Haarverlenging/weaves??? advies graag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaatje1404
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-05-09

Haarverlenging/weaves??? advies graag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 20:20

Hallo allemaal,

er is eerder een topic over geweest las ik, maar die was vrij kort.
volgens mij zijn hier best veel mensen met extensions of weaves, tenminste...dat begreep ik uit het topic.
Ik zit erover te denken en ik dacht dat ik eruit was, maar verder speuren maakt me toch weer aan het twijfelen...
Exentensions of weaves...ik weet het dus niet! De een zegt het: zit 2 tot 3 maanden, de ander een half jaar. Ik begrijp echt wel dat dit af hangt van de snelheid van je eigen haargroei, maar een aantal maanden verschil...

Ik heb lang, steil, blond, dun haar. Ik heb eerder 4x vlechtextensions gehad en heb hier geen last van gehad.

Ik zou het graag nog iets langer willen, misschien iets voller, maar voornamelijk meer op 1 lengte. Er is ooit een pony bij me geknipt en het groeit maar niet bij, het gaat dus metname om de kortere plukken rondom mijn gezicht.

Wie kent echt goede kapperszaken waar ze echt weten wat ze doen? omgeving utrecht-amsterdam.
Wie zich geroepen voelt om ervaringen met mij te delen...zowel positief als negatief....GRAAG!!!

Alvast bedankt!!

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:50

Ik heb inmiddels 2 keer losse extensions gehad en dit is me super goed bevallen. De laatste keer heeft het er zelfs 7 maanden in gezeten! Het haar was nog perfect, de waxjes waren natuurlijk enorm naar beneden gegroeid en daarboven was het wat gaan klitten maar het zag er verder eigenlijk nog prima uit.

Ik zou in ieder geval kiezen voor een goede salon, het goed zetten ervan is zó belangrijk. En wil je er lang plezier van hebben zou ik een wat duurdere kwaliteit haar kiezen. Ik heb 2 keer indian gold gehad, echt geweldig haar. :j Laat je goed informeren door een goede salon/kapster. Is je haar echt erg dun? Dan zullen ze je waarschijnlijk losse extensions afraden omdat je haar dan sneller kan breken.

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:05

Ik heb extensions van SoCap als ik me niet vergis. Ik ben er super tevreden over, vind ze fijner dat de GreathLenghts.
Het ligt er een beetje aan hoeveel extensions je wilt, hoe dik je eigen haar is enz. Ik ken in Zoetermeer een goedkoop maar zeer goed adres. Zij heeft deze extensions bij mij er ook ingezet.

kaatje1404
Berichten: 59
Geregistreerd: 18-05-09

Re: Haarverlenging/weaves??? advies graag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 22:35

dank jullie wel!
Ik ben dus op zoek naar een goede salon, maar dat is dus ook een vraag...hoe vind je die?!!

Socap kom ik inderdaad ook steeds tegen...
Maar zoetermeer???graag zou ik het adres wel willen weten, misschien wil je me dat pben??

kler

Berichten: 1078
Geregistreerd: 06-03-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Haarverlenging/weaves??? advies graag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 18:43


Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:03

Ik heb nu sinds een jaar extensions en wil niet anders.. :D
Ik doe er gemiddeld 5 maanden mee, dan zijn de waxjes wel erg uitgegroeid en laat ik nieuwe zetten.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar anders weet ik nog een goed adres in barendrecht waar ik ook altijd heen ga :).

Edit ik zie dat je in utrecht/amsterdam zoekt dan kan ik je niet helpen aan een adresje helaas :)

Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:08