Welke zelfbruiner werkt het best?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liefmeisje15

Berichten: 304
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Groningen

Welke zelfbruiner werkt het best?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 20:43

Hoi,

Ik heb een vraagje... :-)

In m'n gezicht ben ik altijd heel erg bleek en wil graag een wat bruinere gloed. Nu ben ik op het idee gekomen om het met een zelfbruiner te proberen, maar welke?

Ik ben via Facebook terecht gekomen op deze site waar een aantal op staan: https://captaintan.nl/winkel/?filter_stap-2=17

Heeft iemand ervaringen met producten op deze site? Of kun je me een andere zelfbruiner aanraden die heel goed werkt?
Voor echte kwaliteit zou ik ongeveer tot een bedrag van €20/€25 gaan.

Lidewijke

Berichten: 1533
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: Leuven / Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:09

Ik heb er zelf een van Estee Lauder waar ik heel tevreden over ben, maar ik denk niet dat die op deze tijd van het jaar verkocht wordt. Op de site die je zelf gaf, heb ik al veel goeds gehoord over het merk St Moriz, maar zelf geen ervaring mee..

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 01:43

Deze:http://www.asos.com/St-Tropez/St-Tropez-Self-Tan-Bronzing-Mousse-120ml/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1179603&SearchQuery=st%20tropez&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Bronzingmousse :D Fantastisch spul! Je doet het op voor het slapen gaan, wast het de volgende dags er weer af, dan ben je voor een paar dagen bruin. Heel makkelijk met een applicator mit (een aanrader om er bij te kopen) aan te brengen (streep en vlekloos) en gaat er heel geleidelijk weer af. Je hebt dus niet dat als je zweet (met sporten bijv.) of regen dat de self tan van je gezicht gaat. Ik zie dat hij in de aanbieding is dus heb er meteen een bij besteld. Die van mij is bijna op. Je kunt de kleur ook opbouwen als je dat wil. De website is betrouwbaar, heb er al verschillende keren spulletjes gekocht.

Edit: nog een tip/aanrader is om te scrubben voor je de self tan op brengt. Dat zorgt er ook weer voor dat het nog egaler word en langer blijft zitten. En koop een goeie moisturizer die je daarna iedere dag aan brengt.

liefmeisje15

Berichten: 304
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Groningen

Re: Welke zelfbruiner werkt het best?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 18:22

Bedankt voor de tip Glossi, ga het gelijk bestellen!

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:25

Ben benieuwd wat je er van gaat vinden :Y) Die van mij is vandaag op de post gegaan.