Zwanger, bevallen herfst 2021? Wie ook?

Moderators: Mjetterd, Giolli, ynskek, Dani, Sica, Polly, Ladybird, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 09:58

Ik meld me voorzichtig aan.. Heb geen idee hoe lang ik zwanger ben, het was een oepsie :+ en ik wacht nu al 4 weken op mijn eerste echo. Nog 16 dagen wachten :=

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:52

Ik slik soms unisom (doxylamine) en vitamin b6 samen voor de misselijkheid. Werkt goed, maar slik het zelden omdat ik dan meteen de hele dag moe en lam ben. Ik woon niet meer in Nederland, geen idee of je daar ook deze combo krijgt. De laatste keer kreeg ik zofran, maar had helaas een miskraam. Nu durf ik geen zofran meer te nemen :o Ik eet nu vooral wat er makkelijk uit komt, want niks blijft binnen :+

Leuke pony's zie ik voorbij komen! Hier geen paarden meer. We zijn wel aan het kijken voor een huis met stallen op het land, lijkt me leuk om weer een paard te hebben. We hebben nu een klein huisje dus we moeten sowieso iets groters kopen.

Froukje, lastige situatie. Gelukkig gaat het inmiddels iets beter met je relatie en gaat het beter met je moeder! 52 is inderdaad jong, wat ontzettend naar.

Annem84, bijzondere zwangerschap inderdaad! Eerste baby? :)

Welkom Zamero! Wat naar, corona. Vind dat nu 10 keer enger nu ik zwanger ben :=

Hopen jullie op een meisje of een jongen? :D

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 01:23

Leuke aankondigingen! Weet niet of wij iets doen op Facebook ofzo, wij zijn niet zo sociaal. :') :') Mijn ouders en schoonmoeder weten het wel al. Heb met mijn schoonmoeder al een dikke discussie gehad over de kinderwagen die ik wil, want die vindt ze veel te duur... Ook al betalen wij alles gewoon zelf. :+

Wij gaan hier ook voor nipt test en weghalen als het niet goed is. :)

Hoe zit het nu in Nederland qua corona? Over iets minder als 2 weken heb ik eindelijk mijn eerste echo en mijn man mag helaas niet mee. -O-

Texnex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:21

Vervelend Rosanna1990, gelukkig kan je de dag erna al terecht!

Leuke foto Maartje, goed teken inderdaad :))

Wij hebben een paar dingetjes gekocht maar nog niet heel veel. Zo'n dockatot en halo bassinest :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie