[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:12

Duie eerste doet het neit :(

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:12

Marjoow schreef:
Nee ik vind het echt niet zo slecht als wat jullie zeggen hoor :')
Ik mag hopen dat dat niet serieus is? Ik heb geen verstand van wat nou een goede tattoo is maar je ziet toch zeker wel dat alle letters wiebelig en ongelijk zijn gezet? Het is al helemaal duidelijk dat hij geen strakke werken moet doen, lijkt mij.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:21

Haha die pin-up die hij gemaakt heeft :')

Sim0ne

Berichten: 3454
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Zuidplas. Paarden op de Veluwe

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:25

Deze dan:

Afbeelding

Is toch net of iemand met balpen wat heeft zitten krabbelen...

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:28

Lijkt meer vulpen bij de H :')

OnlyFroukje

Berichten: 1406
Geregistreerd: 03-09-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:41

Je kan alles wel afkraken maar het valt allemaal best wel mee, en om een shop gelijk af te kraken nee vin ik niet netjes,
en klopt dat mijn foto niet zichtbaar is heb hem verwijderd als ik gelijk allemaal berichten krijg etc.
ook in me inbox ik ben er blij mee klaar. en vind het dan ook niet erg netjes door vele berichten te krijgen over hoe slecht hij wel niet is want dat is hij niet het is een eigen ontwerp waar hij niks meer aan mocht doen van mij... dus totaal niet zijn schuld het gene wat jullie nu afkraken alles komt zo binnen bij hem en maakt hij prccs zoals mensen willen doet niks zelf alles in overleg.

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:41

Oh jezus wat erg zeg, die tattoos zijn echt vreselijk oO

Dan ben ik wel blij met mijn strakke tekst tattoo xD
Afbeelding

En morgen mag ik onder de naald *\o/*
Eerst 4 uur met de trein naar Berlijn.. dan nog paar uurtjes geduld en dan onder de naald woei!

Ivonka

Berichten: 4948
Geregistreerd: 11-12-05
Woonplaats: Malden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:47

Omg. Wat een slechte tattoos staan daar zeg! Zitten gewoon uitschieters van de naald bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:53

OnlyFroukje schreef:
Je kan alles wel afkraken maar het valt allemaal best wel mee, en om een shop gelijk af te kraken nee vin ik niet netjes,
en klopt dat mijn foto niet zichtbaar is heb hem verwijderd als ik gelijk allemaal berichten krijg etc.
ook in me inbox ik ben er blij mee klaar. en vind het dan ook niet erg netjes door vele berichten te krijgen over hoe slecht hij wel niet is want dat is hij niet het is een eigen ontwerp waar hij niks meer aan mocht doen van mij... dus totaal niet zijn schuld het gene wat jullie nu afkraken alles komt zo binnen bij hem en maakt hij prccs zoals mensen willen doet niks zelf alles in overleg.

Lieve schat, een goed ontwerp is iets anders dan goed laten zetten laat dat duidelijk zijn...

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:56

Ik heb je foto gemist OnlyFroukje
Zoals jolien al aangaf als jíj er blij mee bent, laat dan verder iedereen maar banketstaaf
En ik sluit mij aan bij wat ze hierboven zegt

persoonlijk vind ik de tattoo 's op die site bar slecht gezet


Maar het is net zoals met kunst, wat de 1 mooi en goed vind vind de ander verschrikkelijk
Ik hecht persoonlijk veel waarde aan een strak gezette mooi uitgevoerde tatoeage
Al heb ik mijn eerste ook zonder vel voor onderzoek laten zetten.
Ben er nog elke dag erg blij mee, maar zou dat waarsch nu toch anders doen
Laatst bijgewerkt door Sall op 09-01-14 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:58

Sall schreef:
Ik heb je foto gemist OnlyFroukje
Zoals jolien al aangaf als jíj er blij mee bent, laat dan verder iedereen maar banketstaaf
En ik sluit mij aan bij wat ze hierboven zegt


Toch is het wel zo(nogmaals) dat kwaliteit heel iets anders is dan smaak en daar val ik over, en zoveel mensen hier. Het ontwerp maar me echt geen moer uit, ook al zet je Koning Willem Alexander op je reet maar de kwaliteit kan o zoveel verschil maken en ik kan er niet bij met mijn kop dat men zo makkelijk met slechte kwaliteit omgaat. Het staat voor de rest van je leven op je lijf, dan wil je toch alleen maar het beste? En geen trillende of scheve of ongelijke lijnen of ontwerp oid? Ik kan daar met mijn kop niet bij en nogmaals dat heeft niks te maken met smaak maar met kritisch zijn en niet kijken op de kosten.

