"Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 11:34

Oh ja hoor, zit nu ook al een week met griep thuis (negatief getest op corona). Bluh. Maar ik heb sowieso eens in de paar jaar een flinke griep te pakken. Ik heb toch een soort van immuunziekte (Hashimoto) waardoor virusjes altijd wat feller aanslaan bij mij. Ik moet zeggen dat het gewoon voelt als een gewone griep. Niet erger dan normaal, maar mijn man, die normaal ook nooit ziek is, heeft ook een paar dagen flink gekwakkeld, wat ook niks voor hem is. Dus zoals al zoveel gezegd: we hebben zo steriel geleefd dat als er wat rondwaard we het sneller oppikken.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 11:49

LWDaisy schreef:
Ik merk ook dat de standaard qua begrip verandert - ofwel heb je Covid, ofwel niet en dan ben je niet ziek, lijkt het wel.
Gesprekken gaan tegenwoordig zo:
"Ben je getest"?
"Ja hoor, negatief".
"Oh, dan zal het wel meevallen".

Nou, nee -O-


Hier stoor ik me wel een beetje aan. Het lijkt wel alsof er alleen nog maar corona bestaat.
Maar ik mag niet klagen. Ben nooit ziek, en tot heden ook nog niet ziek. Ik hoor wel veel kennissen die nu keel ontsteking of buikgriep hebben.

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 11:49

Ik snap wat je bedoeld.

Ik ben twee weken terug positief getest op Covid (op mijn werk - zorg, helaas opgelopen) en ben twee weken echt heel erg ziek geweest. Inmiddels langzaam aan een paar uurtjes aan het opbouwen met werk maar ben nog steeds erg benauwd en het begrip van sommige mensen is ver te zoeken.

Helaas vannacht weer helemaal niet lekker geworden (lijkt wel alsof er een griep overheen zit) maar toch geprobeerd te werken een aantal uurtjes vandaag, zodra je idd zegt covid negatief (genezen) dan is het al snel: "Oh, zal wel meevallen."

LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-21 13:43

Deemiii schreef:
Ik snap wat je bedoeld.

Ik ben twee weken terug positief getest op Covid (op mijn werk - zorg, helaas opgelopen) en ben twee weken echt heel erg ziek geweest. Inmiddels langzaam aan een paar uurtjes aan het opbouwen met werk maar ben nog steeds erg benauwd en het begrip van sommige mensen is ver te zoeken.

Helaas vannacht weer helemaal niet lekker geworden (lijkt wel alsof er een griep overheen zit) maar toch geprobeerd te werken een aantal uurtjes vandaag, zodra je idd zegt covid negatief (genezen) dan is het al snel: "Oh, zal wel meevallen."


Exact dat. "Als het geen Covid is, zal het wel meevallen."
Eh nee, je kan ook flink ziek zijn van griep, ontstoken amandelen, een fikse verkoudheid kan ook voor een rotgevoel zorgen dat best lang kan aanslepen, ...

Ik zit nu op het punt dat mijn klanten me flessen rum mee naar huis geven :+ "Doe vanavond in je thee joh, kan je lekker van slapen" :')

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 13:53


Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 14:17

Ik hoor dat eigenlijk nooit, dan mensen zeggen dat het wel meevalt als het geen corona is. Volgens mij hebben de meeste mensen met corona milde klachten en een goeie griep kan veel vervelender zijn. En dat weten de meesten wel.

Movement

Berichten: 1535
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:02

Het valt nu ook wel meer op denk ik. Voor de corona tijd ging je met een snotneus gewoon door met het leven. Nu moet je bij het minste of geringste al thuis blijven en testen, daarom let je er nu meer op.

veranadautje
Berichten: 1288
Geregistreerd: 12-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:17

Bha wat vervelend dat je je zo voelt.

Hier wel 2 weken verkouden geweest.
Maar er waren oppas konijntjes dus opzich logisch ik kan slecht tegen het hooi.

Nu 4 weken verder ben ik weer licht verkouden en hoest ik soms maar wel pijnlijk (Pieterburen blaf) maar die combi heb ik meestal 1 a 2 x per jaar.

Heb hiervoor een zelftest gedaan en die was negatief. Voel mij gelukkig niet zieker als normaal als ik eens verkouden ben.

