Mensen met allergie voor paarden gezocht voor onderzoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CurlyHorse

Berichten: 19
Geregistreerd: 06-09-13

Mensen met allergie voor paarden gezocht voor onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 22:44

Een groep studenten van de universiteit wageneningen is een onderzoek gestart naar mensen met een allergie voor paarden. Wie vindt het leuk om met dit onderzoek mee te werken door middel van een telefonisch interview? Mail me graag op info@curly-horses.nl of kijk eens op www.facebook.com/curlyhorse.

De studenten doen een onderzoek naar de genetische basis van de hypo allergeniteit van curly paarden. Daarbij maken ze een vergelijking tussen genetisch materiaal van een aantal curly paarden en van gewone paarden. Daarnaast zouden ze ook graag een aantal ruiters interviewen die allergisch zijn voor paarden. Dit kan telefonisch of via skype. Wie wil er meewerken? Uiteraard worden de onderzoeksresultaten dan met je gedeeld! Ik hoop op reacties voor 1 december 2013. Het onderzoek moet voor de kerst afgerond zijn.

Ik hoop dat je zo wilt meewerken aan een oplossing voor mensen met een allergie voor paarden! Alvast bedankt.

Mireille Wösten, Wageningen

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Mensen met allergie voor paarden gezocht voor onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:59

Ik weet wel dat er in Elst (Gelderland) een stal is waar ze curly pony's houden. Ze hebben ook een advertentie op marktplaats. Misschien kun je contact met hun opnemen?
Mooi initatief dat onderzoek!

CurlyHorse

Berichten: 19
Geregistreerd: 06-09-13

Re: Mensen met allergie voor paarden gezocht voor onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 08:10

Hoi Suzan, dank voor de verwijzing. Ik ben bekend met de andere eigenaren van curlies in Nederland, er zijn er nog geen 20 van in het land. - Klein wereldje - Maar nu ben ik op zoek naar mensen die zelf allergisch zijn voor paarden.

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Mensen met allergie voor paarden gezocht voor onderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 16:31

RUI -> MW

ellen12345
Berichten: 220
Geregistreerd: 14-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:32

ik ben allergisch voor paarden