Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Robin_S schreef:Los van alle goede zelfbruiners hierboven, even meegeven dat de kruidvat-zelfbruiner geen vlekken op het witte hoeslaken heeft gegeven deze nacht![]()
voorlopig nog geen klachten dus.
Nyaleti schreef:Ik mag voorlopig niet in de zon dus ben in Augustus nog spierwit ben ik bangdus wil zo graag een zelfbruiner proberen maar durf dat niet haha.
Is het aanbrengen als een soort bodylotion? Alleen dan met wat meer precisie natuurlijk.
Werken de meeste zoals hier boven genoemd Liselot? Dat het donkerder wordt als je het langer laat intrekken?
Kana schreef:Zijn er hier mensen die hun gezicht contouren ermee? Zoja, welke gebruiken jullie specifiek hiervoor?
Suzanne F. schreef:Nyaleti schreef:Ik mag voorlopig niet in de zon dus ben in Augustus nog spierwit ben ik bangdus wil zo graag een zelfbruiner proberen maar durf dat niet haha.
Is het aanbrengen als een soort bodylotion? Alleen dan met wat meer precisie natuurlijk.
Werken de meeste zoals hier boven genoemd Liselot? Dat het donkerder wordt als je het langer laat intrekken?
Dat verschilt. Ik heb zelfbruiners die je gewoon insmeert als een bodylotion. Dus niet meer afspoelen. Dan vind ikzelf het fijnst. Ik douche namelijk eerst en scrub dan lekker, na het douchen doe ik de zelfbruiner op. Ik heb die van Collistar, die heeft al een bruine kleurtje van zichzelf. Die van Kruidvat is gewoon witte/beige crème.
Malle_meid schreef:ik gebruik zelf voornamelijk de bodylotion van Dove die heel subtiel ook zelfbruiner bevat. Voor. mijn gezicht heb ik die drops van collistar en dat werkt heel fijn, ik meng het met mijn dagcreme.
Nu heb ik in de afgelopen winter in mijn gezicht haren laten weg laseren. Dit waren 6 behandelingen met telkens ongeveer een maand ertussen. Deze hele periode mag je niet in de zon, zonnebank of zelfbruiner gebruiken. Dat is in de winterperiode natuurlijk prima.
Nu doe ik normaal altijd een zonnebank kuur in het voorjaar, zodat ik al start met een kleurtje en kan mij huid al een beetje wennen (heb altijd last van zonneallergie).
Doordat ik nu dus nog hartstikke wit ben en gezien de ervaring in dit topic met zelfbruiners, heb ik misschien een domme vraag:
Kun je naast het gebruik van een zelfbruiner wel gewoon in de zon (of zonnebank) en dan toch een kleurtje opbouwen" door de zelfbruiner" heen?
Rebel_Jits schreef:St. Moriz tanning mousse! Houdt 2 weken bij mij.
De ruwe plekjes (tenen, hielen, knieen) lichtjes insmeren met bodylotion. Dan de mousse verdelen met een tanning handschoenen. Goed wrijven, half uurtje laten drogen en nachtje laten intrekken. Volgende dag enkel met water afspoelen en droogdeppen.
Geen zeep op je benen gebruiken of wrijven met een handdoek. Dan blijft het resultaat het langst.
Nyaleti schreef:Oke ik heb de mousse van St Moriz gekocht! Ik eh, durf niet![]()
Ga eerst wel m'n billen doen ofzo hahaha. Heb ook die roze handschoen van de Kruidvat erbij gekocht maar die voelt echt zo stug aan dat ik twijfel of het daar nou echt beter van wordt![]()
Dus ideaal gezien, eerst douchen, scheren, scrubben, bodylotion en dan paar uur later de mousse er op? Ik begin maar met 1 uurtje er op laten.
Nyaleti schreef:Oke ik heb de mousse van St Moriz gekocht! Ik eh, durf niet![]()
Ga eerst wel m'n billen doen ofzo hahaha. Heb ook die roze handschoen van de Kruidvat erbij gekocht maar die voelt echt zo stug aan dat ik twijfel of het daar nou echt beter van wordt![]()
Dus ideaal gezien, eerst douchen, scheren, scrubben, bodylotion en dan paar uur later de mousse er op? Ik begin maar met 1 uurtje er op laten.
Liselot schreef:Nyaleti schreef:Oke ik heb de mousse van St Moriz gekocht! Ik eh, durf niet![]()
Douchen, scheren, scrubben en bodylotion moet je zeker een dag (24 uur) van tevoren doen
Padoertje schreef:Ik had al de magic drops, maar wil iets meer bruin. Met nieuwe wenkbrauwen en een tattoo voorlopig geen zo’n voor mij, dus heb de bondi sands dark gehaald. Morgen testen.
Gebruikers op dit forum: akishino, Dammie, haasje20, Isabel_k, Jeska2, Jorissie, Maartje1990, Paloedie, PetalBot, Saskia89, SennaS, Valentinotje, YandexBot en 32 bezoekers