Opgezette en pijnlijke buik.

Moderators: Duhelo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:08

ben met deze klachten laatst ook naar de HA geweest.

vooral veel pijnklachten in de buik, rommelingen, opgezette buik, huilen van de pijn etc. dachten aan blinde darm of mischien de eierstokken.
onderzoek van binnenuit gekregen maar alles was perfect, dus ze houden het op spastische darmen

(ben overigens ook nu een halfjaar over op de diana 35 maar kon het niet aan liggen.)

kon medicijnen krijgen maar bij mijn gaat het goed met alleen al paracetamols dus daar wilde ik het zelf bij houde (ben er niet zo voor op medicijnen te gebruiken)

had overigens ook last van het wel en niet honger gevoel, en raar naar het eten.

als ik jou verhaal zo lees zou ik zelf denken aan spastische darmen, kun je ineens last van krijgen, het belemmerd je soms wel in het leven merk ik,.

weet niet hoe oud je bent en of je al aan gemeenschap doet maar ook last van pijn als je gemeenschap hebt?

Mama van Dani 01-10-2011 en Fedde 15-03-2015
24-05-2013 getrouwd met Michael

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:16

met gasvorming zou ik echt denken aan spastische darmen, dan kan je ook tijdens gemeenschap hier last van hebben,

maar laat voor de zekerheid ook je eierstokken navoelen, en hoe je blaas ligt.

BalouK : raar om dit hier neer te zetten maar ga even bij jezelf na of je vriend niet TE diep in je komt of te hard stoot ( daar kunnen ook de pijnen vandaan komen) ook de steken in je buik.

al deze vragen werden ook door mijn ha gesteld, en omdat bij mijn niet het geval was van het te hard vrijen heeft hij mijn eierstokken nagevoeld op verdikkingen .

Mama van Dani 01-10-2011 en Fedde 15-03-2015
24-05-2013 getrouwd met Michael

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie