Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mloesje

Berichten: 1673
Geregistreerd: 22-03-06
Woonplaats: Deventer

Re: Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:51

Ik herken mezelf heel erg in je verhaal..
Ik heb ook een aantal weken zo'n misselijk gevoel gehad na het eten...
Ik ben in behandeling van een voetreflexoloog, en dit kan voor jou heel zweverig klinken.. Maar ze vroeg me of ik emoties heb opgekropt, had i dus, toen het allemaal los kwam werd de misselijkheid steeds minder. Nu let ik er heel erg op. Als ik bijv. ruzie heb met mijn ouders onder het eten, wordt ik gewoon van het eten kotsmisselijk.. Die emotie die er dan komt slaat op mijn eten (maag) en daardoor wordt ik misselijk..
ik weet niet of je ergens mee zit.. of dat je onzeker bent over je buik etc.. Daar zou het evt mee te maken kunnen hebben!?


Mloesje

Berichten: 1673
Geregistreerd: 22-03-06
Woonplaats: Deventer

Re: Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:03

SANEX schreef:
@Mloesje, ik ben momenteel idd wat onzeker over mn buik/uiterlijk omdat ik wat aangekomen ben. Ik was een poosje terug 10 kilo afgevallen en daardoor een heel stuk zekerder van mezelf, maar nu heb ik weer een buikje en dat maakt me idd onzeker. Maar goed, nou ben ik al jaren aan het touwtrekken met de gedachte wel-dik-lelijk/niet-dik-lelijk zoals elke meid/vrouw Haha!

Eventuele emoties zou kunnen, ik heb het smoordruk de laatste tijd en wel e.e.a aan mijn hoofd wat me in verwarring brengt. Ik woon pas samen dus dat heeft ook voor nieuwe dingen gezorgd waar ik aan wennen moest. Maar zou het daaruit voort kunnen komen ?


Het zou kunnen.. Ik kan natuurlijk niet precies nagaan wat er allemaal precies speelt..
Maar bij mij kwam het zeker daaruit voort.. stress voor het inleveren, van een opdracht voor school.. En weer geen hap door mijn keel of ik werd misselijk.. Spanningen thuis.. Weer kotsmisselijk!
Misschien werkt het als je standaard eens in de x aantal weken een relax dag doet.. Massage plannen, dagje sauna? etc.

Mloesje

Berichten: 1673
Geregistreerd: 22-03-06
Woonplaats: Deventer

Re: Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:22

Is het neit bij voedselintolerantie niet zo dat het met bepaald voedsel is?

Mloesje

Berichten: 1673
Geregistreerd: 22-03-06
Woonplaats: Deventer

Re: Altijd misselijk na het avondeten.... en nu ook vaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:29

Een bezoekje aan de HA kan natuurlijk nooit kwaad.. liever een keer te vaak dan 1 keer te wijnig.. Knipoog Daar zijn ze immers voor toch..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Esmee_RS, GrapeshotBot, Klis en 41 bezoekers