Een nieuwe bril uitzoeken...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Een nieuwe bril uitzoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 14:53

Man, man, man, wat een drama. Ik zie voortaan echt slecht door mijn bril, dus op naar de opticien voor een nieuwe oogtest en dan maar meteen een nieuw montuur erbij. Resultaat, 2 en half uur in de winkel. Waarvan een half uur (waarschijnlijk nog niet eens) de test en de rest van de tijd opzoek naar het montuur. Werkelijk waar, geen een bril staat me echt super. Hoe gaat dat bij jullie, zo een nieuwe of ook zo'n drama?


L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Een nieuwe bril uitzoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 14:56

Ja, na die 2 en half uur heb ik er dan ook een gevonden die me staat en die ik zelf leuk vond, dus dat viel dit keer niet eens zo tegen.

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 15:06

maras schreef:
Ik heb 6 brillen omdat ik mezelf met geeneen bril mooi vindt, koop dan een bril, ben er een paar weken tevreden mee en koop dan weer een nieuwe in de hoop dat die dan uiteindelijk echt mooi is :-) ga bijna failliet aan al die brillen maar helaas mijn lenzen lukken echt niet meer, doen te zeer en zie er te slecht mee dus ja ik kan me jouw probleem heel goed voorstellen :-)


Oh echt he, sta ik in de winkel. Mwah, best leuk, neem ik die bril omdat die het mooiste stond. Paar dagen later ophalen en dan denk ik, ohnee! Heb ik die gekocht :(:) Maar deze keer heb ik er vertrouwen in :D


L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Een nieuwe bril uitzoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 15:10

@Gaapje, ik geloof ook niet dat deze mevrouw in de winkel blij met mij was :+ Maar goed, uiteindelijk toch gelukt.

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Een nieuwe bril uitzoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 15:32

@Rinske, bij welke opticien heb je dat laten doen?

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 15:47

Rinske schreef:
L_iek: bij Cools brillen in Vlijmen, ik weet niet of dat bij je in de buurt is? Weet niet of er andere verkooppunten van Tom Davies brillen in Nederland zijn.


Ja in de buurt, ben nu in Waalwijk geweest. Heb nu een montuur van D&G uitgezocht, ook aardig aan de prijs dus dan kun je voor dat geld net zo goed zo'n op maat gemaakt montuur nemen die helemaal na je zin in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Dries1990, Googlebot, GrapeshotBot, Iloveiswan, m9ara en 36 bezoekers