ADHD 'bestaat niet'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:55

Schokkend dat mensen dat echt geloven, sorry WildWings.

Het is echt niet fictief :) En ik heb absoluut geen medicijnverslaving, maar ik heb nog nooit zo fijn rustig normaal kunnen werken als sinds ik die dingen heb. Niks dan lof daarvoor.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥


Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:04

MarlindeRooz schreef:
Aleeneh schreef:
Schokkend dat mensen dat echt geloven, sorry WildWings.

Het is echt niet fictief :) En ik heb absoluut geen medicijnverslaving, maar ik heb nog nooit zo fijn rustig normaal kunnen werken als sinds ik die dingen heb. Niks dan lof daarvoor.

Ik daarintegen werd "stoned" van de medicijnen. Ik kreeg bijna geen prikkels meer binnen en mijn emoties werden afgezwakt. En weetje wat mijn dokter zei: 'Ik denk dat we de dosering moeten opvoeren. (kinderarts in Zwolle btw)
Toen was het voor mij gedaan met al die medicijnen, dikke chemische troep dat het is.

Wat bij mij helpt is vooral aan jezelf werken, je eigen zwaktes versterken. Dat is gewoon mogelijk als je goed je best doet en doelen stelt. Zo kan ik nu uren achter elkaar leren en dat lukte eerst nog geen 10 minuten.


Tsja. En toen ik nare bijwerkingen kreeg werd mij verteld: "Dan hebben we duidelijk niet de juiste medicijnen te pakken voor jou, dan zetten we dit meteen stop en gaan we wat anders proberen."
Dan heb je net de verkeerde te pakken gehad dus. Ik heb nu geen last meer van bijwerkingen.


WildWings schreef:
Natuurlijk word je rustiger van de medicijnen, maar ik of een ander waarschijnlijk ook. Er zijn in de loop der tijd zoveel verschillende 'ziektebeelden' en symptomen aan ADHD toegekend, en nu zelfs de 'geestelijke vader' van de ziekte heeft gezegd dat het eigenlijk een fictief beeld is, om medicijnen te verkopen.. lijkt mij het toch duidelijk? Dat betekent echt níet dat je geen last van bepaalde klachten kan hebben. Maar het betekent wél dat je misschien naar andere methodes moet kijken dan onnodige medicijnen..


Nee, niet dus. Dat effect schijnt het dus niet op andere mensen te hebben en daar heb ik meerdere mensen over gehoord.
Voor mij, sorry, zijn de medicijnen niet onnodig. Ik wilde ook nooit geloven dat ik een labeltje had, moest prima zonder kunnen... maar op een gegeven moment stond ik bijna op instorten, want het GING gewoon niet meer. Uit pure wanhoop heb ik voor een ADD-test aangeklopt. Labeltje gekregen en inderdaad ook de medicijnen, en jeetje. Weet je wat een rust de wereld geeft als je niet elk moment elk klein geluidje in je hoofd bewust hoort, alert op alle ruis bent, je hele leven lang? Tegelijk de vogeltjes hoort zingen, de wind door de bomen gaan, de klok tikken en die persoon boven heen en weer lopen zonder het buiten te kunnen sluiten, terwijl je eigenlijk je huiswerk wil doen? En dan met die medicijnen kan ik ineens prioriteiten stellen, kan ik zeggen van hey, hier wil ik nu even niet naar luisteren.
En zowaar, mijn werk komt af, ik kan prioriteiten stellen, ik kan op feestjes daadwerkelijk luisteren naar wat mensen zeggen in plaats van me compleet in mijn schulp terug te trekken omdat ik gek word van alle ruis.

Voor mij is dat niet onnodig. Sorry. Daar kan ik me niet in vinden.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:09

Ach ja als ze het alleen maar hebben gedaan om bepaalde medicijnen te kunnen verkopen dan wens ik ze veel plezier bij mijn zorgverzekeraar :)

Wildwings, voor zover ik weet krijgt iedereen die medicijnen krijgt ook therapie. Ik kreeg geen medicijnen als ik niet ook therapie wilde hebben. Niet het een of het ander, maar het een EN het ander.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:10

Magiccc schreef:
verklaar je nader? lijkt mij heel logisch wat ze hier zegt. Het is niet 1 lijn die getrokken wordt en als je daarboven zit heb je BAM adhd. Zomaar ineens. Zou die grens niet wat vager zijn? Of is het echt een ziekte?


