Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 13:12

Dankjewel voor de wensen Britt en joepie *\%/* , je hond weer thuis !

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 09:36

Ik heb weer enorm veel pijn in mijn gewrichten, vooral mijn knieen… ik kon gisteren amper bewegen.

Ik ben voor de eerste keer gaan wandelen met dit paard. (Ook zijn eerste keer)

We waren met 3 vriendinnen en hun 2 mannen, ze hebben onze paarden gesteund en vastgehouden.

Ik heb na 10 minuten de kop getrokken zoals dat hier wordt gezegd. Wel samen met iemand die hem vasthield maar we hebben wel een fijne wandeling gehad, echt alleen stappen door het bos en op de zandvlaktes.

Vandaag ga ik brunchen met mijn nichtje en daarna misschien een wandelstok uitkiezen.

mijn man vindt dat het opgeven is… maar het zou mij meer vertrouwen geven in stabiliteit tijdens het wandelen maar ook als ik moet opstaan heb ik een steun om mezelf op te drukken.

Nu met de koude is dat allemaal toch veel moeilijker…

Ben sinds gisteren andere ontstekingsremmers gestart, hopelijk verdraag ik deze wel want van de vorige heb ik toch weer diarree gehad

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 10:24

Joh hoezo opgeven, ga toch weg, wat een onzin. Als jij daar behoefte aan hebt, dan zou ik daar gewoon voor gaan. Dan maar even schijt aan de mening van je man hoor.

Super oliebol dat je nu zo'n last hebt, heeft dat met de verandering van de medicatie te maken, naast het weer? Of weet je dat niet.

Wel lekker dat je gisteren buiten hebt gereden, zo zalig! En dat het goed ging.

Veel plezier met de brunch!

Sterrebell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 12:46

Een stok is juist goed voor jezelf zorgen! Voelen wat helpend is voor jou en daaraan toegeven. Dat is juist een heel mooi iets! <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 16:09

Goed bezig Britt. Als je kan ziek zou worden dan mag hij het op zijn manier doen! Jij doet het zoals het goed voelt voor jou.
En een stok geeft gewoon net dat extra ondersteuning!!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-25 03:59

Wel wel wel…

Van t paard gevallen, alweer, 5 gebroken ribben…

Lig in het ziekenhuis (hopelijk maar 1 nacht) met een pijnpomp…

Laat ons het zo zeggen, een epidurale heb ik nog niet gehad en nu wel :D

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 05:31

:oo Maar Brit toch! Hoe kwam dat zo?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 06:44

Jeetje Britt.....

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-25 08:02

Hetzelfde als vorige keer…

Hij sprong in eens vooruit en vertrok echt weer heel hard en hij doet zen hoofd naar beneden en draait om aan de omheining. Waar ik onderdoor gerold ben _O-

Waarschijnlijk op mijn eigen elleboog gevallen…

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 11:42

Ah nee Britt! Wat ongelukkig weer.. Beterschap

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 12:24

Maar meisje toch ! Is dit nu sinds jouw zadel erop ligt? Ik probeer maar mee te denken want aanvankelijk was het paard toch wel braaf.
Zou je zo voor de verandering eens een keer niets te vertellen willen hebben, zo gewoontjes “ik heb biefsteak friet gegeten vanavond?”

Ik duim voor niet teveel pijn en snel weer beter.

De hondjes nog steeds oke ?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 13:00

Och, wat naar. Hopelijk knap je snel weer op. Sterkte.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-25 13:24

Nee het is niet sinds het zadel, vroeger deed ie dat ook bij de eigenaar maar al een hele tijd niet meer.

In de zomer was ie heel flink, toen ben ik gevallen door ganzen die uit de boom vlogen, tweede keer is nog niet zo lang geleden maar toen had ie enorm bang van de zweep. Maar nu weten we het niet…

Maar hij mag er geen spelletje van maken dus ik ga me een bodyprotector kopen en zo snel ik kan ga ik er terug op want hij zal ook bij mij braaf zijn!

