Hoeveel en wat drink jij ongeveer op een dag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 17:41

Ik drink ook veel te weinig.. Soms is dat maar één glas per dag, meestal zijn het er 3 ofzo. Melk, cola of limonade. Ik krijg gewoon geen dorst en daarom 'vergeet' ik het. Totdat iemand mij eraan herinnert en dan drink ik weer een glas.



Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 17:48

Doanique schreef:
Geryon schreef:
Ik drink ook veel te weinig.. Soms is dat maar één glas per dag, meestal zijn het er 3 ofzo. Melk, cola of limonade. Ik krijg gewoon geen dorst en daarom 'vergeet' ik het. Totdat iemand mij eraan herinnert en dan drink ik weer een glas.

Heb ik ook, gelukkig heb ik een jongen in mijn klas die heel erg bezig is met zijn gezondheid en dus standaard om de zo veel tijd een slokje drinken neemt. Hij zit bijna altijd voor mij dus dan zie ik het en denk ik er aan. Best handig _O-


Haha _O- Inderdaad handig :D

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 17:56

Dat van in de avond herken ik. Vaak heb ik dat nog niet eens zelf door, maar vraagt vriendje of ik al iets gedronken heb. Of ik neem 's ochtends een glas en dan vergeet ik het gewoon de rest van de dag :=
Maar hoofdpijn krijg ik er niet van, lastig dat jij dat wel hebt!

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Hoeveel en wat drink jij ongeveer op een dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:18

Water went niet altijd! :+ Dus heb ik mijn siroop maar afgebouwd tot het maximale :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emj_23, Geerten, xReetch, xxmichellexx en 177 bezoekers