Klean prep :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loeske87
Berichten: 485
Geregistreerd: 01-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:22

Share schreef:
hmm hoe snel gaat het inwerken op je darmen? en zit je werkelijk constand op de Toilet als het werkt?


Als het goed is gaat dit zeer snel werken.... je zal volledig "leeglopen" tot er enkel "water" uitkomt.. geen pretje dus. ff 1 tip.. Drink ook echt alle 4 de liters, als je dit niet doet en je darmen zijn niet volledig geleegd zal het darmonderzoek niet door kunnen gaan en mag je nog een keer 4 liter achterover moeten werken. Neem je het trouwens in porties van 250 ml in?


loeske87
Berichten: 485
Geregistreerd: 01-07-05

Re: Klean prep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:31

eet ten minste twee uur voor gebruik geen vast voedsel meer. Los de inhoud van een zakje op in één liter water. Roer dit goed totdat het poeder helemaal is opgelost. Drink iedere tien tot vijftien minuten ongeveer 250 ml van deze oplossing. De oplossing is smakelijker als het koud wordt gebruikt......

loeske87
Berichten: 485
Geregistreerd: 01-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:55

Share schreef:
verder heb ik nie 2 pilletjes gekregen alleen dit spul :S ik hoop maar dat ze niks vergeten zijn zodat ik dit dalijk voor niks opdrink :S


Maak je geen zorgen.. dit is niet bij iedereen zo

loeske87
Berichten: 485
Geregistreerd: 01-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:04

Share schreef:
bedankt iedereen... de toiletpret is begonnen pffffffffff jeuminee... als het nou water is mag ik dan stoppen met het drinken van dat spul? of moet ik echt die 4 liter helemaal op? kheb trouwens echt bere honger


Ben bang dat je toch echt 4 liter achterover moet werken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gitje1973, karinmanon, luuntje, marjan19, Muga, petje86, TessaxQuincy en 31 bezoekers