Soa thuistesten of bij de huisarts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

thuistesten of huisarts

Thuis is betrouwbaar genoeg denk ik
Geen stemmen
Huisarts dan weet ik het zeker
29 (69%)
Thuis dan hoef ik mij tenminste niet te schamen en is betrouwbaar genoeg.
13 (30%)

Totaal aantal stemmen: 42


em_papillon

Berichten: 2366
Geregistreerd: 26-08-09
Woonplaats: Lisse

Re: Soa thuistesten of bij de huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:13

huh kan je dat ook thuis doen dan? hoe gaat dat dan? Als dat zou kunnen zou ik het thuis doen ;)



em_papillon

Berichten: 2366
Geregistreerd: 26-08-09
Woonplaats: Lisse

Re: Soa thuistesten of bij de huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:48

Waarom is dat betrouwbaarder ? Ze verkopen die dingen echt niet voor zoveel als ze niet betrouwbaar zijn..
Volgens mij is het idee van een echt persoon die er verstand van heeft alleen maar 'betrouwbaarder'.

Is een zwangerschapstest van de kruidvat dan ook opeens niet te vertrouwen?

em_papillon

Berichten: 2366
Geregistreerd: 26-08-09
Woonplaats: Lisse

Re: Soa thuistesten of bij de huisarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:18

Ik ben het daar niet mee eens.
Dingen als een soa thuistest zijn waarschijnlijk geen dingen die je even in een schap bij de kruidvat kan kopen. Zoals afslankpillen. En ik bedoelde met veel het geld en niet de hoeveelheid van verkoop.

En inderdaad de garantie van 100% zekerheid zullen ze niet geven omdat je het inderdaad juist moet gebruiken. Er zullen zeker wel mensen zijn die de gebruiksaanwijzing niet lezen en voor die mensen is het dan betrouwbaarder om naar een arts te gaan.

Maar ik denk dat zoiets als dit een zelfde soort systeem heeft als een zwangerschapstest. (niet dat ik daar nou verstand van heb) Maar ik geloof wel dat wanneer ze dit voor 75 euro verkopen je wel kan geloven dat het betrouwbaar is :)

em_papillon

Berichten: 2366
Geregistreerd: 26-08-09
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 16:34

Myukii schreef:
Maar waarom kan de huisarts het dan niet binnen 10 minuten? Daar moet je 3 tot 4 dagen wachten, tot het getest is in het lab. Als die 10-minuten-thuistest echt zo betrouwbaar zou zijn, zou de huisarts het wel op die manier doen, toch? Scheelt een hoop lab-kosten en héél wat tijd.

Een zwangerschapstest werkt op hormonen. Een soa kan je niet aantonen op basis van hormonen en kan dus niet hetzelfde werken als een zwangerschapstest.

Die soatesten kan je gewoon in internetwinkels kopen, geen doktersrecept voor nodig, en mijns inziens net zo'n onzin als afslankpillen die je op eenzelfde manier kan kopen. :)


Ow ik dacht dat je ze bij de apotheek moest halen ofzo.
Ja nogal logisch dan.. Internet verkoopt alleen maar rommel.. in die zin is mijn mening compleet omgeslagen.
Want op internet verkopen ze ook crème voor grotere borsten voor 80 euro.... bullshit dus..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Zoe_97 en 133 bezoekers