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 14:59

Oh my, heb ook even op die site zitten kijken... :n
Het lijkt wel een thuisprikker daar, geen strakke lijnen, rare schaduwen, tattoos helemaal uit verhouding. Dat heeft niks met afkraken te maken noch met slechte ontwerpen, het is gewoon niet netjes gezet allemaal. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar binnen te lopen...

Kijk idd eens op de site van Low voltage en ik kan me niet voorstellen dat je geen verschil in kwaliteit ziet.

OnlyFroukje

Berichten: 1406
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:00

maar goed ik ga wel wieberen en hou me wel stil fijne dag verder

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:00

Joolien schreef:
Sall schreef:
Ik heb je foto gemist OnlyFroukje
Zoals jolien al aangaf als jíj er blij mee bent, laat dan verder iedereen maar banketstaaf
En ik sluit mij aan bij wat ze hierboven zegt


Toch is het wel zo(nogmaals) dat kwaliteit heel iets anders is dan smaak en daar val ik over, en zoveel mensen hier. Het ontwerp maar me echt geen moer uit, ook al zet je Koning Willem Alexander op je reet maar de kwaliteit kan o zoveel verschil maken en ik kan er niet bij met mijn kop dat men zo makkelijk met slechte kwaliteit omgaat. Het staat voor de rest van je leven op je lijf, dan wil je toch alleen maar het beste? En geen trillende of scheve of ongelijke lijnen of ontwerp oid? Ik kan daar met mijn kop niet bij en nogmaals dat heeft niks te maken met smaak maar met kritisch zijn en niet kijken op de kosten.

Misschien druk ik mij onduidelijk uit, maar ben het helemaal met je eens!
Alleen niet iedereen ziet dat of hecht daar waarde aan
*edit heb geloof ik typetyfus op deze iPad, excuus hiervoor
Laatst bijgewerkt door Sall op 09-01-14 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:01

Sorry maar het word wel terecht 'afgekraakt'. Er zijn betere shops dat kun je echt niet ontkennen. Vind het sowieso slecht als je zelf je eigen ontwerp wilt zonder dat die wat strakker word gemaakt?

Wat joolien al zegt 'kwaliteit is iets anders dan smaak'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:02

OnlyFroukje schreef:
maar goed ik ga wel wieberen en hou me wel stil fijne dag verder

Tja ik ga niet zeggen oh wat een goede shop, wees eens eerlijk en kijk eens goed. Vergelijk met de shops die ik 2 posts eerder heb neergezet. Nogmaals, jij wordt hier niet afgekraakt maar de shop he, of heb je aandelen :P

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:09

Ik bedoel ook meer, als zij er helemaal achter staat hoeft ze ook niet zo gepikeerd te zijn.
En zo niet dan kan de tattoo misschien (bij een goede shop) worden bij gewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:35

vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?

het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel

En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:37

OnlyFroukje schreef:
Je kan alles wel afkraken maar het valt allemaal best wel mee, en om een shop gelijk af te kraken nee vin ik niet netjes,
en klopt dat mijn foto niet zichtbaar is heb hem verwijderd als ik gelijk allemaal berichten krijg etc.
ook in me inbox ik ben er blij mee klaar. en vind het dan ook niet erg netjes door vele berichten te krijgen over hoe slecht hij wel niet is want dat is hij niet het is een eigen ontwerp waar hij niks meer aan mocht doen van mij... dus totaal niet zijn schuld het gene wat jullie nu afkraken alles komt zo binnen bij hem en maakt hij prccs zoals mensen willen doet niks zelf alles in overleg.


