HET geheim voor sneller groeiend/glanzend haar!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

HET geheim voor sneller groeiend/glanzend haar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 17:55

Nou zoals de titel al zegt: het geheim om je haar sneller te laten groeien!
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om de haargroei te stimuleren, maar niks dat echt hielp, tot ik dit ontdekte. Het enige wat je eigelijk nodig hebt is olijfolie.
- verwarm de olijfolie in de magnetron
- zodra de olijfolie opgewarmd is masseer je dit over je hoofdhuid (bij de aanzet van je haar)
- als je het over je gehele hoofdhuid hebt gemasseerd, moet je 4 minuten met je hoofd ondersteboven gaan zitten. Ondersteboven? Ja, ondersteboven. Hierdoor stroomt het bloed naar je hoofd, en doordat je je hoofd net hebt gemasseerd met warme olijfolie worden de wortels 'geactiveerd'.
- probeer dit elke dag te doen.

Ik ben hier vorige week mee begonnen, en ik merk dat mijn haar al wat is gegroeid. Natuurlijk is er niet gelijk 10 cm bijgegroeid, maar zeker wel 1 cm.

En ik heb ook nog een tip voor glanzend en zacht haar. Hier heb je olijfolie, honing en een ei voor nodig. Doe deze producten in een kommetje en mix alles door elkaar, zodat je 1 geheel hebt. Verdeel dit over handdoekdroog haar, en laat dit een halfuur tot een uur intrekken. Was daarna gewoon je haar met shampoo, en voor een goed resultaat doe je er daarna nog conditioner in. Het klinkt misschien een beetje vies, maar het helpt echt!

Nou dit waren mijn trucjes voor sneller groeiend en glanzend haar. Ik heb eigelijk geen idee waarom ik hier een topic over maak, maar misschien heeft iemand er iets aan :P :+


kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 17:59

Sammie schreef:
Dat je haar van olijfolie gaat glanzen geloof ik direct :))

Maar dat het sneller groeit geloof ik niks van. Haar groeit gemiddeld 1cm per maand.


Ik geloofde het ook niet maaarrr ik heb het zelf uitgeprobeerd en bij mij werkte het wel..

kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 18:01

verootjoo schreef:
gatver... :')

Hahaha ja klinkt vies he :+

Negerzoen schreef:
1 cm in 1 week lijkt mij een beetje overdreven! Maar dat je haar er van gaat glanzen zou zo kunnen :j
Maar dan zou je het toch ook elke dag moeten wassen? Gezien al dat vet. Dat gaat mijn haar niet zo leuk vinden!


Als je daarna conditioner in doet moet het wel meevallen, maar dat ligt natuurlijk aan de structuur van je haar


kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 18:04

Sammie schreef:
En hoe heb je dat gemeten dan?


Met een rolmaat en een shirt met horizontale strepen :+
Mijn haar natgemaakt, en gekeken tot welke streep mijn haar kwam. Een week later weer gedaan en hij kwam een streep verder. <<)

Kwanyin schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon slecht bent in meten :+ .


Tja dat kan he

kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 18:05

Jolliegirl schreef:
En bij de eerste x meten was je haar droog zeker? :P


Lees goed

kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

Re: HET geheim voor sneller groeiend/glanzend haar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 18:07

Haha als jullie het niet geloven dan geloven jullie het niet :wave:

kriistellx
Berichten: 593
Geregistreerd: 20-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 19:50

Xjewillemijn schreef:
ben benieuwd of het werkt, ga het wel eens testen, heb de komende week toch niks
te doen


Eindelijk iemand die NIET gelijk conclusies trekt zonder het zelf getest te hebben _/-\o_


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coalizione, fnpetter1990, jazzejam, leo_nore, Lizenlotte, Miesemuisje, mriek1990, pol013, Soepblik, Suliko, xxmichellexx en 170 bezoekers