[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:37

xNathaliee schreef:
Iemand tips wat ik wel/niet moet eten voor ik me laat tattoeeren? Ik moet morgen om 11 uur en zit wel een paar uurtjes. Ik hoorde appelsap en banaan? En ik neem sowieso drinken en wat koek mee voor tijdens het tattoeeren.

Jezelf goed volstoppen van tevoren haha. McDonalds werkt goed bij mij :')

Yinka, Kynst is idd denk ik wel de beste in NL :j


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:29

Calimero_ schreef:
Jongens, ik heb een beetje bevestiging nodig.
Dit is mijn tattoo die in juli 2012 is gezet. Dit is toch niet goed?



http://i41.tinypic.com/rixbhg.jpg

http://i40.tinypic.com/28cgaww.jpg

Heb ze even in linkje gezet want ze zijn redelijk groot.


Ehh nee dat hoort niet, ik zou even contact opnemen met je shop en of de ha.Het lijkt wel littekenweefsel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:19

xNathaliee schreef:
Ben benieuwd wat de huisarts zegt!

Ik dacht trouwens dat appelsap goed was voor je bloed? Naja heb het toch niet in huis. Goed ontbijten dus morgen en suikers mee voor tijdens de sessie. Spannend :):)

Appelsap maakt t bloed dikker maar dat is echt minimaal :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 16:14

ZusJacobs schreef:
Mijn ontwerp vandaag bekeken, wauw!!! Beetje flabbergasted.. Mooier dan ik in gedachten had!!


Door wie gemaakt?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:29

Adam, fiets awesome!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:47

ZusJacobs schreef:
Net een schilderijtje!


Idd, schitterend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 09:33

_Dressage schreef:
Gaat erom dat kleur zónder outline uit kan lopen. Met outline is daar veel mindee sprake van. Ze doet dit immers al jaaaaaaren.

Wie bedoel je met ze?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 10:33

Ik vind het link van aquarel dat het ook een blauwe plek kan lijken. Dat idee heb ik trouwens bij Adam niet maar ik zag er van de week hier weer een langskomen waarbij ik dat wel had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 14:00

_Dressage schreef:
Joolien schreef:

Wie bedoel je met ze?


Nou eh alle artiesten die olschool doen.
Colour realism is nog niet zo oud. Kleur met outline wel

Oh op die fiets, ja dat klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:30

Poess91 schreef:
Zo, net een artiest gevonden, zij zet ook gave dingen zeg! Al moet je er wel van houden.
Ivana Belakova, jammer dat ze nu niet in Slowakije zit.


Daar is mijn vriend ook helemaal fan van :P Ben er niet zo van.

Mijn pauw moet eigenlijk nog bijgewerkt want niet alle inkt heeft in een keer gepakt alleen durf ik niet meer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:13

Mars schreef:
Joolien schreef:
Mijn pauw moet eigenlijk nog bijgewerkt want niet alle inkt heeft in een keer gepakt alleen durf ik niet meer _O-


Pauw? :oo Super gaaf! Heb je daar een foto van? Is ie in kleur?
Ik wil graag een mooie pauwenveer op mijn onderarm en ga hem tegen die tijd laten zetten bij Mandy van Tattoo Stories. Waarschijnlijk zit er een wachttijd aan vast maar dat geeft niet :)
Nog 2 weekjes en dan worden mijn andere veren bijgewerkt :D


Veer :')

Hier zie je trouwens wel een beetje de kleur verschillen. Dat geel heeft helemaal niet gepakt en is gewoon weg :')
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3321_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9630_n.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:15

monique1983 schreef:
vind zo 1 voor op je hand niet echt mooi zijn wel mooiere plekjes lijkt me.

ik wil nog 1 laten zetten met de namen van de kinderen maar iemand en idee hoe je zoiets in en leuk ontwerp kan zetten moeten 3 namen worden bij elkaar maar hoe verbind je zoiets vind ik erg moeilijk

[ Afbeelding ]

dit is trouwens de tattoo die ik gisteren heb laten zetten
is de voet afdrukje van me overleden dochter met haar naam.


