Positieduizeligheid (BPPD) - ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Giolli, ynskek, Dani, Sica, Polly, Ladybird, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Positieduizeligheid (BPPD) - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 20:46

Ik heb het een paar maanden geleden gehad en al heel veel patiƫnten gezien die het hadden.
Tegen de misselijkheid kan je medicatie vragen aan de huisarts. Ook zijn er tabletjes die ze kunnen voorschrijven tegen reisziekte, dat is namelijk wat je eigenlijk hebt, wagenziekte zonder dat je in de auto zit. De tabletjes helpen niet bij iedereen maar bij mij hielpen ze wel tegen de scherpe randjes.
De Epley (of in de praktijk: kiepproef) kan je ook goed zelf doen, op thuisarts.nl staat een heel duidelijk filmpje.

Sterkte, het is echt heel rot om te hebben

->minder aanwezig voor modzaken, graag een collega benaderen voor dringende zaken<-

~sterk en betrokken tot het laatst~ 1958-mama-2016
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:30

rina schreef:
Vraagje aan allen die het hebben of gehad hebben, wanneer kwam het bij jullie op?

Tijdens mijn werk op de ambulance, ik keek nog even snel naar links op een kruising en ineens begon alles te draaien.

->minder aanwezig voor modzaken, graag een collega benaderen voor dringende zaken<-

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Positieduizeligheid (BPPD) - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:03

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie