Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:15

culaccino schreef:
Komt goed, dank je! Tot nu toe voel ik me gelukkig prima :)



Fijn! Hopelijk blijft de verveling weg, kan je je thuis een beetje vermaken? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:24

Haha ja! Ik had eigenlijk een paar dagen vrij om in huis te klussen, maar een ritje bouwmarkt of hulptroepen inschakelen gaat natuurlijk ook niet. Dus ik ga maar gewoon thuiswerken. Beetje zonde van mijn vrije dagen anders! Nu kan ik wel mooi mijn kledingkast eens uitmesten :o

Zeg, we hebben nog helemaal geen foto van je fiets gezien, of wel? Mogen we 'm zien? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:28

Natuurlijk mogen jullie die zien <3 <3 <3

Hier had ik 'm bijna een uur haha

Afbeelding

En heb net 'n tasje eraan gehangen, maar even kijken hoe stevig 't blijft zitten in 't bos, 't was van Ali haha maar lijkt redelijk stevig, net wat meer ruimte om 'n vestje mee te nemen en mijn telefoon op m'n stuur voor m'n cannondale app! :D


Afbeelding

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:38

Oeh, gaaf ding joh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:44

culaccino schreef:
Oeh, gaaf ding joh!



En te bedenken dat ik in eerste instantie op fietsen van max 500€ zat te azen lol! Was iets duurder uit _O-

Maaaaar, ik vind die GPS tracker in mijn wiel echt fantastisch! *\%/*

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:17

Van mijn kant hier ook even stil geweest. Aardig druk met de studie en een hele hoop regelwerk voor bestuur van mijn studenten wielervereniging. In september hadden we het vet druk met alle nieuwe leden. Een combinatie van corona fietsers en studenten die wat gezelligheid en ontspanning zoeken in een vereniging voor naast de online studie. Inmiddels zitten we met de nieuwe corona maatregelen en moet er weer van alles en nogwat geregeld worden voor onze wintertrainingen. Voor de kracht en conditie training buiten geldt er nu een maximum van 4 exclusief trainers dus dat betekent allemaal extra trainers/vrijwilligers regelen, trainings opzet veranderen en protocol schrijven. Voor de spinning training zijn we aan het overleggen met het sportcentrum. Onze trainingen mogen namelijk niet doorgaan want 'team/groepssport' terwijl de spinninglessen individuele sporters wel door mogen gaan. Heel krom, want qua regels/protocol is het precies hetzelfde maar omdat wij het vanuit de vereniging aanbieden mag het dan weer niet 8)7

Gelukkig kan zelf fietsen nog wel. Gisteren lekker rustig MTB rondje gedaan vanaf Enschede. Dit weekend ben ik thuisthuis. Vandaag de MTB route van Ede gedaan, plus een nieuw stukje van de Otterlo route. Erg gaaf! Wel druk op de paden helaas. Mix van absolute beginners, boswielrenners en racebakken dus ik kon regelmatig inhalen of zelf even aan de kant gaan. Op de rechte stukken en laatste 20km (eind van de dag) wel weer lekker rustig. Thuis weer zo'n 63km op de teller staan. Morgen met een vriendin afgesproken om de route van Nijmegen en Groesbeek te rijden. Schijnt erg mooi te zijn dus heel veel zin in!

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 22:55

Fading schreef:
Natuurlijk mogen jullie die zien <3 <3 <3

Hier had ik 'm bijna een uur haha

[ [url=m/xrbzS6.jpg]Afbeelding[/url] ]

En heb net 'n tasje eraan gehangen, maar even kijken hoe stevig 't blijft zitten in 't bos, 't was van Ali haha maar lijkt redelijk stevig, net wat meer ruimte om 'n vestje mee te nemen en mijn telefoon op m'n stuur voor m'n cannondale app! :D


[ [url=m/OiFwVb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie fiets zeg! Zwart met rood is wel mijn favo combinatie moet ik zeggen. Ach ik vindt zoveel fietsen mooi :')

scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 23:34

Susan88 schreef:
Vandaag de MTB route van Ede gedaan, plus een nieuw stukje van de Otterlo route. Erg gaaf! Wel druk op de paden helaas.

Ik ga morgen die kant op samen met mijn zoon....Ben benieuwd zal wel druk zijn idd.

Super mooie fiets Fading...Heel veel plezier ermee.. *\o/*

Time2Tri

Berichten: 6124
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 10:15

Fading schreef:
Time2tri:
Ah, hopelijk kan je in 't weekend nog wat kilometers in de bossen meepakken.


Gaat lastig worden met een race/TT fiets in de bossen :o
Zonder gekheid , heb wel een poos een MTB gehad , maar vind er
niets aan .Deze heb ik dan ook dit jaar verkocht .
Ik ben meer een road fietser , beter gezegd ik ben triatlete . :D

Maar , je hebt een mooie fiets ...veel leuke km er mee .

