Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verder gaat het wel lekker en blij mee met waar ik nu sta
al zie ik altijd weer ruimte voor verbetering.
dus nu flink spierpijn..
) en ook oefeningen voor het bovenlichaam. Wilde ook nog wel hip thrusts, RDL's en squats doen, maar het was alweer lang genoeg geweest met de rest. Komt een andere dag wel. 
. Maar het hoofddoel bij mij is de hele tijd geweest geen spierverlies en zo fit mogelijk blijven.
SansaS schreef:Wat leuk een krachttraining topic
Ik doe nu sinds september vorig jaar aan krachttraining. Eerst 2x per week bij de fysio en nu naast 2x per week bij de fysio ook 1 a 2x per week sportschool.
Ik zit nog lang niet op jullie gewichten. Maar het hoofddoel bij mij is de hele tijd geweest geen spierverlies en zo fit mogelijk blijven.
Ik nee geen supplementen dat mag ik niet hebben.
Hiermee begonnen vanwege chemokuren vorig jaar en die zijn deze week eindelijk klaar dus ik hoop dan echt wat meer te kunnen opbouwen
ricojoreen schreef:Leuk dat er hier weer wat meer actie is!
Ik ben ook nog 2-3x per week te vinden in de sportschool, ik wil in februari graag weer meedoen aan een powerlift wedstrijd, gewoon voor de lol![]()
Ik heb er wel weer wat meer moeite mee om motivatie te vinden nu het kouder en vroeg donker is moet ik zeggen![]()
Hoe gaan jullie om met een periode van minder motivatie?

ricojoreen schreef:Yes! Ik heb dit jaar ook meegedaan aan northside barbell, daar heb ik 132,5-65-132,5 getild, daarna ben ik bezig geweest om af te vallen. Ik hoop toch in februari weer rond deze gewichten te zitten, maar dan met 10kg minder lichaamsgewicht![]()
Ennnn, het is natuurlijk ook gewoon leuk om mee te doen en ergens naar toe te trainen!

).SansaS schreef:Wat leuk een krachttraining topic
Ik doe nu sinds september vorig jaar aan krachttraining. Eerst 2x per week bij de fysio en nu naast 2x per week bij de fysio ook 1 a 2x per week sportschool.
Ik zit nog lang niet op jullie gewichten. Maar het hoofddoel bij mij is de hele tijd geweest geen spierverlies en zo fit mogelijk blijven.
Ik nee geen supplementen dat mag ik niet hebben.
Hiermee begonnen vanwege chemokuren vorig jaar en die zijn deze week eindelijk klaar dus ik hoop dan echt wat meer te kunnen opbouwen
Tot nu toe echt hele positieve ervaringen mee gehad, altijd een leuke sfeer en iedereen gunt elkaar het beste (wat ik in de paardensport dan weer mis)