Positieduizeligheid (BPPD) - ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:19

Vraagje aan allen die het hebben of gehad hebben, wanneer kwam het bij jullie op? Ik heb nu al een paar dagen dat als ik me omdraai in bed alles begint te tollen. Opstaan of omhoog/omlaag kijken geeft hetzelfde effect. Ik dacht dat het te maken had met mijn vastgeslagen spieren, bij spanning trekt bij mij alles zo vast dat zelfs mijn sleutelbenen aan de wandel gaan. Ik heb alles weer zo goed mogelijk los gemaakt en de sleutelbenen richting hun plek gedirigeerd (ja dat kan ik zelf, heeft mijn fysio me geleerd) maar de duizel aanvallen worden niet echt beter. Lees nu dit topic en ik had er echt nog nooit over gehoord. Maar het lijkt erg op wat ik de laatste dagen elke keer weer heb.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.



rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:56

Polly schreef:
rina schreef:
Vraagje aan allen die het hebben of gehad hebben, wanneer kwam het bij jullie op?


Tijdens mijn werk op de ambulance, ik keek nog even snel naar links op een kruising en ineens begon alles te draaien.



Jaiks dat is echt griezelig.


Onali schreef:
en een link voor een YouTubefilmpje


Mag ik die link Onali. Je verhaal klinkt bekend (ben nog herstellende van een burn out). Ik ben gisternacht om half 2 onder de douche gaan staan. Had een hartslag van 140 en voelde me gruwelijk. Liggen maakte het niet beter, en de spieren liepen ook ernstig te piepen. Na de douche ging het een stuk beter. Daarom ook dat ik dacht dat het toch van de spieren kwam. Maar met al jullie verhalen, ga ik even zoeken naar die oefening.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Bo_Y, Charlotte446, m9ara, SemrushBot en 125 bezoekers