Fobie voor ziekenhuizen *flauwvallen*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Winged

Berichten: 33000
Geregistreerd: 28-12-05

Fobie voor ziekenhuizen *flauwvallen*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-08 17:27

Hey allemaal, ik heb al van jongs af aan een flinke angst voor alles wat met ziekenhuizen, inhoud van het lichaam, ziektes ect. Mijn angst is zelfs zo groot dat ik er al verschillende keren door ben flauwgevallen. (bijna jaarlijks wel een keer) Het gekke is dat ik steeds denk over mijn angst heen te zijn en zo rustig mogelijk over dit onderwerp probeer te zijn. Een tijd gaat het goed en dan het bij een klein detail al mis. (dan denk ik er ook nog nét aan om weg te lopen maar dan val ik eigenlijk al weg)

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Zijn er mensen die tips hebben om hier nu echt eens wat aan te gaan doen?

Ik probeer zelf zo nu en dan dat soort programma's wel te bekijken en er ook boeken over te lezen.

(omgeving weet ervan en een psych zie ik niet echt zitten)


Winged

Berichten: 33000
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Fobie voor ziekenhuizen *flauwvallen*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-08 18:30

Naja omdat ik dit eerst zelf wil proberen op te lossen. Ik let al op mijn ademhaling, drink water tijdens zulke onderwerpen en beeld mijzelf in dat het allemaal erg normaal is. Ook probeer ik mijn spieren te ontspannen.. Als ik alles aanspan krijg ik namelijk minder lucht en dan gaat het mis. (flauwvallen heeft met zuurstofgebrek te maken)

@ meliaforever: Naja niet dus Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, Jannie79, Mitch_Beauty, Mo_86, Suliko, Time2Tri, YandexBot, Zoolgangster en 109 bezoekers