[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mondy

Berichten: 11825
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:21

Oh die is echt heeeeeel erg gaaf !!!!!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:54

licorne schreef:
[ Afbeelding ]

Foto in de shop gemaakt direct na het zetten. Tekst "Not all those who wander are lost" in het Tengwarschrift van Tolkien, rondom rechterpols en zo gezet dat het voor mij leesbaar is, en veer. Ik ben benieuwd hoe het verder nog op gaat drogen, dan wordt 't nog wat zachter allemaal, maar voorlopig ben ik helemaal happy, exact zoals het ontworpen voorbeeld en exact zoals ik het wilde :j Helaas niet goed op de foto te zien, de veer heeft bovenaan een lichtblauwe glans, veel minder grof overlopend in zwart dan het op de foto lijkt.

Veeeeeet! Helemaal mijn ding. Ben een grote LOTR/lees/reis/Tolkienfan :D Ik vind die zin ook prachtig en heb er al vaak over nagedacht om hem te laten zetten, maar vind 't een beetje te cheesy. Zo in Tengwar is het prachtig :)

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:56

Ja tof! Nog meer Tengwar <3
Zat er eerst toevallig over na te denken om een veer bij mijn tengwar tekst te zetten :')

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:00

Welke tekst heb jij, Poes? :)

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:14

Hunter & dreamer.
Fall seven times, get up eight.
Life is not about finding yourself. Life is about creating yourself.

Dat staat er bij mij, maar dan in het Tengwarschrift dus

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:43

Hele gave tattoo! :j Ik weet inmiddels vrijwel zeker dat ik een watercolour tattoo wil, met een soort schets (maar wel goed herkenbaar voor mij) van mijn paard... Nu nog de juiste tattoeerder en ontwerp vinden! :)

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 12:32

hele mooie tattoo. echt super goed.

watercolor zit ik ook aan te denken. ik wil zowiezo mijn vlinder ooit nog eens verder aankleden.

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 12:51

Ik wil ook over drie maanden naar de conventie in Maastricht, maar ik weet niet of ik het geduld heb, haha... Tattoo is voor je hele leven, dus misschien beter wel wachten. Stel dat ik daar ineens een supergoede, nog betere watercolour tattoeerder vindt, dan sla ik mezelf toch voor m'n hoofd als de tat al zit.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:08

Tja, als je 'nog beter' wil zou ik toch wachten tot je een tripje Praag kunt boeken ;) (hoewel je dan wel echt moet wachten want momenteel heeft Adam een wachtlijst-stop, hij zit voor 2014 al helemaal vol)

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:11

Ja, dat lijkt me helemaal te gek ;) Alleen dat is inderdaad wel echt een enorme wachtlijst.. Weet niet of ik zin heb om zó lang te wachten :P

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:29

Tja, ik had toch al geen geld om 't op korte termijn te laten doen dus voor mij maakt 't niet uit en ik wil echt alleen een 'Adam' of anders niks. Maar misschien heeft Ondrash nog wel plek, hij heeft wel een andere stijl dan Adam maar is ook héél goed met kleurtjes. Zolang jij al een 'vast' idee hebt voor een ontwerp kan hij dat waarschijnlijk ook wel zo maken als jij het mooi vindt. https://www.facebook.com/ondrashtattoo Ik vind Ondrash zeker net zo goed, alleen vind ik zelf Adam's stijl mooier, maar dat is echt puur een smaak-kwestie. Qua techniek en creativiteit doet Ondrash niet onder voor Adam denk ik.

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:34

Supergaaf om te zien! Maar maakt me grappig genoeg eigenlijk des te blijer met de "rust" en eenvoud van de mijne, want dat past mij dan weer.... Ik vind het héél prachtig wat zo'n Ondrash en Adam doen maar no way dat ik zoiets zelf op m'n lijf zou willen, zou het liever aan de muur hebben hangen, want jemig, KUNST is het zeker!

