[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:03

Ik ben ook heel benieuwd!

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:04


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:12

dat werkt niet, krijg m'n eigen newsfeedpagina in telefoonmodus te zien.

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:34

Gggrrr. Tinypic upload 'm alleen maar zo..
Afbeelding

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 01:33

Fijn dat ie af is :) En op deze bijzondere datum vor jou zeker.

Ik houd echter niet van de stijl. Vind het zo grof en mannelijk. :o
Maar, jij houdt er natuurlijk wel van, en dat is het belangrijkst.

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 08:16

Ook niet mijn stijl, maar superfijn natuurlijk dat ie af is gemaakt op een bijzondere datum en jij.er happy mee bent.. das het allerbelangrijkst!
ik zou me wel ergeren aan de 'Y'. die staat voor mijn gevoel gespiegeld

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:28

Hier istie dan :)

Afbeelding

NoiRaM

Berichten: 2101
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: Elim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:07

Maureen95 schreef:
Hier istie dan :)

[ Afbeelding ]



deze vind ik echt mooi geworden !

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:10

Dankjewel!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:04

Deze "always" vind ik inderdaad ook heeeel vet! Gaaf idee ook :j

De tattoo hierboven van Angelique is niet mijn stijl, wel mooi gedaan. Staat de Y inderdaad niet gespiegeld?

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:35

Mooi hoor! Op welke plek heb je hem uiteindelijk laten zetten?

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:42

Waar staat ie Maureen? :)
Ik vind hem heel mooi!

Angelique ook mooi!!

Mondy

Berichten: 11825
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:51

Mooi maureen !

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:00

Dankjullie :D

Ik heb hem op mijn bovenarm laten zetten. En dan aan de binnenkant.

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:48

Whihi, ik ga mezelf denk ik een kerstcadeautje geven en m'n polstattoo laten zetten op de 24e of de 26e van december.
Nu nog even uitzoeken welke shop ik graag naar toe wil en of ik 'n afspraak nodig heb of niet.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:18

Maureen95 schreef:
Dankjullie :D

Ik heb hem op mijn bovenarm laten zetten. En dan aan de binnenkant.

Dus toch mijn advies gevolgd :D Hij is leuk geworden!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:19

Ja Yasmine! :D

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 11:25

Ik heb me de afgelopen dagen door dit hele topic heen geworsteld om ideeen op te doen voor een eventuele cover-up. Leuk topic met mooie verhalen, felle discussies (i like), hilarische taalfouten en gave en minder gave plaatjes. Ik heb genoten :D

Ik heb een 15 jaar oude tattoo is ronduit lelijk is. Eigenlijk is hij nooit mooi geweest, maar inmiddels is het een onherkenbare zwarte vlek van 3 cm doorsnee geworden. Het oorspronkelijk plaatje is mijn trouwkaartje http://www.heilighartschoolknokke.be/we ... titled.jpg. Het idee was leuk, de uitvoering wat minder.

Maar goed, wat nu... Ik wilde hem eigenlijk weg laten laseren, maar daarvoor heb ik zo'n 8 behandelingen nodig en dat is het me ook niet waard. Ik heb My Precious Ink gemaild nav een topic op bokt met haar werk. Ik vind dat heel gaaf! Ik ben nu aan het bedenken wat ik precies zou willen. Die zwarte vlek is lastig, want daar kun je alleen met zwart overheen... Ik lees hier nu ook dat je de tattoo een keer kan laten laseren om hem in ieder geval lichter te maken. Dat is misschien nog wel een goed idee.

Mijn ideeën zijn nu:

Een zwart pauwenlijf (silhouet) in art decostijl met een uitwaaierende staart in watercolor. Mijn huidige tat kan dan in het lijf worden verwerkt

Watercolor of verfspetter achtergrond met een of 2 silhouetten van vlinders

2 of 3 waterrcolor klaprozen waarbij mijn huidige tat in het hart van een van de klaprozen kan komen

En als ik mijn tat lichter zou laten maken kan ik ook een 3d roodborstje laten zetten, ok heel mooi en betekenisvol voor mij...

Kortom, ik ben er voorlopig nog niet uit en lees graag met jullie mee.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 11:26

Nagini schreef:
Whihi, ik ga mezelf denk ik een kerstcadeautje geven en m'n polstattoo laten zetten op de 24e of de 26e van december.
Nu nog even uitzoeken welke shop ik graag naar toe wil en of ik 'n afspraak nodig heb of niet.