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:39

Oh hier ook herkenbaar, ik had blaasontsteking, dacht eigenlijk dat het bijna over was, maar werd dus echt dood en doodziek, hele hoge koorts, heel koud heel warm, echt ziek. Thuis test negatief, 2 dagen later weer negatief dokter bellen: Ja ga maar naar de GGD, ik lag ijlend op bed en had al 2 negatieve testen weg kon ik allang niet meer, bij gods gratie mocht mijn man een plasje brengen, maar oh jee als het kon moest ik mij laten testen. met pijn en moeite kreeg ik een antibiotica kuur, na 5 dagen antibiotica nog steeds niet beter, bleek ik nierbekken ontsteking te hebben, door het handelen van de assistenten van de huisarts bijna in het ziekenhuis gekomen omdat ze mij nauwelijks te woord wilden staan of helpen omdat ik niet naar de GGD kon. Overigens ook daar negatief getest....

rensju

Berichten: 1593
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:42

Ik had ineens een fikse voorhoofdsholte ontsteking, oranje troep kwam eruit. Heb ik nog nooit gehad, wel apart.
Mocht trouwens niet naar de HA, ik was te ziek om naar een teststraat te gaan. Sneltest mocht niet. Toen ik daar fit genoeg voor was, knapte ik ook al op (duh).

Zebrastreep

Berichten: 9747
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:46

Ik ben gek genoeg ( even flink afkloppen) veel minder ziek dan dat ik voor Corona was. Voor Corona hoefde ik inderdaad maar iemand verkouden te zien en ik was het binnen mum van tijd ook. :+ Ik ben sinds corona 2x echt ziek geweest als in keelpijn en verkouden. Laatste keer was in juni terwijl het boven de 30 graden was. Ik loop het altijd op in het na seizoen op de één of andere manier. Ik kan dus in de zomer opeens strontverkouden zijn. Maar de afgelopen keer was het ook wel pittig! In ieder geval een hele erge keelontsteking , dit heb ik wel eens vaker gehad. Dag erna weer over maar de dag daarna weer hartstikke ziek. Ik weet nog dat ik in de auto zat , daarbinnen het al 40 graden was en ik ook nog koorts had en natuurlijk overal dikke file dus ik zat echt te koken in de auto. Ik lag niet op bed , maar de kriebelneus was wel echt vreselijk :')

Toen we in Limburg waren werd mijn vader ook best wel ziek met coronaklachten , maar testen kon niet echt want we zaten midden in de overstroming en kwamen niet eens van het terrein af :') Vervolgens werd mijn moeder en zusje ziek en ik was de enige die niks had of heeft gekregen. Achteraf een ander virusje want mijn zusje was wel negatief getest.

Nu kom ik elke week wel in aanraking met iemand die verkouden is maar tot nu toe blijf ik bespaard. Waar ik werk zijn cliënten om de haverklap verkouden. Maar dat zijn vaak virussen die voor ons te zwak zijn , maar als je lichamelijk niet helemaal gezond bent , kan je dan elk klein virusje wel oppikken. In het begin bijvoorbeeld werd ik ook om de haverklap ziek omdat een cliënt dan verkouden was. Mijn lichaam is nu inmiddels wel wat gewend dus ik wordt er gelukkig niet elke keer meer ziek van.

Ik heb tot nu toe 1x bij de GGD laten testen. In het begin van Corona heb ik nog een fikse keelontsteking gehad maar toen kon je nog helemaal niet testen. Ik ging toen nog naar school dus ergens hoop ik dat dat gewoon corona is geweest. Was ook een aparte ontsteking namelijk... Ik was niet ziek verder had alleen keelpijn. En normaal ben ik daar echt ziek van.

Als tip: Vooral veel buiten zijn en buiten bewegen! In de winter doe ik dit ook minder maar in de zomer ben ik echt veel buiten.

Dee_Es

Berichten: 3664
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 15:56

Mijn man en ik zijn ook hartstikke ziek geweest. Flink koorts, keelontsteking en heel erg hoesten en echt 0,0 energie. Het ene moment was ik lekker aan het paardrijden en hardlopen en het volgende moment lag ik compleet gevloerd. Snapte er niks van maar inmiddels hoor ik het veel om me heen. Inmiddels m'n energie weer terug maar we zijn ook wel bijna een maand verder.

Beterschap voor alle zieken. Het lijkt idd wel te kloppen dat ook een gewone verkoudheid of griepje er nu veel harder in hakt.

LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-21 19:42

Ah ik ben zo boos geworden vandaag...
Kwam bij mijn namiddag-klant binnen, hoop gehoest. Ik vraag "oei, ziek?" Nee hoor!

Ik pak alles wat ik nodig heb, loop de keuken in... en vind daar op het aanrecht dezelfde heavy medicatie als hetgene mijn vriend momenteel neemt.

