Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik kom ook niet aan. Ik moet wel iets vaker even nadenken of ik echt dat lekkers wil, dat is dus deels wel weer teruggekomen maar niet zo extreem als dat ik dacht. Het hongergevoel wordt ook echt nog deels tegengehouden. Ik heb denk nog ongeveer 4 of 5 x spuiten, ik blijf elke keer weer met 0.02 afbouwen tot hij op is. En dan ga ik gewoon kijken hoe het gaat. Mocht het echt te lastig blijken, blijf ik wellicht voorlopig wel een hele lage dosis doen, maar ik denk dat ik straks ook wel weer zonder kan.
Heb het alleen koud als ik ziek of te moe ben.
maar nu wilde dat niet zo. Ik was kapót
Heb kokhalzend boven de mestbult gehangen
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Berdien schreef:Ik ben bijna 15 kilo kwijt maar nog steeds niet koudHeb het alleen koud als ik ziek of te moe ben.
Merkte gisteren wel dat mijn lichaam heel anders is geworden. De paddock was heel nat na alle regen hier, dus uitmesten was pittig. Normaal sleurde ik de volle kruiwagen mee door m’n gewicht in de strijd te gooienmaar nu wilde dat niet zo. Ik was kapót
Heb kokhalzend boven de mestbult gehangen
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
Setteli schreef:Ik heb het bij vlagen koud. Echt over m'n hele lijf. Waar ik bij opvliegers het heel warm kreeg, heb ik dit nu in de koude variant![]()
![]()
Ik had gisteren een pak Compact Gras van Hartog vast... 18 kg. Net zoveel als ik nu kwijt ben. Kon me niet voorstellen dat ik dat elke dag meezeulde. Nu is het wel anders als het aan je lijf zit, maar toch