Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:c_alsemgeest schreef:Een beetje vaseline werkt inderdaad prima.
Ik vond zelf de alhydran fijner omdat het wat dunner is en makkelijker smeert en minder plakt, maar het litteken wel heel soepel maakt.
Maar er zit natuurlijk wel een flink prijsverschil in beide en vaseline dun aangebracht werkt ook.
Vaseline klinkt idd niet heel prettig want dat gaat idd plakken. Alhydran is wel wat prijzig. Zijn er nog alternatieven?
Citaat:Kan ik ALHYDRAN bij mijn ogen smeren?
Ja! Je kunt ALHYDRAN gewoon gebruiken rondom je ogen. Natuurlijk moet je opletten dat het niet in je ogen komt, maar zelfs dan gebeurt er niets ernstigs: Wanneer ALHYDRAN per ongeluk in je ogen komt, zal het misschien een beetje prikken. Verder is er niets aan de hand: gewoon je oog goed spoelen met water. Normaal gesproken hoef je niet naar de huisarts.
x_Jeanine_x schreef:Heel tof dat je het hebt gedaan!
Ik ben in februari geweest. Zo blij mee. Met hechtingen erin niks gedaan, kreeg ook griep en kon echt niks
Week na de hechtingen eruit ook heel rustig aan gedaan, na 2 dagen edula litteken crème gaan smeren en ongeveer week later mocht ik voorzichtig krachttraining en zwemmen.
Foto's uploaden werkt even niet.
Ochtend voor
[ Afbeelding ]
Dag 2 of 3
[ Afbeelding ]
Dag 7 of 8
[ Afbeelding ]
Thuis direct na de hechtingen eruit
[ Afbeelding ]
Afgelopen weekend
[ Afbeelding ]
Gebruikers op dit forum: DieL_Zor, IndianSu, Jihama, Lestria, Patriesje, RoosDeG, tirzasarah10, xClaudiaaL, YandexBot en 24 bezoekers