Succes! Ben benieuwd wat je wil laten zetten.
En pin je niet vast op die datums, want wachtrijen kunnen erg lang zijn! |(
Ik zou gaan voor een goede shop, i.p.v. een slechte waarbij je toevallig wel op die dag terecht kunt! :)

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 11:28

Mrijn schreef:
Ik heb me de afgelopen dagen door dit hele topic heen geworsteld om ideeen op te doen voor een eventuele cover-up. Leuk topic met mooie verhalen, felle discussies (i like), hilarische taalfouten en gave en minder gave plaatjes. Ik heb genoten :D

Ik heb een 15 jaar oude tattoo is ronduit lelijk is. Eigenlijk is hij nooit mooi geweest, maar inmiddels is het een onherkenbare zwarte vlek van 3 cm doorsnee geworden. Het oorspronkelijk plaatje is mijn trouwkaartje http://www.heilighartschoolknokke.be/we ... titled.jpg. Het idee was leuk, de uitvoering wat minder.

Maar goed, wat nu... Ik wilde hem eigenlijk weg laten laseren, maar daarvoor heb ik zo'n 8 behandelingen nodig en dat is het me ook niet waard. Ik heb My Precious Ink gemaild nav een topic op bokt met haar werk. Ik vind dat heel gaaf! Ik ben nu aan het bedenken wat ik precies zou willen. Die zwarte vlek is lastig, want daar kun je alleen met zwart overheen... Ik lees hier nu ook dat je de tattoo een keer kan laten laseren om hem in ieder geval lichter te maken. Dat is misschien nog wel een goed idee.

Mijn ideeën zijn nu:

Een zwart pauwenlijf (silhouet) in art decostijl met een uitwaaierende staart in watercolor. Mijn huidige tat kan dan in het lijf worden verwerkt

Watercolor of verfspetter achtergrond met een of 2 silhouetten van vlinders

2 of 3 waterrcolor klaprozen waarbij mijn huidige tat in het hart van een van de klaprozen kan komen

En als ik mijn tat lichter zou laten maken kan ik ook een 3d roodborstje laten zetten, ok heel mooi en betekenisvol voor mij...

Kortom, ik ben er voorlopig nog niet uit en lees graag met jullie mee.


Wat balen dat je tattoo zo lelijk is geworden :( Ben stiekem wel benieuwd naar een foto... De ideeën die je hebt vind ik leuk! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat kiezen en hoe het eruit komt te zien:D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 11:30

Ik denk ook niet dat het je gaat lukken op een kerstdag :')

Het inkleuren gaat hier wat langer duren, ik heb mijn geld uitgegeven :')

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:31

Oeh, ik houd van art deco dus vind je eerste idee wel een hele mooie Mrijn. Uitvoering is wel belangrijk natuurlijk maar 't idee spreekt me heel er aan en zou wel iets aparts kunnen worden. Minder 'standaard' ook dan de overige ideeën. En als je'm eerst 1 keer laat lazeren hoeft het silhouet wat minder 'massaal' te zijn waarschijnlijk. Als'ie al flink vervaagd is kan er ook al wel met een andere donkere kleur (paars ofzo) overheen, dat maakt het dan wat minder 'zwart'.

Sim0ne

Berichten: 3454
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Zuidplas. Paarden op de Veluwe

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:33

*heel even uit de meeleeshoek* Ik zag op fb dat Adam Kremer geen nieuwe opdrachten meer aanneemt. Druk baasje.

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:38

Ik heb net even de laatste 20 pagina's van dit topic gelezen, wat een gave tattoos zie ik allemaal voorbij komen! Ik wil zelf iets van mijn merrie laten zetten, maar ik twijfel nog of ik een heel portret zal laten doen of alleen een silhouet of iets met lijnen, waarin IK haar herken. Ik zie van beide zulke prachtige dingen voorbij komen...

Laatst was ik bij een tattooshop, waar ze aangaven dat een bepaald portret echt wel groot moest (ca 25cm) en dat wil ik dus niet... Wie heeft er een portret en hoe groot is die? Hoeveel details zie je? Fotootje misschien? :D

Ik zag deze een helehoop pagina's terug en die stijl staat me ook erg aan. Niet alle 'tierlantijntjes' om het maar even zo te noemen, maar wel dat de tattoo zo licht is gehouden. Op die manier krijg je alleen de details die er echt toe doen.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:40

Een portret kan niet veel kleiner want dat word snel onduidelijk als je veel details wilt. Dus of gaan voor die maat of silhouet.