Hoezo ben je niet ziek dan, ik hoor je hoesten en zie welke medicijnen je neemt - bel me dan aub gewoon af. Dit is naar mij toe ook niet fair, ik heb het recht om mee te beslissen over mijn gezondheid.

Andere klanten doen dat wel. Die bellen of smsen wanneer ze een zieke in huis hebben, en laten mij dan de beslissing nemen. Wanneer ik zelf 100% oké ben ga ik daar gewoon werken en ontloop ik de zieke. Of ik probeer te wisselen met een klant later in de week, zodat de zieke een paar dagen kan uitzieken voor ik daar binnen loop.
Maar wanneer ik zelf nog niet eens helemaal genezen ben van de vorige amandelontsteking, en jij hebt hetzelfde maar dan nog een graadje erger, sorry dan cancellen we gewoon voor 1x, toch?

Bah bah bah.

Zertab

Berichten: 12207
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:48

Ja hier ook. Járen geen griep gehad. En vorige week had ik het ook te pakken. Moe, hoofdpijn, verkouden en verhoging. Nu deze week voor 50% aan het werk. Ben gewoon echt op na 4 uurtjes werken.

hwn
Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-05-13

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:59

Hier niet, merk dat er juist minder ziektes/verkoudheden zijn, wss omdat wij in België vaker en langer mondkapjes op hadden (en nu nog). Wel veel ziekteverzuim op mijn werk, maar dat zijn dan ernstige fysieke klachten (rug, heup, arm, voet...) die zelfs tot operaties leiden.

LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 13:48

Nou, ik ben dus nog steeds niet 100%, neem nog steeds pijnstillers om de dag door te komen. Vier per dag nu.

Mijn keel blijft moeilijk doen. Ik heb geen keelpijn meer, maar voel dat die nog steeds niet oké is, het gevoel zit vrij diep, en doet me denken aan toen je nog mocht roken op café en daar na een nacht buiten kwam met een doorrookte keel.

Heb wel een goede nachtrust gehad vandaag, ben nog maar een half uur wakker ofzo :+ Maar ik voel mijn lichaam nog steeds vechten. Ik ben heel de week gaan werken, dat zal er zeker mee te maken hebben natuurlijk, dus doe het dit weekend weer rustig aan.

Ondertussen is mijn stiefpapa weer thuis. Die was opgenomen in het ziekenhuis met Covid, zijn longen zijn aangetast en hij heeft een gebrek aan zuurstof, hij ademt met de mond open en is draaierig. Maar omdat hij niet gevaccineerd is, werd hij vriendelijk verzocht op te rotten. Hij moet thuis in strikte quarantaine - mijn mama mag in theorie niet eens zijn slaapkamer in. Ze moest hem natuurlijk wel gewoon ophalen met de auto, en kreeg geen assistentie om die grote zware vent mee naar beneden en naar de auto te krijgen. Dus thuis in quarantaine, maar onderweg naar huis wel in dezelfde auto. Hij is nog steeds doodziek, en no way dat mijn mama hem weer op zijn benen kan zetten als hij onderuit gaan, hij is anderhalve kop groter en een flink stuk zwaarder dan mijn mama. Er mag daar zeker 14 dagen geen volk over de vloer komen - en langer zolang hij ziek is. Dag Kerst.
Ik snap het niet. Ik snap niet dat ze zo'n zieke vent naar huis sturen, en daar mijn mama mee opzadelen.

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:26

LWDaisy schreef:
Ik snap het niet. Ik snap niet dat ze zo'n zieke vent naar huis sturen, en daar mijn mama mee opzadelen.


Ik snap het wel. Mits dit om een gekozen ongevaccineerde gaat, natuurlijk. Bij ongevaccineerd vanwege medische redenen zou ik dit ook niet vinden kunnen, mits hij écht niet op zichzelf kan ademen. Maar er zijn zoveel mensen die claimen het beter te weten dan de wetenschap maar wel alle hulp willen als ze inmiddels corona hebben... Geen idee of dat jouw stiefvader betreft natuurlijk, maar voor alle coronawappies denk ik: wist je het met vaccineren beter? Dan kun je het nu ook zelf. Succes!
Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 04-12-21 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:28

Ik ben zowel dit jaar als vorig jaar een keer extreem verkouden geweest, veel meer last dan normaal. Ik had ook beide keren verwacht dat ik een positieve covid-test zou hebben, maar dat was niet zo.

