Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Lisewiesje schreef:Even een kleine snelle update
Gister om 17.22 is onze dochter en zusje Jenny Jane ( roepnaam Jane) geboren met 37+5 weken. Een flinke dame met een gewicht van 3822 en 50 cm lang.
De bevalling kwam moeilijk op gang, 09.00 zijn de vliezen gebroken en ze hebben 8x opgehoogd met de weeënopwekkers voor de weeën begonnen. Toen gingen we ineens van 0 naar 100 en na een uur weeënstorm is ze binnen 2 minuten persen geboren.
Gnome schreef:@lisette hoe was de echo?
Hier een blije mama en Borishebben onze tevreden gup weer terug. Gisteravond wel nog veel huilen maar kon 'm uiteindelijk aardig op tijd in z'n nestje naast me neer leggen. Toen heeft ie ruim 3 uur geslapen voordat ie weer kwam en ik dus ook. Heerlijk was dat. Daarna nog 2 keer gekomen met bijna 3 uur ertussen dus hartstikke netjes én we lagen steeds met 45 minuten weer te slapen.
Heel blij mee dus.. Voorlopig houden we dit zo. Heeft net lekker met papa gedoucht dus hij ligt nu in coma.
Lisewiesje schreef:Even een kleine snelle update
Gister om 17.22 is onze dochter en zusje Jenny Jane ( roepnaam Jane) geboren met 37+5 weken. Een flinke dame met een gewicht van 3822 en 50 cm lang.
De bevalling kwam moeilijk op gang, 09.00 zijn de vliezen gebroken en ze hebben 8x opgehoogd met de weeënopwekkers voor de weeën begonnen. Toen gingen we ineens van 0 naar 100 en na een uur weeënstorm is ze binnen 2 minuten persen geboren.
linda2008 schreef:Freekie, sterkte, hopelijk zet het snel door
Mijn werkdag zit er op, nu is mijn verlof officieel ingegaan![]()
(Wel een weekje eerder dan gepland ivm griep)
Edit; hopelijk eindelijk tijd om de babykamer in orde te makenik ben inmiddels 35 weken en er is nog niks klaar
Sting schreef:Spannend Flowery! Heeft het nu ook al zin om te strippen? Dan heb je niet een hele grote interventie, maar wel een beetje motivatie voor je lichaam om wat te gaan doen. Als je dat wil natuurlijk.
Ballard_L schreef:Sting schreef:Spannend Flowery! Heeft het nu ook al zin om te strippen? Dan heb je niet een hele grote interventie, maar wel een beetje motivatie voor je lichaam om wat te gaan doen. Als je dat wil natuurlijk.
Wat houd dit in? Bij strippen denk ik aan hele andere dingen dan dat jij bedoelt heb ik zo’n idee
Hier weer een groeiecho gehad en baby groeit prima door, dus top! Daarna ging ik nog even boodschappen doen en vergat ik mijn pincode…moest weer helemaal terug naar huis om de brief van de ING op te zoeken waar de pincode op staat. Dus de hele ochtend zoet geweest. Nu maar weer even met kuikens knuffelen in het zonnetje. Ze worden steeds leuker!
[ [url=m/3WblX4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freekieee schreef:Ballard, strippen is volgens mij dat ze de vliezen los maken van de baarmoedermond.
Hier net de verloskundige gehad. Opzich die pijnen horen er wel bij. Maar niet dat het zolang duurt. En aangezien ik amper kan slapen, vannscht een nachtje in het ziekenhuis met slaapmiddel zodat ik even goed kan slapen. En daar kijk ik wel even naar uit.
Gebruikers op dit forum: BeFunny, brennie85, Eline_S_S, Guusje17, M_aris, Novastar, x_Rebecca en 34 bezoekers