Moe/futloos; Supradyn Extra Forte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Moe/futloos; Supradyn Extra Forte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:07

Iedereen kent het wel, de welbekende winterdip. Al wekenlang loop ik chagrijnig, huilerig, ontzettend moe en futloos over de wereld. Ik heb een gezond eetpatroon en probeer zo vaak als ik kan naar de sportschool te gaan, maar toch krijg ik elke winter last van hetzelfde, namelijk dat ik gewoon écht mijn bed niet uit kan komen, de hele dag rondloop als één of andere zombie en dan 's avonds weer niet kan slapen omdat ik gewoon niet genoeg energie verbruik.

Sinds een paar dagen slik ik nu Supradyn Extra Forte, de pillen-vorm. Tot nu toe merk ik weinig effect maar na een positieve aanrader dacht ik, waarom ook niet.. Want vitamines kunnen toch nooit slecht voor je zijn?

Ik geloof echter niet dat er geen haken en ogen aan zitten. Bijvoorbeeld de hoge dosering vitamine A die erin zit. Kan hartstikke slecht voor je zijn, voor zover ik weet.

Omdat er op Bokt zo veel verschillende meningen en ideeën zijn ben ik toch wel heel benieuwd hoe iedereen hier tegenover staat. Is het "gezond" om je winterdipje te verdoezelen met medicijnen en pillen, of is het een kwestie van doorzetten en je levenspatroon aanpassen?
Brand los!


Anoniem

Re: Moe/futloos; Supradyn Extra Forte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 19:32

Oh het is zeker niet dat ik ongeduldig ben om de resultaten ook echt te merken hoor. Het was meer een soort nieuwsgierigheid naar wat andere mensen erover denken.


Anoniem

Re: Moe/futloos; Supradyn Extra Forte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:29

Voor een echt vitamine D shot wil ik nog wel eens onder de zonnebank gaan als ik me echt naar voel (ik weet het, ik weet het). Dus dat helpt in principe prima :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:30

liekensancho schreef:
Ik neem elke ochtend 1 bruistablet in een glas spa rood. Ik kan dan mijn dag aan, anders ben ik in no time uitgeblust. Mijn moeder dezelfde ervaring. Ik neem het jaar rond want ik heb reuma en ben enorm vaak echt hondsmoe...ook al ben ik vegetarier en probeer zo gezond mogelijk te leven, deze supradyne is met mijn zware medicatie een uitkomst :-). Ik denk als mensen er gebaat bij zijn dit gerust kunnen doen :-),waarom niet?? Pillenvorm hielp mij dus minder, ik denk dat de bruisdrank beter opgenomen wordt... Maar mijn moeder neemt gewoon de pilvorm en gaat ook als een speer :-)

Mijn moeder is er dus echt zwaar op tegen. Die vindt dat de vitamines die ik nodig heb, ik moet halen uit gezond eten. Ik eet echt zo gevarieerd als ik maar kan, maar het blijft binnen studentenbudget zeg maar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, ElineGC, Froukje, Happyhealthy, Niicolee_, sasja0705, SennaS en 106 bezoekers