Ik snap goed dat je je foto hebt weggehaald. Het is gewoon niet leuk om te lezen dat iedereen commentaar op iets heeft waar jij erg blij mee bent. (Vooral omdat je er nu waarschijnlijk door hun anders tegen aan gaat kijken en daardoor minder blij bent met je tattoo).

Smaken verschillen mensen en opmerkingen zoals 'ik vind het niet mooi, maar zolang jij er maar blij mee bent' zijn echt zulke poedersuiker opmerkingen (nee het is geen opbouwende kritiek, het is gewoon op zo'n manier je mening geven dat het lijkt alsof je iemand niet afzeikt, maar het wel doet..)

Er zijn altijd minder goede tattoo's en minder goede shops, maar hier lijkt het wel alsof alleen de beste van de beste tattoo's (en de populaire ontwerpen) mogen worden gepost, zo niet, dan word het afgekraakt.
Veel mensen vergeten dat de foto's die ze zien vaak zijn bewerkt met photoshop (mooiere kleuren) en dat een tattoo er anders uitziet als hij net is gezet.
Ik wil van veel tattoo's wel eens zien hoe ze er uit zien als het een paar jaar later is. Als je die 2 plaatjes dan bij elkaar houd lijken ze waarschijnlijk niet eens meer op elkaar (helaas)..

Beauty is in the eye of the beholder, je kunt niet zeggen dat de ene goed is en de andere slecht, dat is alsof je Rembrandt met Herman brood vergelijkt.. :S

Ik zeg nu niet dat die tattoo shop goed of slecht is, ik zeg alleen dat de manier van tattoo's afkeuren hier in dit topic mij niet bevalt.

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:53

Voor de mensen onder ons met een teksttattoo: pffffffff. Hoe zijn jullie eruit gekomen welk lettertype je wil gebruiken? Ik heb al vele uren aan zoektochten op DaFont erop zitten maar ik ben nog niks tegengekomen waarvan ik denk JA! Dat wordt hem! :(

Mochten jullie tips hebben voor sierlijke lettertypes met niet teveel kriebels en krullen (al kunnen die natuurlijk weggeshopt worden) en die open letters heeft (tegen dichtslibben in de toekomst) dan zijn die erg welkom :D

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:58


Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:58


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:59

Zucht, gaan we nu serieus elke 10 pagina's dezelfde discussie voeren over dat we maar niks moeten zeggen als smaken verschillen qua ontwerp of kwaliteit? En dan krijgt iemand amper reactie en dan is het ook weer niet goed. Als je een foto post op een openbaar forum, dan kunnen daar mensen zitten met A) een andere smaak die het ontwerp gewoon niks vinden, B) die het ontwerp mooi vinden maar de uitvoering belabberd, C) of die het beide mooi vinden. En ieder z'n goed recht te reageren.

Ik heb die site bekeken. Sommige ontwerpen vind ik wel mooi.. alleen doodzonde dat de kwaliteit van zetten belabberd is. Want het had tig x mooier kunnen worden met strakke lijnen. Als zelfs dat niet meer gezegd mag worden? Andere shops dan de paar die aangehaald worden leveren ook prima werk. Die zullen zulke reacties niet teweegbrengen. Maar qua strak lijnwerk zijn die andere wel goede voorbeelden van hoe het zou moeten. Het is prima als mensen met zulk kwaliteit rond willen lopen (qua kosten zal het vast ook schelen). Maar erg lekkere reclame voor tattoos in het algemeen is het natuurlijk niet. Het is jammer dat ze de shops niet ook controleren op kwaliteit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:00

pimaude schreef:
vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?

het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel

En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!


Het is MIJN mening en MIJN gevoel :)

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:01

naomi_g1998 schreef:
http://www.tattoodesign.com/tattoo_lettering_designer/
Onderaan staan iedere keer zes lettertypes en daar kun je steeds een uit kiezen of verder gaan, je kan ook de tekst invoeren dus dan zie je hoe het er uit komt te zien.



Dank je wel! Daar staan weer eens wat andere lettertypes bij :)