Ik ben mijn gevecht tegen de kilo's zo zat!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Re: Ik ben mijn gevecht tegen de kilo's zo zat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:33

Mijn dochter is in januari afgelopen jaar gestopt met roken. Omdat zij op dat moment een BMI van 33 had had en boven de 100 kilo was heeft ze het roer drastisch omgegooid. Ze is gaan sporten en beter gaan eten. Toen dit niet echt resultaat had is ze gaan zoeken op internet. Daar is ze erachter gekomen dat E nummers en andere toevoegingen ook een rol kunnen spelen bij overgewicht. Ze is biologisch gaan eten en is op dit moment 24 cm buikomvang kwijt en weeg 79 kilo! Is een compleet ander persoon geworden. Heeft energie voor 10 en is naast haar baan van 12 uur, het oppassen en sporten, begonnen met een HBO opleiding. Afvallen kan dus wel maar er is veel wilskracht voor nodig maar vereist een ander denkpatroon. en wie weet helpt het jou ook als je om E nummers gaat denken! Succes!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, Anouk94, BeFunny, BETUWE, CCCCC, Esmee_RS, GrapeshotBot, Hjartje, lyanne_sanne, ManonGrr, noukso, Sas75, Tink89, YandexBot en 154 bezoekers