Wat een mooie betekenis maar wat zonde dat ie niet mooi is gezet... -O-
Voordat men weer gaat zeiken, sorry voor mijn eerlijkheid maar dit is mijn mening.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:06

Lol Mascha, je zat bij de Wereld draait door :') Maar zo grappig vond ik m nog niet hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:10


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:50

Hij wordt uiteindelijk ook als die bovenste hier, maar ik ging de tattoo-artiest bijna slaan van de pijn zeg maar :')
En hoeveel diepte wil je hebben in een veer die in het echt ook plat is? Maar ik ben er blij mee hoor en vind dit kwaliteit ja.
MAar hij moet dus nog afgemaakt worden maar ik ben bang dat ik de tattoo-artiest weer ga meppen _O-

En deze is gezet door Vincent van Dorrestein.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:19

Ik vind het niet erg dat men kritisch is op elkaar. Ik ben dat immers ook en ik vind het juist een interessant topic door eerlijk en kritisch te blijven.
Even een kanttekening, die van mij is niet gezet met doel op realistisch, dat stadium kwam pas later bij mij op. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:52

_Mondy_ schreef:
Cruesli wauw wat een gave zeg !!!! Thomas is echt een kunstenaar wat dat betreft :j
Mijn laatste die ik in december gezet heb heeft hij ook gemaakt, echt zo gaaf !

http://i43.tinypic.com/2qn18w7.jpg

Heeft er hier iemand wel eens een fotoshoot gedaan met als thema de tatto('s) ?


Jep, ik :D Ik wil zelfs alle 3 mijn tatoeages uit gaan beelden met kunstzinnige fotografie :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 16:00

Ik zal je even een berichtje sturen. Die van mij zijn ook(niet zichtbaar) naakt en wil ik niet open en bloot op internet hebben ;)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:06

Ja, ik zal jullie even pben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:15

Doubtless schreef:
Welke creme of zalf hebben jullie gebruikt na het laten zetten? Ik wil graag iets meenemen uit Nederland, dan hoef ik het cyrillische alfabet niet te ontcijferen :Y) .

Bepanthen voor baby's :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:03

purple schreef:
Ik zou graag een uilenveer willen laten zetten, maar ik weet nog niet waar ik dat wil laten doen en op welke plek. Mijn vorige (datum in Romeinse cijfers) heb ik bij Sparta in Hoorn laten zetten, maar ik weet niet of hij ook een realistische veer kan plaatsen (site staat niet veel vergelijkbaars). En mijn stalgenootje vond deze wel mooi: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Bij wie zouden we het beste terecht kunnen? :)

@Mb_foto, wat heb je in je hoofd voor nieuws en wat heb je al?

Die ring is inderdaad mooi!!

Mijn persoonlijke voorkeuren zijn Vincent van Dorrestein of Sailors and crooks. Beide op fb te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 21:36

Poess91 schreef:
Jolien, heb je wel eens cover ups voorbij zien komen bij Sailors and crooks?
Of zijn ze daar beetje goed in denk je? :')


Ja regelmatig, i kwas er laatst nog en toen was ie ook aan het coveren en mooi maken.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 21:43

Anders gewoon eens laten informeren, je kunt wellicht eerst een foto naar hem op sturen.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:04


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:27

Ash_ schreef:
Eergister gemaild met een shop of zij ontwerpen en hoe dat in zijn werk gaat. Helaas ontwerpen ze niet op voorhand alleen op de afspraak zelf en dan gelijk laten zetten. Terwijl ik meerdere ideeen in mijn hoofd heb. Ik niet creafief ben en ik niet direct na ontwerpen hem wil laten zetten.
Jeetje wat is dit lastig.

Ideeen die ik heb:
Hartje
Hoefijzer
& teken

Eventueel een combi daarvan. Pff lastig


Dat vind ik niet netjes. Het is wel vaak zo dat je een aanbetaling doet bij het ontwerpen maar niet de verplichting om m meteen te zetten want je moet er toch altijd even over nadenken.

Zorkonia, ik denk dat als je veel kleiner wilt je dan niet zoveel details kunt krijgen. Maar nu ik dat zeg moet ik meteen weer denken aan deze :=
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0955_n.jpg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, IASCrawler, Mogamba1997, OmgiliBot, SemrushBot, xSuuzerd, YandexBot en 127 bezoekers