Het heeft er mee te maken dat je hersenen een stofje niet of minder aanmaken dan zou moeten :) Dus in die zin zou je het inderdaad een ziekte kunnen noemen. Een afwijking is misschien een beter woord.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:20

Lara_Silver schreef:
Erg voorspelbaar 'nieuws'. Is net zoiets als ADD. Mensen die zich niet kunnen concentreren en die eigenlijk gewoon een schop onder hun kont nodig hebben. Diagnosticeren zich zelf dan maar even met ADD, want dan hebben ze tenminste een rede voor hun laag concentratievermogen en uitstelgedrag... Niet iedereen heeft hetzelfde concentratievermogen, maar als die laag is, ben je nog niet meteen ADD'er. Dokters vinden het natuurlijk ook helemaal prima, iedereen aan de Ritalin! Een jongen bij mij in de klas heeft ook 'ADHD'. Erg opvallend dat meneer vooral niet meer weet wat hij met zichzelf aan moet als hij zijn zin niet krijgt, een antwoord niet weet, of een discussie niet naar smaak verloopt. En zo heb ik alle ADHD patiënten ervaren, zowel leeftijdsgenoten als de kindjes van de crèche waar ik eens stage heb gelopen. Afwijking van normaal gedrag, maar gebrek aan een hokje? ADHD. Ik denk eerder dat we door moeten blijven zoeken naar de oorzaak van afwijkend gedrag van de kinderen van tegenwoordig, ipv ons tevreden stellen met en halfslachtige verzamelnaam voor behoorlijk wat symptomen.

Interessante uitbreiding over ADHD:

http://www.ncrm.nl/ADHDpage.html


"Eigen" diagnose geven is sowieso nooit en nergens geldig.
Voordat een dokter ergens een diagnose AD(H)D aan hangt ben je echt een stukje verder hoor. Was bij mij meerdere gesprekken van bij mekaar 4 uur ofzo.

Dat hij niet weet wat hij moet op het moment dat hij zijn zin niet krijgt heeft niks met ADHD te maken en dat doet er ook niks aan af dat er echt wel mensen zijn met werkelijke problemen, en ik denk dat je die teniet doet door hier zo makkelijk over te spreken.

Ja, de term wordt soms te makkelijk gebruikt. Maar ja, er is ook een echt probleem, en dat moet je niet onderschatten.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:48

Ik ben hartstikke blij met de verklaring en het labeltje. Weet je waarom? Met dank aan het labeltje krijg ik begrip en hulp en therapie en medicatie.
Als je het hele labeltje ADHD zou afschaffen, hoe los je dat dan op?

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 00:30

eenitraM schreef:
Aleeneh schreef:
Ik ben hartstikke blij met de verklaring en het labeltje. Weet je waarom? Met dank aan het labeltje krijg ik begrip en hulp en therapie en medicatie.
Als je het hele labeltje ADHD zou afschaffen, hoe los je dat dan op?


Schijnbaar is het dus niet op te lossen, want hier werd verteld dat het aangeboren was en onderdrukt kan worden door medicatie. Oplossen kennen ze hier niet :)


Je begrijpt niet wat ik bedoel.
Zodra je ontkent dat ADHD bestaat is het ook niet meer mogelijk om er medicijnen of therapie voor te geven, om ondersteuning te bieden. Er wordt immers pas medicatie gegeven op het moment dat er ergens een labeltje aan vastgeplakt zit. Er zijn heel veel mensen die hier echter wel baat bij hebben.
Dus hoe los je dat probleem op op het moment dat je zegt dat ADHD niet bestaat (wat hier geinsinueerd werd)? Laat je iedereen gewoon z'n medicijnen inleveren en therapie stopzetten? Los het zelf maar op want je hebt geen probleem, dat is je aangepraat door de dokters? Ga maar gezonder eten?

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 01:27

BaileyMix schreef:
Maar waarom gezonde kinderen (!!!) dan volproppen met chemische troep? Waarom niet gewoon accepteren dat het bij deze kinderen misschien wat langer kan gaan duren?


Ik denk dat dit een eenzijdig beeld geeft.

Ik zelf ben behoorlijk slim en als kind kon ik goed meekomen puur op intelligentie. Bij mij hoefden dingen helemaal niet langer te duren. Maar het probleem bestaat nog steeds: ik heb een concentratievermogen van nop, kan niet plannen en alles loopt altijd als een chaos in mijn hoofd waardoor ik dingen vergeet, door elkaar haal, absoluut onproductief ben. Als ik wil werken en ik ga er echt voor zitten, dan lukt het nog steeds 50% van de tijd niet, puur door alle afleidingen om me heen, alle gedachten in mijn hoofd, alle dingen die er gebeuren.

Dat ken ik al mijn hele leven, van kinds af aan tot nu, en daar is nooit verandering in gekomen. Ik kan gewoon prikkels niet uitschakelen, alle prikkels die er zijn komen even hard binnen en mijn hoofd kan ze niet naar prioriteit ordenen. Ik kan niets negeren, alles is constant aanwezig.

