Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:37

Ik heb MapMyRide aan berichtje gestuurd of het een mogelijkheid is om paardrijden aan de challange toe te voegen! :D En als dat geen mogelijkheid is lijkt het mij opzich niet zo'n probleem om hem dan op fietsen ofzo te zetten, toch? We kunnen daar in elk geval wel onze challange voortzetten.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 01-11-20 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

The smell of earth after rain!

Petrichor

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:17

Als je een workout wil starten kan je rechtsbovenin op het wieltje klikken en kan je je sport veranderen naar 'horseback riding'.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:08

Ik ben ook nog even aan het oriënteren geweest omdat MapMyRun mij niet echt bevalt. Vind het ronduit belachelijk dat ze zo'n goede app als Endomondo maar weg doen en dan verwachten dat je overgaat op MapMyRun.

Tot op heden vind ik Sportracive een fijne app, heb er nog niet echt een hele route mee getrackt maar de app zelf vind ik prettig. Geen vervelende reclames super overzichtelijk en je kan hem op paardrijden zetten!!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:42

Robijntjah schreef:
Het duurt echt sowieso een dag voor je geschiedenis over is.

Was het maar een dag, we zijn nu 4 dagen verder en nog niks. En ja ik heb het 100% goed gedaan. :+

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 19:17

Ik heb vandaag de app Sportracive geprobeerd en ik vind dit een super fijne nauwkeurige app. Hij is simpel overzichtelijk en is niet 1 keer het GPS contact verloren! Ik denk dat ik op deze app ga overstappen. :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 19:43

Ja het heet Sportracive. Volgens mij kan je niet tracken, misschien dat dat met premium wel kan.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 21:17

Brainless schreef:
Petrichor schreef:
Ja het heet Sportracive. Volgens mij kan je niet tracken, misschien dat dat met premium wel kan.

Hij heet SportracTive.

Ja dat klopt, mijn telefoon veranderd het elke keer automatisch en het was mij nog niet eerder opgevallen!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 21:58

Evelyne79 schreef:
Weet iemand een app die de rondetijden aangeeft per kilometer?

Ja, Sportractive!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 11:26

Vandaag weer gereden maar man man zo'n rot rit heb ik nog nooit gemaakt. Paard stront vervelend en de uitgestippelde route bleek dood lopend te zijn. Ik kon de weg die als doorlopende weg was aangegeven al niet vinden toen ik hem eenmaal had gevonden stond er doodlopend camera bewaking, er was ook idd een camera. Maar omdat er ook een zijweg naar rechts was wat afgezet was dacht ik dat het misschien voor dat terein bedoeld was. Dus ik door rijden maar toch voelde het niet goed. Aan het einde van de weg was het ook van die kant helemaal afgezet met gaas. Dus ik weer terug even mijn excuus gemaakt voor de camera en de zelfde weg maar terug gereden met een stront vervelend paard. Eenmaal levend op stal aangekomen ook nog een peesbeschermer kwijt!

Nouja ondanks alles wel mijn nieuwe app getest en nog steeds super tevreden er over!

Afbeelding

Afbeelding

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 12:34

Oeps, plaats ik mijn bericht in het verkeerde topic! :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie