Gewrichtspijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 12:49

ben je al bij een arts geweest voor een diagnose?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 13:22

maar wat voor diagnose heeft de huisarts dan gegeven,want wat heb je dan?

kijk als je last hebt van je elleboog door bijvoorbeeld een tennisarm,dan is gedoseerd bewegen met fysiotherapie toch wel eigenlijk het juiste.
en ja ik heb daar zelf ervaring mee, heb ook wel van die rotklussen die nou eenmaal klaar moeten op het werk en luxaflexen schoonmaken is niet goed voor je armen :')
ik ben ook 52 trouwens.
probeer in elk geval rustig aan te doen,niet te lang dezelfde beweging te maken.
dus geen 4 ramen lappen en dan wat anders ,maar 2 en dsn wat anders doen.
gebruik wringhulpen en al goed dweilen en al dat spul en neem op tijd rust.

supplementen, ja hier doet cbd olie toch wel wat en gezond eten.
verder alleen naproxen als er toch iets overbelast is.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 07:37

Popstra schreef:
Mn elleboog doet al 2 jaar zeer. Ook als je die dan per ongeluk stoot. Dus dat is meer iets als een slijmbeurs ontsteking. Met rust gaat dat weg maar rust heb ik geen dag hier :D . Dat komt en gaat.
Ben voor mijn onder rug naar de fysio geweest. Die stuurde mij toen door naar de chiropractor. Die heeft hem 3x behandeld.
Maar ook dat blijft terug komen omdat we altijd hetzelfde werk doen. Diclofinac slikte ik zo 75 mg per dag. Een kleine week lang. Dat helpt wel maar dat is niet iets wat je lange tijd moet gaan doen is mijn mening.

Ben bang je er gewoon mee moet leven. Slijtage . Maar soms ben ik die last zo beu
(En geen type die steeds naar een huisarts gaat)

ja klinkt wel als overbelasting/tennisarm.
en die rug herken ik ook,al komt het bij mij dan door van een paard vallen.
nadat mijn ruin was overleden heb ik ook besloten om te stoppen met rijden,nog een keer er op vallen kan gewoon echt niet meer.
maar je weet dat het weg gaat met rust,dus dan is je antwoord daar toch,daar kan geen supplement tegenop.
ik meste vroeger ook met gemak tig stallen uit,maar ik kan het niet meer.
ik doe mijn eigen en dan is het klaar,denk dat je toch dan moet gaan kijken voor een hulp die jou
met jouw paarden kan helpen.
want mest je altijd alles alleen uit dan? probeer zaken uit handen te gaan geven,misschien een betaalde hulp?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie