Wat is jouw favoriete (online of fysieke) winkel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 22:30

Paris_ schreef:
TheSting, CottonClub, Costes & Open32 vind ik leuke fysieke winkels.
Als je niet perse iets zoekt; de outlet in Roermond. Kom ik soms met volle tassen thuis; soms met niks.
Ben niet echt van de merken maar soms hangen er wel mooie items tussen.
Online shop ik graag bij MostWanted en TheMusthaves, en bij zalando/aboutyou alleen als ik specifiek ergens naar opzoek ben want anders is het aanbod érg overweldigend :')

Vinted koop ik zo nu en dan ook, als ik iets specifieks heb gezien.
Wel alleen nieuw. Of nieuw zonder kaartje.

+1, scheelt me een hoop typen :D

Keell94 schreef:
Iemand dan nog de tip waar ik betaalbare skinny jeans voor lange benen kan scoren? :')
Ik ben maar 1.70 met een maat S maar heb in verhouding lange benen dus bijna alles wat ik bestel is te kort _O-

Stradivarius? Zeer betaalbare broeken, gaan bij mij echt wel een poos mee en ze hebben lengtematen. Hoe lang ze vallen, geen idee, ik bestel juist de korte :+

Ir111

Re: Wat is jouw favoriete (online of fysieke) winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 23:59

Spijkerbroeken: Rode Winkel in Utrecht, echt alleen maar daar. En verder Summum, wat duurder maar blijft lang mooi en voor warme functionele truien ga ik naar Super Dry. Online: Sofie Schnoor.

En voor de niet kleding gerelateerde zaken is naast Lush Dille en Kamille mijn absolute favoriet!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 21:34

RIXT in Lemmer en Zwolle! Op haar instagram plaatst ze alle nieuwe collectie in aan fimpjes waardoor je goed kan zien hoe een kledingstuk er in het echt uitziet en de maat valt. Wel de duurdere merken. Super leuk om te volgen en ze heeft ook een Home collectie.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 00:19

Ik ben echt fan van de Bijenkorf. Of ik nu kleding wil kopen of weer eens een gesneuveld glas moet vervangen, ze stellen nooit teleur.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 00:31

Chrissie schreef:
RIXT in Lemmer en Zwolle! Op haar instagram plaatst ze alle nieuwe collectie in aan fimpjes waardoor je goed kan zien hoe een kledingstuk er in het echt uitziet en de maat valt. Wel de duurdere merken. Super leuk om te volgen en ze heeft ook een Home collectie.

Geweldige tip! Dankjewel

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 19:15

Ik winkel graag bij GMaxx, maar kijk ook graag op Vinted.