Ik kreeg dit jaar voor het eerst een uitnodiging voor de griepprik en heb die dus ook gehaald. Als ik van een verkoudheid al zo beroerd word, wil ik niet weten hoe dat met griep is.

tengeltje11
Berichten: 7136
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:39

Ik denk idd ook dat dit onrechtstreeks door Corona komt, door al het ontsmetten, afstand, mondmaskers,…. Komen we veel minder in contact met alle ziektebeestjes en bouwen er geen weerstand meer tegen op waardoor, als je dan eentje vangt, slaat die je KO…

Ibbel

Berichten: 49114
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:47

LWDaisy schreef:
Maar omdat hij niet gevaccineerd is, werd hij vriendelijk verzocht op te rotten. <knip>
Ik snap het niet. Ik snap niet dat ze zo'n zieke vent naar huis sturen, en daar mijn mama mee opzadelen.


Ik betwijfel het of in België ongevaccineerde patienten ziek naar huis worden gestuurd. Ik heb er in ieder geval nog niets over gelezen. Hij zal goed genoeg zijn geweest om naar huis te gaan, anders wordt zo'n patient niet ontslagen uit de zorg. Dat-ie thuis nog een hoop zorg nodig zal hebben geloof ik graag. Maar er zullen nog een fiks aantal patienten hebben staan wachten op z'n bed in het ziekenhuis, en die willen ook zorg.
Dat jij denkt dat-ie ontslagen is uit het ziekenhuis omdat-ie niet gevaccineerd is zegt wel iets...

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: "Gewoon ziek" = zieker dan voor Covid-tijdperk - wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:52

Er zijn gewoon nog veel meer nog zwaarder zieke mensen die meer nood hebben aan een bed. En als hij dan ook nog niet gevaccineerd is... Tja... Eigen schuld dikke bult komt er dan in me op.

Ballard_L

Berichten: 2491
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 14:55

VuurVleugels schreef:
LWDaisy schreef:
Ik snap het niet. Ik snap niet dat ze zo'n zieke vent naar huis sturen, en daar mijn mama mee opzadelen.


Ik snap het wel. Mits dit om een gekozen ongevaccineerde gaat, natuurlijk. Bij ongevaccineerd vanwege medische redenen zou ik dit ook niet vinden kunnen. Maar er zijn zoveel mensen die claimen het beter te weten dan de wetenschap maar wel alle hulp willen als ze inmiddels corona hebben... Geen idee of dat jouw stiefvader betreft natuurlijk, maar voor alle coronawappies denk ik: wist je het met vaccineren beter? Dan kun je het nu ook zelf. Succes!


Elk mens heeft recht op zorg, of je wel of niet gevaccineerd bent heeft hier niks mee te maken. Dus nee, als iemand nog zo ziek is, laat die nog maar in het ziekenhuis.

Ontopic: ik heb een paar weken ook een flinke verkoudheid gehad. Koorts, hoofdpijn, verkouden. Verder hoor ik in mijn omgeving veel coronabesmettingen, maar ook veel gewone griep. De helft van mijn collega’s is ziek

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 15:00

Ballard_L schreef:
VuurVleugels schreef:

Ik snap het wel. Mits dit om een gekozen ongevaccineerde gaat, natuurlijk. Bij ongevaccineerd vanwege medische redenen zou ik dit ook niet vinden kunnen. Maar er zijn zoveel mensen die claimen het beter te weten dan de wetenschap maar wel alle hulp willen als ze inmiddels corona hebben... Geen idee of dat jouw stiefvader betreft natuurlijk, maar voor alle coronawappies denk ik: wist je het met vaccineren beter? Dan kun je het nu ook zelf. Succes!


Elk mens heeft recht op zorg, of je wel of niet gevaccineerd bent heeft hier niks mee te maken. Dus nee, als iemand nog zo ziek is, laat die nog maar in het ziekenhuis.

Ontopic: ik heb een paar weken ook een flinke verkoudheid gehad. Koorts, hoofdpijn, verkouden. Verder hoor ik in mijn omgeving veel coronabesmettingen, maar ook veel gewone griep. De helft van mijn collega’s is ziek


Dat elk mens recht op zorg heeft ben ik met je eens. Maar als iemand redelijk op zichzelf kan ademen en er honderden staan te wachten op zijn plek snap ik het ziekenhuis wel.

Maar ik ben het eigenlijk meer eens met Ibbel dan met mezelf (zoals wel vaker). De kans dat hij naar huis is gestuurd puur vanwege zijn ongevaccineerde status, is echt miniem.

LWDaisy

Berichten: 4774
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-21 15:25

VuurVleugels schreef:
Ballard_L schreef:


Elk mens heeft recht op zorg, of je wel of niet gevaccineerd bent heeft hier niks mee te maken. Dus nee, als iemand nog zo ziek is, laat die nog maar in het ziekenhuis.

