur naar de kruidvat bepanthen halen en om 11 uur prikken. :D

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:38

Zooooo ik meld me! 11 uur binnen, 12 uur begonnen met prikken 18:40 klaar. Met 2x een pauze van 10 min ben ik heeeel blij met het resultaat!

Afbeelding

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:04

Ja he, ben er heel blij mee!

-


xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:21

Joolien schreef:
monique1983 schreef:
vind zo 1 voor op je hand niet echt mooi zijn wel mooiere plekjes lijkt me.

ik wil nog 1 laten zetten met de namen van de kinderen maar iemand en idee hoe je zoiets in en leuk ontwerp kan zetten moeten 3 namen worden bij elkaar maar hoe verbind je zoiets vind ik erg moeilijk

[ Afbeelding ]

dit is trouwens de tattoo die ik gisteren heb laten zetten
is de voet afdrukje van me overleden dochter met haar naam.


Wat een mooie betekenis maar wat zonde dat ie niet mooi is gezet... -O-
Voordat men weer gaat zeiken, sorry voor mijn eerlijkheid maar dit is mijn mening.


Dat zie je steeds vaker, het idee is mooi alleen de uitwerking minder. Althans dat is natuurlijk ook persoonlijk. Sommigen willen juist de tattoo on-realistisch. Persoonlijk hou ik zelf ook meer van realistisch. Heel veel sterkte iig met het verlies.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:57

gabyfedde schreef:
_JTM schreef:
Ja, ga naar tattoo corner 81. Of ik 'em door hem laat zetten ben ik nog niet helemaal over uit, zit sinds kort ook een nieuwe tatoeƫerder en zij zet echt prachtige stukken!

Aan wie dacht jij?


Rachel (van Tattoo Corner 81). Leuke meid met heel veel talent. Dat is degene die jij bedoelt ook denk ik ;) http://www.rachelvanmechelen.com/


Zij is heel goed! Vriendin van mij heeft haar sleeve bij haar gedaan.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:51

Morgen de binnenkant van me arm; komt een dromenvanger. Hoop dat het deze x wat sneller gaat als de vorige x :=

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:36

Hier mijn tattoo trouwens, zaterdag laten zetten dit is mijn bewerkte insta foto van net na het zetten *D
Afbeelding

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:53

Thanks *D ben er ook supertrots op maar voor mij nooit meer een tattoo aan de binnenkant van me arm :n

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:08

Oh ik zit liever nog een x 6,5 uur voor de buitenkant van me arm, dan 4 uur voor de binnenkant. Heb ook veel meer last tijdens de naverzorging. Maarja, over 2 weken lach ik erom.

-

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:41

_Dressage schreef:
Goed eten en drinken crazyshar!
Het is maar twee uurtjes, maar toch.
Ik viel na 5 uur en toen opstaan bijna flauw haha


Haha ja indd. goed eten! Ik word sowieso chaggie als ik niet eet, nou na 4,5 uur zat ik er echt doorheen. En de artiest bleef maar zeggen, nog eventjes.. Uiteindelijk na 6,5 uur naar huis en had ik echt reuze honger dat ik toen ik thuis was geen eens trek had om te eten en na een paar happen al vol zat :')

-

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellizdej, Zira1994 en 142 bezoekers