Maar ik wil me ook graag melden....
Tot nu toe is het allemaal moeizaam en vind het niks aan!
Moderators: Mjetterd, Giolli, ynskek, Dani, Sica, Polly, Ladybird, Hanmar
ruitje schreef:Nou Alja, dat vind ik nou echt leuk haha! Dat we samen zwanger zijn dan he
Ik heb ook nog geen roze wolk Alja, je hoeveelste zwangerschap is het?
Edit: ik zag dat een ander topic over zwangere vrouwen ook hier stond, weet niet goed waar anders?
Dayna schreef:Alles gaat goed hier! Ik merk dat ik weer meer energie terug krijg. Ook is de misselijkheid zo goed als weg. Hoe is het met jou Ruitje?
Alja, welkom! Hoe ver ben je? Zware eerste weken? Hoe komt het?
Hebben jullie je spruit al op de echo gezien? En wat denken jullie dat het is? Iedereen in mijn omgeving denkt een meisje, ik weet het nog net zo niet..
ruitje schreef:Zat jij niet ook in mijn huizenruil topic? Kom ik ff n week bij jou, bekijk ik die pony ff en dan heb je 'm alvast verkocht
ruitje schreef:Ja maar even eerlijk, voor een kinderpony doe je dat toch ook? Voor mezelf koop ik wel een project maar een echt brave... vind die maar eens...
ruitje schreef:Ik heb wel de NIPT laten doen en ik denk ook dat ik bij een verkeerde test kies voor weghalen. Vind dat lastig om te bedenken of dat ook echt zo is straks maar zo sta ik er nu wel in.
waikiki_6 schreef:Oh wauw Froukje, ben je nu verplicht om weer een ks te doen? Echt heel heftig!
Als ik dit zo lees over borstvoeding en kolven ben ik bang dat ik geen goede mama ga worden. Ik ben onverwacht zwanger geworden (wel heel erg gewenst ) maar ik moet nu echt nog niet aan borstvoeding denken. Het geeft me twijfels als jullie er zo over praten maar het lijkt me erg pijnlijk.
Gebruikers op dit forum: __Amber__, Annienke, AprilLadyfox, BLEXBot, freedomshet, ilaan, JustMyZtje, karin30, linoleum, Manou, Moonlight17, Nienke15, NoorW, pandour4evuh, Peelie, Sylke104, Temeraire, tennan, Ymediem en 67 bezoekers