Ontopic: ik heb een paar weken ook een flinke verkoudheid gehad. Koorts, hoofdpijn, verkouden. Verder hoor ik in mijn omgeving veel coronabesmettingen, maar ook veel gewone griep. De helft van mijn collega’s is ziek


Dat elk mens recht op zorg heeft ben ik met je eens. Maar als iemand redelijk op zichzelf kan ademen en er honderden staan te wachten op zijn plek snap ik het ziekenhuis wel.

Maar ik ben het eigenlijk meer eens met Ibbel dan met mezelf (zoals wel vaker). De kans dat hij naar huis is gestuurd puur vanwege zijn ongevaccineerde status, is echt miniem.


Ik heb mezelf een beetje boos uitgedrukt eerder, denk ik.
Ik snap dat er nood is aan bedden hoor! En ik snap dat er ruimte gemaakt moet worden!
Maar als wij naar mijn stiefpapa kijken, denken wij "die vent hoort echt nog in een ziekenhuis te liggen". Maar wij zijn natuurlijk geen dokters, dus misschien hebben we het mis.

Het is gewoon ook super dubbel. Enerzijds moet hij mee naar huis, mee in de auto. Anderzijds "is meneer een heel groot risico en mag je niet in zijn buurt komen". Nou, hopelijk gaat hij thuis niet KO dan, want wij mogen hem niet op zijn benen zetten, want we moeten uit zijn buurt blijven. Ik typ "wij" maar bedoel "mijn mama", want zij zit ermee, ik en mijn broer wonen niet meer thuis en mogen daar ook niet binnen.

Wel of niet gevaccineerd - iedereen heeft recht op zorg.

Ontzeg je hem die zorg (ik zeg niet dat dat hier daadwerkelijk gebeurd is, wél dat mijn mama dat gevoel heeft aan de hand van het gesprek dat zij met de verpleging heeft gehad!) omdat hij niet gevaccineerd is - wat doe je dan met mensen die meer risico lopen op bv trombose? Zeg je na een vaccinatie die een trombose veroorzaakt "eigen schuld, u weet dat dit een bijwerking is"?

Soit. Dat is misschien een andere discussie.
Wij zien een beer van een vent die moeilijk adem haalt, die heel ziek is, en die nu thuis in bed ligt. Wij zijn geen dokters of verplegers, en kunnen niks voor hem doen als hij weer achteruit gaat. Daarom denken wij dat hij beter op zijn plek is in een ziekenhuis, waar ze hem sneller en beter kunnen helpen.
Mijn mama mag in theorie niet eens zijn slaapkamer in, want meneer vormt voor haar (zij is gevaccineerd trouwens) een heel groot risico, zegt het ziekenhuis, maar mag wél gaan werken omdat zij negatief test. Dat mag volgens de regels - however heeft haar werk aangegeven dat zij mijn mama daar niet willen zien zolang haar man zo ziek is. Ik geloof dat dat wel goed uitkomt, want je wilt die man niet heel de dag op zijn eentje thuis laten, zo ziek.

Het is allemaal dus gewoon heel dubbel. Hij is te goed om in het ziekenhuis te blijven( volgens het ziekenhuis, wij denken daar anders over als we hem zien), maar te ziek om in zijn kamer te komen. Minstens 14 dagen quarantaine, als hij dan nog steeds ziek is, langer. Hij moet weg uit het ziekenhuis, maar niemand van ons mag in zijn buurt komen omdat hij een super groot risico is.

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 15:33

LWDaisy schreef:
Ik heb mezelf een beetje boos uitgedrukt eerder, denk ik.
Ik snap dat er nood is aan bedden hoor! En ik snap dat er ruimte gemaakt moet worden!
Maar als wij naar mijn stiefpapa kijken, denken wij "die vent hoort echt nog in een ziekenhuis te liggen". Maar wij zijn natuurlijk geen dokters, dus misschien hebben we het mis.

*knip*

Het is allemaal dus gewoon heel dubbel. Hij is te goed om in het ziekenhuis te blijven( volgens het ziekenhuis, wij denken daar anders over als we hem zien), maar te ziek om in zijn kamer te komen. Minstens 14 dagen quarantaine, als hij dan nog steeds ziek is, langer. Hij moet weg uit het ziekenhuis, maar niemand van ons mag in zijn buurt komen omdat hij een super groot risico is.


Goed van je om de nuance te zien, maar ik snap je ook erg goed dat het zo dubbel voelt!