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:48

Ah, Ondrash kende ik nog niet. Dankje!! Ik ga gelijk eens kijken, het ziet er goed uit.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:37

Dat is idd ook een kwestie van smaak Licorne. Ja, iets voor aan de muur heb ik Adam gevraagd maar hij is er te druk voor dus doet hij dat in ieder geval voorlopig niet. Ik hoop dat hij mijn ontwerp eerst groot op papier wil zetten als ik kom voor een tattoo, zodat ik die dan aan de muur kan hangen. Of Ondrash in opdracht iets op papier/doek wil zetten weet ik niet, maar hij maakt wel ook kunst voor aan de muur dus zeker de moeite waard om het te vragen.
Ik vind zelf Ondrash ook iets te 'druk' en 'hard' voor mijn smaak. Wel echt kunst idd, zitten fantastische stukken bij maar ik vind Adam's stijl wat rustiger en eleganter (de 'kleurtjes'-tattoo's dan, zijn zwart/rode zijn wel weer heel hard maar die wil ik sowieso niet. Ik heb het wat Adam betreft meer over de tattoo's die ik al eerder gedeeld heb). Wat ik in mijn hoofd heb wordt dan ook zeker minder heftig.

Oh, en nog een rede dat ik niet naar Ondrash wil... dit is een tattoo van hem met 'paard' en 'kleurtjes' (mijn idee wordt wel echt heel anders maar toch, in ieder geval een idee wat hij doet met het concept 'paard'). Ik vind dit dus echt een lelijk paard...

Afbeelding

toch is hij wel heel goed in 'real life' dieren dus ik denk dat hij met een foto van een paard wel weer goed uit de voeten kan, maar met bovenstaande foto in gedachten durf ik hem dus geen vrije hand te geven en Adam wel... die schetst anatomisch correcter, Ondrash neemt daar denk ik net iets meer 'artistieke vrijheid'.

Hij kán wel real life, daar ligt het niet aan:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Francis op 05-12-13 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:41

Francis schreef:
Ik vind zelf Ondrash ook iets te 'druk' en 'hard' voor mijn smaak.


Ja, dat idee heb ik er ook wel van, precies zoals jij beschrijft.
En dat paard is inderdaad niet echt mooi. Is verder wel de stijl die ik wil, met schets en kleurtjes!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:46

Wat weer een gave dingen!

Mijn sleeve-ontwerp wordt nu uitgewerkt. Ik duimmmmmm dat 'ie dit jaar nog klaar is!

Rhyddid

Berichten: 1950
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:48

Weet iemand welk lettertype dit is? Of een lettertype die hier op lijkt….
Afbeelding

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 17:38

Kent iemand nog goede watercolour artists in Nederland of net over de grens? Ik vind Tsjechië toch wel wat te ver.. Adam duurt me nog te lang en Ondrash is net niet helemáál mijn stijl.

My Precious Ink is een optie en heb gelezen dat Studio 44 tattoos in Zoetermeer ook watercolour kan... Iemand nog een ander?

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:29

ik vind het paard wel mooi, maar zou het liever op mijn muur hebben dan op mijn lichaam denk ik :)

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:00

Even een vraagje ; ik moest van Joy 3 dage folie dragen over m tattoo, nu zit ik op de 3de dag en morgen moet ik 10 uur werken, kan ik dan wel gewoon een tshirt er over dragen zonder folie?

Door mijn enthousiasme na het zetten ben ik de helft vergeten hoe of wat xD.

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:03

Ik heb er alleen 's nachts folie omheen gedaan zodat het overdag gewoon kon drogen... Dus ik denk dat dat wel moet kunnen :Y) .

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:04

Wat voor een t shirt draag je er dan over?

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:05

Ik heb er niet op gelet wat voor kleding ik aanhad de eerste paar dagen... Dus 'gewoon' een t-shirt?

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:07

Haha oke. Ben er erg voorzichtig mee, helemaal omdat het mijn eerste is

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:08

Ik heb wel vaak folie erover gedaan, langer dan 3 dagen.
Anders ging 't zo vlekken in m'n shirt door dat spul wat ik erop smeerde....