Je ziet dat het nu ook gebruikt wordt in wat klinieken. De verhalen die ik hoor, zijn vrij positief. (Sommige zijn echt "te mooi om waar te zijn" wat je door krijgt, je hebt gewone verhalen en mensen bij wie het niets lijkt te doen...) Dus het is geen wondermiddel... Maar ben gewoon heel benieuwd of mensen er echt baat bij hebben. Ik heb het bij mijn pony gezien en ook bij andere mensen. Maar ik denk dat het nog beter kan als je de juiste programma's afspeelt. (Een programma duurt 15 minuten, wat ik zelf merk, is dat als ik het ene programma gebruik voordat ik het andere programma gebruik, het sterker lijkt te werken, maar ik gebruik het vooral als ik ergens last van heb en heb verder niets (gelukkig).
Mijn moeder (reumatisch) gebruikt hem nu, die gebruikt maar 1 programma (het herstelprogramma), maar we hebben gezien dat het combineren van programma's ook heel effectief kan zijn. (Maar ze is eigenwijs, vindt 15 minuten zitten lang genoeg

(Ik zeg heel eerlijk, bij mij speelt ook de gedachte mee dat ik liever heb dat mams mensen gaat behandelen, dan haar huidige baan die vooral in de winter veel meer van haar vraagt