Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:42

Een jaar geleden heb ik ook zoiets gehad, is er langzaam ingeslopen en op een gegeven moment kon ik gewoon helemaal niet meer eten, geen honger en alleen de gedachte aan voedsel deed me al bijna overgeven. Was al jaren vaak misselijk en laatste paar maanden bijna 24 uur per dag misselijk. Was erg verzwakt door niet kunnen eten, heel veel afgevallen en uiteindelijk toch maar naar het ziekenhuis gestuurd (kon nieteens meer op eigen kracht staan Bloos )
Enige wat ze konden vinden was een 'sliding hernia' wat vrij vaak voorkomt zonder dat mensen het merken of er last van hebben en wat de misselijkheid zou kunnen veroorzaken.
Het is een vergroot gat rond de slokdarm waardoor de maag omhoog kan, in extreme gevallen (zoals mijn moeder bijv) kan het zelfs zo ver gaan dat de maag tussen de longen terecht komt, alleen dan opereren ze en maken ze het gat weer normaal, maar over het algemeen opereren ze het helemaal niet, ookal heb je er veel last van :/ .

Ik krijg nu medicijnen om de maag kalm te houden, ben nog wel vaak misselijk, vooral in de ochtend en kan helaas niet zonder de medicijnen. Maar gelukkig kan ik weer normaal eten, moest alleen wel weer helemaal opnieuw leren eten Clown .

Wacht er vooral niet te lang mee, hoe langer je lichaam geen of weinig eten meer krijgt hoe sneller het het gaat afstoten, ookal wil je eten je gooit het er vanzelf uit. Plus alle schade die het van binnen aanricht.
Als je huisarts niets kan vinden vraag dan om een verwijzing naar het ziekenhuis voor een endoscopie, zo vonden ze het bij mij Knipoog .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DayDream21, Dnies90, Florenc, R0SE, SJP, Spike2019, Supervixen, Wescha en 126 bezoekers