Ik ben nooit volgepropt met chemische troep en ik heb nooit hulp gehad. Ik heb nooit geleerd hoe ik het wel kon oplossen. Ik heb nooit ondersteuning gehad. Niemand heeft zelfs door gehad wat er aan de hand was, zelfs ik niet want ik wist niet eens dat het niet normaal was. Ik dacht dat het aan mij lag, dat het mijn eigen schuld was dat ik onderpresteerde (en ja, ik haalde nog steeds zessen en zevens op de middelbare, maar dat hadden negens en tienen kunnen zijn. Tsja, daarover durfde ik niet eens te gaan klagen).

Tot iemand me er ineens op wees van hey, die problemen waar jij tegenaan loopt, is dat geen ADD?

Ik zou willen dat iemand me er eerder op gewezen had. Dat ik eerder was volgepropt met chemische troep en dat ik eerder therapie zou hebben gekregen en wat dan ook. Misschien dat ik dan nu op de universiteit niet zo enorm zou worstelen met mijn studie, terwijl ik weet dat ik het echt met gemak aankan. Misschien dat ik dan nu geleerd zou hebben hoe ik de meest simpele taken makkelijker kan doen. Niet altijd alles op het laatste moment in alle stress moeten afraffelen of te laat af hebben omdat het eerder gewoon niet lúkte! (en dat gaat zelfs over simpele dingen als de was doen)

Ik wou dat mensen het niet gewoon geaccepteerd hadden van me als laksheid, dat er iemand aan de bel had getrokken en ik niet alleen maar een schop onder mijn kont kreeg alsof ik lui was. Ik ben mezelf inmiddels ZO hard tegengekomen en dat had dan allemaal voorkomen kunnen worden.

Ik verstop me niet achter medicijnen, ik verstop me niet achter het naamkaartje ADD, maar echt, als ik dit eerder had geweten en het kaartje eerder had gehad, wie weet wat ik dan nog uit mezelf had kunnen halen. Dit biedt me zo ongelooflijk veel hulp. Ik kom nu op het punt dat als ik dingen graag wil, dat ik het dan ook kán doen. Ik wil alles proberen om het te verbeteren, en tot nu toe is dit echt het enige dat helpt.

En voor de buitenwereld lijk ik een hartstikke gezond mens. Joh, niemand heeft al die jaren wat doorgehad, niemand heeft wat geopperd. En toch lag ik van binnen hartstikke met mezelf in de knoop. Omdat het allemaal niet langer had HOEVEN duren, omdat de motivatie er echt wel was, maar ik gewoon niet anders kon.

En dat is ADD voor mij. Willen, zo graag willen, maar gewoon niet kunnen.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:15

Ceriadwen schreef:
xx_Horsiex schreef:
Weet je wat nog het heerlijkste is? Dan mensen die totaal niks mankeren het hardste roepen dat ADD en AHDH en autisme en noem maar op allemaal niet bestaat, maar dat er in tussen dus wel mensen zijn die het hebben en er last van hebben. En dat vind ik echt om te kotsen.

Ik vind het om te kotsen dat mensen onaangepast gedrag wijten aan een zogenaamde stoornis


Ik vind het belachelijk dat jij zulke meningen in het rond strooit zonder te weten waar je het over hebt, en eerlijk is eerlijk, ik voel me door dit soort meningen nog best geraakt ook, na mijn hele leven hiermee te hebben geworsteld.

Ga dit topic eens een stukje terug lezen ofzo, ik en meerdere andere mensen hebben een poging gedaan om te beschrijven hoe het is om AD(H)D te hebben, en dat heeft absoluut niks te maken met onaangepastheid.

Dagje ruilen?

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: ADHD 'bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:17

Over wat voor 'gedrag' heb je het, Ceriadwen? Ik begrijp het namelijk niet.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:43

Aleeneh schreef:
Over wat voor 'gedrag' heb je het, Ceriadwen? Ik begrijp het namelijk niet.


Ik herhaal mezelf maar even.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:49

Dat is JUIST wat ADHD hoort te heten, Brighteyes85. Dat andere alleen niet.
En ik denk dat je met je 90% wel flink overschat, maargoed :o Dat het probleem bestaat dat moge duidelijk zijn.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:52

Als ADDers en ADHDers onaangepast en onopgevoed gedrag vertonen, wat vind jij dan onaangepast en onopgevoed gedrag? Gewoon zodat we weten dat we het over hetzelfde hebben?

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:56

Ik denk niet dat zulke persoonlijke aanvallen gebaseerd zijn op ADD of ADHD in elk geval, voor je het daaraan wijt, Ceriadwen.

