Hij is kwijt ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 16:40

Sinds gisterenmiddag ben ik hem al kwijt; mijn stem! Ik heb overal gezocht maar kan hem nergens vinden :n

Heel soms dan neemt hij me in de maling. Dan denk ik dat ik hem weer terug heb, al kost me dat wel veel moeite en heb ik inmiddels de dierenbescherming aan de deur gehad met de mededeling dat het verboden is zeehonden te houden... Daarop volgt een onbedaarlijke hoestbui en een nieuwe melding bij de dierenbescherming... -O- en dan kietelt hij me ook nog!

Zodra ik weer op adem ben is dan mijn stem hem heel gauw weer gesmeerd >;)

Ik probeer zoveel mogelijk mijn omgeving van rust te laten genieten maar met drie kinderen is dat niet altijd even makkelijk.

Lokken met thee met honing heeft tot nu toe niet geholpen... Nog tips waar ik verder kan zoeken? Nog meer mensen met eigenwijze stemmen?


Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 16:49

Ik praat inderdaad nauwelijks meer met hem. Alleen de hoogstnoodzakelijke dingen. Beetje jammer alleen dat de omgeving mijn gebarentaal niet helemaal begrijpt. -O-

Ik ga nog maar weer een bakje thee zetten. Het is jaren geleden dat we zo'n enorme ruzie hebben gehad. Maar hij is begonnen dus ik zeg echt geen sorry hoor :n

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 16:50

Ehm, gaat dat ophalen dan om zoontje of enkel de stem? Weet je wel zeker dat dat mijn stem is? Misschien moet ik het toch dichter bij huis zoeken, die kinderen van mij produceren ook altijd veel teveel lawaai...

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 17:07

Mijn kindjes zijn heel braaf de laatste dagen. Daar ligt het dit keer niet aan.

Ik denk dat mijn stem gevlucht is wegens smetvrees. Ik ben namelijk nogal verkouden.

Zout water gorgelen heb ik voor keelontstekingen wel eens gedaan, kan ik inderdaad proberen. Nu totaal geen pijn overigens, stem is stilletjes vertrokken zonder stennis te schoppen.


Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 17:10

:oo

>;)

Ik geloof dat ik er hier een paar stevig aan de tand moet gaan voelen...

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 17:20

Ik heb morgen nog een vrije dag maar vrijdag heb ik twee colleges waarvan eentje 'gespreksvaardigheden' heet. Praten is daar vrij essentieel bij :')

Ik zing vaak met mijn stem... Maar dat lukt nu niet...

Wendy, heb je je zonnebril wel op?

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 17:23

Kentaro _O-

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 17:30

Nee ik kan het me niet voorstellen... Ik woon m'n de onderste woonlaag van onze flat... Criminaliteit is hier op zich wel aanwezig. Misschien toch gestolen?

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 20:57

Oh wacht... is het internationale stemmencongres déze week??

Er staat me vaag iets bij van een ingediend verzoek tot vrije dagen maar ik heb het te druk gehad om ernaar te kijken... Dat verklaart op zich een boel... :\

Een van de gesprekstechnieken waar ik dit blok aan wilde werken was 'stiltes laten vallen'. Ik denk op zich dat ik daar inderdaad hoge punten voor scoor op deze manier. Non-verbaal volgen zal ook top gaan :j Maar verbaal... tja... :')

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:03

Heb net m'n kat laten schrikken... wilde een schreeuw geven omdat hij iets deed wat niet mocht maar er kwam alleen een piep uit...

Heb hem nog niet eerder zó geschokt zien kijken _O-

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:43

Hahaha Mar :D

Nee geen beloning uitgeloofd... koos geldloos... misschien is hij hem daarom wel gepeerd!

Maar geloof dat ik al zeker een liter thee met honing naar binnen heb gewerkt...

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 09:50

Een vader op het schoolplein lachte me uit vanmorgen... misschien dat hij er meer van weet. Ik zou de politie gebeld hebben maar ja... geen stem :')

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 09:57

Ik drink maar weer veel thee met honing in de hoop dat hij toch snapt dat ik erg veel voor hem over heb (ik hou niet van honing). Maar het enige wat er tot nu toe gebeurt is dat mijn oren steeds slechter gaan werken én eentje vindt het nodig om tot lichte mishandeling over te gaan...

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Hij is kwijt ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 15:20

Inmiddels de politie gebeld om hem als vermist op te geven. Het leek me dat het wel mag na 72 uur. Maar ze wilden niks voor me doen...

Misschien ook wel omdat ze me niet konden verstaan.

Als er maandag nog geen verbetering is ga ik langs de huisarts want ik ben er wel klaar mee.

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 14:33

Hoera, hij is terug!! En om het goed te maken met mij heeft hij me beloofd nu een tijdje hees en sexy te klinken :+:

Helaas heb ik nu wel een zere rib van het hoesten ennnn wat lijkt op een beginnende voorhoofdsholteontsteking :+

Is het al lente? -O-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellizdej, Googlebot, IMAY1990, Joanne1997, nienke555, Patriesje, SemrushBot, Suliko, SusanH en 119 bezoekers