Uitstekende ribben (flaring ribs)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Florenc
Berichten: 1439
Geregistreerd: 14-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:09

Om een bodybuilding lijf te krijgen als vrouw, moet je:
- heel veel aanleg hebben
- supplementen nemen
- jarenlang trainen
- extreem zwaar trainen

Geen paniek dus :).

Ik heb trouwens hetzelfde 'probleem' (heb er zelf nooit een probleem mee gehad, maar echt mooi heb ik het nooit gevonden. Vooral niet als ik op mijn rug lig, dan steken mijn ribben echt extreem uit). Moet zeggen dat dit heel fel verbeterd is, sinds ik zwaarder aan het trainen ben.

Foto:
Afbeelding

Je ziet nog steeds mijn onderste ribben (ondanks het feit dat ik 10 kg overgewicht heb, BMI van 27,5), maar ze steken niet meer uit _/-\o_ , hetgeen vroeger wel echt het geval was. Dus niet enkel buikspieroefeningen, maar heel je core gaan trainen. Rug, buik, bekken.
Laatst bijgewerkt door Florenc op 21-12-13 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Florenc
Berichten: 1439
Geregistreerd: 14-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:30

Molfre schreef:
Nou das' dus het probleem, ik heb een aantal kilo's overgewicht. Ik ben 1.72m met 73kg (ik kom van 85) en die probeer ik drastisch te verminderen, maar vanzelfsprekend wordt het erger hoe meer kilo's ik kwijt raak. Hoewel ik het ook toen al had hoor.

Ik moet zeggen dat de mijne toch wel iets erger zijn dan die op de foto hierboven, het is ook met kleren aan redelijk goed te zien, het lijkt een soort van dubbele boezem met een afgrond eronder :+

Ik ga eens achter meer ervaringen met die oefeningen aan. Dank jullie!


Bij mij was het ook een stuk erger hoor :j. Net geen dubbele boezem (maar mijn boezem is daar mss iets te groot voor), maar wel in de buurt... Het is nu door echt vrij zwaar te trainen, dat het lijkt dat ze naar achter getrokken worden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 34 bezoekers