Hij liep wel echt bangelijk! Heb echt een half uur heel goed en braaf met hem kunnen werken! Dus vanwaar het kwam, geen idee…

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 20:22

Hoe gaat het met je Britt?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 12:10

Mijn ribben beginnen minder pijn te doen, voor de rest k*t

Ik ben opnieuw naar de classificatie arts geweest en hij was zeer vriendelijk, heb goede uitleg gekregen maar hij moest overleggen met een collega of ik wel in aanmerking kom, hij krijgt maar weinig aanvragen hiervoor en denkt dat ik uiteindelijk in geen enkele graad toebehoor… hij erkend wel mijn handicap, zegt ook dat ik die hulpmiddelen nodig heb maar per ‘definitie’ is mijn geval moeilijk te beoordelen… dus de kans is klein dat ik toegelaten word, tenzij de arts (die meer ervaring heeft) dit toch erkend. Maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik dus nergens officieel kan starten…

En daarboven op staat mijn huwelijk op het spel… communicatie is nul, we begrijpen elkaar niet meer… ik hou nog zielsveel van hem maar ik voel dat ik niet meer eerst kom en bij partners zou dat wel moeten. Hij doet wel het huishouden maar zegt dat het hem ook te veel wordt… terwijl van een vrouw verwacht wordt dat dit ‘niks’ is… Hij vindt mij ook negatief en een zaag en een klaag… ik heb veel pijn en met mijn ribben zei k al wel eens a of zuchte ik maar dat vind hij blijkbaar heel storend. En ik ben ook al 3 jaar een last want zijn leven is ook veranderd (wat waar is want voor een partner is dit niet makkelijk) en anders had hij tegen 200 per uur kunnen leven…

Ik vroeg deze ochtend wat we konden doen en hij zei gij moet jw ingesteldheid veranderen… niks van zichzelf… ik erkend dat ik soms ‘bruut’ overkom maar als je iets vraagt en krijgt geen antwoord omdat tv of gsm belangrijker zijn… zou je dan eens niet iets luider hetzelfde vragen? Of op een vervelende manier?

Ik ben deels de fout want in een relatie ben je met twee maar als hij niks kan erkennen waar begin je dan? Ik ben altijd de kwaaie of de reden dat hij niks kan gaan doen en zo voel ik mij alleen maar slechter en ik heb er genoeg van dat hij altijd het slachtoffer is waardoor ik me telkens schuldig ga voelen.

Verder is kn het ziekenhuis mijn urine weer niet goed dus alweer urine over 24u opvangen… in het bloed was ook al iets te zien van de nieren dus we gaan zien of de nieren nog goed filteren of niet en zo niet stoppen ze met alles…

Mijn hondje is ook terug wat ziek…

Dus laat alles sh*t maar komen, ben al wel wat gewend

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:23

Liefde is in goede en slechte dagen. Ik begrijp heel goed dat dit voor je partner ook belastend is, hij dit ook liever anders had gewild, maar jij ook he! Je zit in een ellendige situatie, met buiten je gezondheid nog allerlei andere oliebol erboven op. Ik heb je doorheen dit topic steeds bewonderd om je positiviteit. Met al je pijn en bijwerkingen van medicatie probeer je te doen wat kan, èn meer. En dat je af en toe niet “miss charming” bent, lijkt me nogal logisch! Maar het is jammer dat je echtgenoot zo negatief naar je kijkt. Ik zou met alle plezier mijn bewondering voor jou aan hem doorsturen.
Ik hoop voor jullie dat hij momenteel in een dip zit nav het overlijden van zijn vader.
Ik stuur je een dikke knuffel !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:59

Britt een dikke knuffel. Heel jammer dit. Ook jammer van de wedstrijden! Het zit je nu niet mee.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 14:59

Wat een nare donkere wolk zit er nu over je heen Brit.

Kan je met je partner naar relatietherapie? Om zo te proberen toch de communicatie vlot te trekken en de liefde niet verloren te zien gaan in onbegrip en nare gevoelens. Gun jullie het zo dat je samen hier door komt.

Sterkte met alles, je ribben, je hondje en je huwelijk. Hopelijk gaat langzaam de zon toch weer schijnen.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-25 17:02

We zijn gisteren geweest en woensdag gaan we terug…

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 18:25

jeetje Brit veel sterkte met alles... wat een donkere wolken bovenop alle ellende...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 18:39

BritHittepit schreef:
We zijn gisteren geweest en woensdag gaan we terug…

Fijn dat die hulp er is. Ik weet uit ervaring dat het helaas niet altijd je relatie redt. Wij stonden zo ver uit elkaar en gingen er zo anders mee om, dat het alleen maar duidelijker werd dat het niet werkte.

Denk aan je.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:48

Ik weet even niet wat ik kan zeggen Britt.
Je verdient dit niet.
Dikke knuf voor jou :knuffel:

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:53

Kun je voor het huishouden niet iets van thuiszorg krijgen?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 23:31

Veel sterkte met alles. Hopelijk haal je een beetje kracht vanuit Bokt. Knuffel voor jou.