Klean prep :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:04

Hoi, ik heb dit zeer regelmatig helaas. Het is idd goor en veel. Je moet er limondae indoen voor diabetici of zoetstof, dat schijnt te helpen. Als het goed is heb je de eerste avond 2 laxeertabletjes gehad en drink je de dag erna de 4 liter. Je moet idd een kan maken van 1 liter en deze in een uur op drinken. Er mag echt wel wat tijd tussen zitten hoor als je op tijd begint. Het gaat erom dat je echt helemaal schoon bent. Ik zelf kan het dus niet en wordt tegenwoordig een dag van tevoren opgenomen en krijg het via een maagsonde. Zo een slangetje is ook echt een ramp, maar het lukt steeds beter en met de gedachte dat ie er weer na een aantal uren uit mag is het goed te doen. Mijn arts staat hier voledig achter en heeft dat liever dan dat ik niet schon ben. Verder krijg je een roesje tijdens het onderzoek en is het prima te doen. Je slaapt daarna lekker uit. Je hebt misschien veel lucht in je buik, maar laat dat los, want hoe raar het ook klinkt dat scheelt je een hoop en vindt je arts ook absoluut beter. Heel veel succes en je mag me altijd pb en. Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arianne_94, diablolover, Escada, Floortje88, Ilse_C, maliejane, Milando, mriek1990, Rosanna1990 en 133 bezoekers