geen blaasontsteking maar wel de klachten???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dess
Berichten: 1674
Geregistreerd: 18-02-07

geen blaasontsteking maar wel de klachten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 00:32

Hallo, ik heb sinds deze week last van blaasontsteking klachten . Ik heb vandaag urine laten testen en ze konden niks vinden. Toch moet ik de hele tijd plassen en dan komt er haast niks uit. Heb de hele tijd een rot gevoel onder in mijn buik. Wat kan dit zijn als het dus geen blaasontsteking is volgens de dokter. Ik word gek van dit zeurende gevoel.. Xx


Dess
Berichten: 1674
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 00:52

M_hartje_M schreef:
Een nierbekkenontsteking misschien..

Een vriendin van mij bleek dit ook te hebben. Symptomen van een blaasontsteking maar het was volgens de testen geen!

Ze heeft nog erg lang rondgelopen met de nierbekkenontsteking en is uiteindelijk zelfs geopereerd.

Niet voor je bang te maken maar kzou toch terug gaan naar de dokter als ik jou was en je laten testen op meerdere dingen!

Ja daar las ik ook al iets over, als het dit weekend aanhoud maak ik een afspraak met de dokter. Het is allen erg vervelend op mijn werk, hou het soms niet uit..

Dess
Berichten: 1674
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-13 00:53

liedjuh2 schreef:
Nierbekkenontsteking is ook terug te vinden in je urine. Kan te maken hebben met de urine die je brengt. Als het een lichte blaasontsteking is en je brengt de urine einde van de dag, kan het zijn dat de ontstekingswaarde te licht zijn om door de test opgepakt te worden. Het beste is de eerste urine die je 's morgens hebt op te vangen en direct als de huisartsenpraktijk open is langs te brengen. Deze is het meest geconcentreerd en dus zijn de waardes het beste zichtbaar.

Wat betreft de klachten. De een heeft er nou eenmaal meer/sneller last van dan een ander.
ik heb het er smorgens heen gebracht..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Googlebot, miezelke, Niwla, Prairy, Sanne_zepp, sjaslique, Supervixen, VuurVleugels, Whizz en 158 bezoekers