Zelf heb ik een 8mm erin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iemand verdere tips? Ik ben nu aan het spoelen met zout en probeer er vanaf te blijven. Hopelijk trekt het weer weg want was niet van plan om hem snel weg doen
Goldwynn schreef:Als Ede te doen is: Mastilo!
Daar ben ik door bokkers uit dit topic terecht gekomen en rij ervoor heen en weer. Ik ben door Lina geholpen.
Vanillia schreef:Hi! Ik heb gisteren na lang wikken en wegen een 2e en 3e gaatje laten piercen in 1 oor. Ik heb in een ver verleden een keer 2e gaatjes laten schieten en dat wilde toen niet genezen, dus ik ben er vrij huiverig voor dat dat nu weer het geval gaat zijn.
Qua nazorg is schoonmaken met zoutoplossing geadviseerd. Doe ik dat sowieso dagelijks? Of alleen als het onrustig wordt? Ik douche sowieso dagelijks dus dan spoel ik ze ook af.
xxxmh schreef:Hmmm mijn piercing (helix) doet de laatste dagen zeer op de plek waar de piercing zit zeg maar. Denk dat ik er teveel op gelegen heb. Hebben jullie dat ook wel eens? Zit er sinds februari in. Ergens ben ik bang dat hij eruit gaat groeien ofzo... mn huid in mn oor was ook ineens een beetje schilferig waar mn gaatje zit zeg maar.
Twijfel zat er in dat veel mensen zeggen dat hij zo lastig geneest, we gaan het beleven..Solleke_Noah schreef:Ik ben zó blij met m'n nieuwe piercing! Dit weekend was het tattoo conventie in Brussel en na lang twijfelen toch voor de rook gegaanTwijfel zat er in dat veel mensen zeggen dat hij zo lastig geneest, we gaan het beleven..
Staafje is nu nog lang voor het zwellen natuurlijk, op het ene uiteinde zit een opaaltje en andere uiteinde een bloemetje/sterretje.
[ Afbeelding ]
Solleke_Noah schreef:xxxmh schreef:Hmmm mijn piercing (helix) doet de laatste dagen zeer op de plek waar de piercing zit zeg maar. Denk dat ik er teveel op gelegen heb. Hebben jullie dat ook wel eens? Zit er sinds februari in. Ergens ben ik bang dat hij eruit gaat groeien ofzo... mn huid in mn oor was ook ineens een beetje schilferig waar mn gaatje zit zeg maar.
Slaap je met een piercingkussen/reiskussen? Zo lig je er niet per ongeluk op, scheelt echt veel voor de genezing.
Solleke_Noah schreef:Ik ben zó blij met m'n nieuwe piercing! Dit weekend was het tattoo conventie in Brussel en na lang twijfelen toch voor de rook gegaanTwijfel zat er in dat veel mensen zeggen dat hij zo lastig geneest, we gaan het beleven..
Staafje is nu nog lang voor het zwellen natuurlijk, op het ene uiteinde zit een opaaltje en andere uiteinde een bloemetje/sterretje.
[ Afbeelding ]
hij leek ook iets verschoven te zijn dacht ik te zien.. iemand ervaring mee?