Ik denk dat het er te maken heeft dat mensen hier zitten met een serieus probleem, en dat jij ze onaangepast en onopgevoed noemt. Dat vind ik zeer kwetsend. En vervolgens onderbouw je deze mening niet en blijf je kreten in het rond strooien. Ik vind dat persoonlijk best wel erg. :o

For the record, ik heb op dit topic getemd of een modje dit in de gaten kan blijven houden dat het niet uit de hand loopt.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:59

Ceriadwen, zou je misschien gewoon op mijn vraag kunnen reageren in plaats van op iedereen te reageren dat ze je persoonlijk aanvallen? Nergens voor nodig, ik heb getemd, er zal echt wel een modje komen kijken of je echt persoonlijk aangevallen bent.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:08

Ceriadwen schreef:
serieus met mij een discussie aan willen gaan? Al kotsend en schreeuwend vol in de persoonlijke aanvallen zeker? Dat is geen discussie aangaan, dat is onaangepast gedrag.


Ik deed een poging, maar je negeert telkens wat ik zeg. Ik zou nog altijd graag willen weten waar je op doelde, en het geen waar ik op reageerde staat al weer twee pagina's terug ofzo, maar je reageert wel op alle persoonlijke aanvallen.

Ik zou graag willen weten wat jij onaangepast en onopgevoed gedrag vindt van ADDers en ADHDers (ZONDER dat je de reacties in dit topic er bij betrekt).

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: ADHD 'bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:13

Dat heb ik ook gedaan!

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:16

Aleeneh schreef:
Als ADDers en ADHDers onaangepast en onopgevoed gedrag vertonen, wat vind jij dan onaangepast en onopgevoed gedrag? Gewoon zodat we weten dat we het over hetzelfde hebben?



Mezelf nog even gequoot omdat je het zelf kennelijk over het hoofd had gezien.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:20

Ook ik heb mijn situatie eerder in dit topic al uitgebreid uitgelegd :) dus als je geïnteresseerd bent kun je dat nog teruglezen.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:35

Ceriadwen schreef:
xx_Horsiex schreef:

Alsof AHDH en ADD alleen maar uit onopgevoed en onaangepast gedrag bestaat? Waar haal je die wijsheid vandaan?

Ja want als er geen onaangepast/onopgevoed gedrag zou zijn dan zou er ook geen reden zijn om dit gedrag achter een naampje te verschuilen.

Er zijn zo ontzettend veel mensen die wel gewoon goed functioneren ondanks dat ze in hun hoofd wat warrig zijn, die kunnen het wel. Waarom dan de adhd strooiers/verschuilers het niet?


Wat bedoel je hier dan te zeggen?

Bij mij klinkt het namelijk als volgt in de oren (en bij andere mensen kennelijk ook):
Er zijn mensen met onaangepast en onopgevoed gedrag, en omdat ze daar een naampje voor nodig hadden hebben ze dat ADD/ADHD genoemd. Waarom kunnen anderen mensen die warrig zijn wel functioneren en die mensen die zich verstoppen achter hun diagnose ADD/ADHD niet?
Dus daarbij de conclusie trekkend; als je ADD/ADHD hebt ben je onaangepast en onopgevoed.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:08

Dus jij trekt de conclusie, Ceriadwen, wanneer iemand zo onopgevoed is om bij jou er een puinzooi van te maken heeft dat kind per definitie AD(H)D?
Die conclusie vind ik onbegrijpelijk. Vooral wanneer je het aan ADD linkt, waarbij je meestal JUIST te maken hebt met teruggetrokken rustige dromerige kinderen.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: ADHD 'bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:14

:oo Jeetje wat speelt iedereen in dit topic toch ontzettend op de man in plaats van op de bal. Ik moet zeggen dat ik dit in het begin een superinteressant topic vond en graag mijn steentje er aan bij wilde dragen maar ik sta nu op het punt om de boel maar eens te gaan ontstippen ofzo, want men heeft hier zo te zien totaal geen respect voor andermans meningen.

Ik ben ook compleet kwijt wat het hele punt van de discussie nog is. Gaat het überhaupt nog over het wel of niet bestaan van AD(H)D?

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥


Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: ADHD 'bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:15

Alle mensen die beweren 'ik ben ook wel eens afgeleid' moeten even teruglezen want daar heb ik met een paar amderen al uitgebreid uitgelegd dat het niet zomaar een beetje concentratieverlies is.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: ADHD 'bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 19:54

Dat klinkt al een stuk genuanceerder Ceriadwen, dank voor die uiteenzetting. :)

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 11:17

Ceriadwen schreef:
Ik heb een paar van die online testen gedaan en het blijkt dat ik naar alle waarschijnlijkheid een grote kans heb op de stempel ADHD.

Vind ik raar eigenlijk omdat niks menselijks mij vreemd is en tja, ik heb ook wel eens moeite met dingen dat moet en mag.


En misschien is dat wel waarom je je na een online testje niet meteen een diagnose op mag plakken? :P Is niet per se betrouwbaar.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Noor, Rianneko en 120 bezoekers