Afgelopen vrijdag ben ik naar Lelystad geweest voor een persoonlijke
zwemtraining in de endless pool .Wil deze winter echt aan mijn
zwemmen werken .

Afbeelding

En helaas is gisteren de tijdrit Almere uitgevallen , en dus gisteren
maar een solo versie thuis gedaan .

Ready to rumble
Afbeelding

Trouwens , nog een mooie vergelijking .
2013 ( links ) versus 2020 ( rechts )
38 kg minder


Afbeelding

Done !! 20,1 km in 33 min en 45 sec .
Daar ben ik wel tevreden mee .


Afbeelding

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 10:19

Time2Tri schreef:
Fading schreef:
Time2tri:
Ah, hopelijk kan je in 't weekend nog wat kilometers in de bossen meepakken.


Gaat lastig worden met een race/TT fiets in de bossen :o
Zonder gekheid , heb wel een poos een MTB gehad , maar vind er
niets aan .Deze heb ik dan ook dit jaar verkocht .
Ik ben meer een road fietser , beter gezegd ik ben triatlete . :D

Maar , je hebt een mooie fiets ...veel leuke km er mee .

Afgelopen vrijdag ben ik naar Lelystad geweest voor een persoonlijke
zwemtraining in de endless pool .Wil deze winter echt aan mijn
zwemmen werken .

[ [url=m/ScNF4P.jpg]Afbeelding[/url] ]

En helaas is gisteren de tijdrit Almere uitgevallen , en dus gisteren
maar een solo versie thuis gedaan .

Ready to rumble
[ [url=m/Nrd9Kw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Trouwens , nog een mooie vergelijking .
2013 ( links ) versus 2020 ( rechts )
38 kg minder


[ [url=m/XIWGWp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Done !! 20,1 km in 33 min en 45 sec .
Daar ben ik wel tevreden mee .


[ [url=m/Kaajwv.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje wat een verschil met de foto op het paard en nu zeg! En heel netjes 20 km in 33 min ik doe het je niet na

Anoniem

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 11:16

Zo, T2T! Daar mag je echt heel trots op zijn! (En op de 20 km in 33 min ook :D ). Wat knap dat je het roer zo om hebt gegooid!

Time2Tri

Berichten: 6124
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 11:23

Zebrastreep schreef:
Jeetje wat een verschil met de foto op het paard en nu zeg! En heel netjes 20 km in 33 min ik doe het je niet na



culaccino schreef:
Zo, T2T! Daar mag je echt heel trots op zijn! (En op de 20 km in 33 min ook :D ). Wat knap dat je het roer zo om hebt gegooid!


Thanks lady,s ... ik voel me met zoveel gewicht minder een heel
stuk beter en fitter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:37

Ja, je ziet er supergoed uit! Je bent uit de paarden, of niet?

Hebben jullie al gefietst vandaag? Er lijkt hier nu een bui aan te komen, maar vanochtend leek het hier heerlijk weer. Wel de eerste nachtvorst gehad :brr:

scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:18

Idd super mooi resultaat...

Ik ben op de MTB geweest met mijn zoon nieuwe route Otterloo gepakt maar daar zitten best wat lastige stukken tussen zeg...Pff.
Daarna via Paars naar huis resultaat 52 km ben gesloopt....Net even wat gegeten en dan zo paard lief even knuffelen.

Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:24

@Susan, same here! Wij hebben als vereniging besloten nu helemaal niets te organiseren in groepen. Onze omgeving is nogal een hotspot kwa besmettingen en wij willen daar als vereniging ver van blijven.

Ook hier wat afwezigheid. Druk met afstuderen en baan zoeken (en gevonden!). Ondertussen zeker wel gefietst :)

Time2Tri

Berichten: 6124
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:32

@ Cullacino, ik heb de opleiding in Deurne gedaan en daarna zo,n 13 jaar in de paarden gewerkt .
Mijn eigen paard is na 10 jaar pensioen op 27 jarige leeftijd ingeslapen .(2017)

Op de foto was hij 5 geloof ik .
Ik heb hem 24 jaar gehad <3


Afbeelding

Ik heb net een uurtje een recover ride gedaan .
Het was best lekker weer hier .

Gefeliciteerd met je baan Laura !

En ja .. ben zeer trots op wat ik heb bereikt !
Het is echt een metamorfose.

Hier nu lekker chill op de bank .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:58

@T2T Ohja dat is geen optie zonder MTB nee haha, maar leuk dat je het wielrennen wel leuk vind. Hele toffe fiets heb je wel <3

En wauw, wat een verschil! Wat knap van je! Echt heel goed *\o/*


culaccino
Mijn dag liep helaas helemaal anders dan gepland dus niet meer gefietst helaas :(

scooby09 Goed bezig geweest! lekker ritje gehad!

Lauraennala Gefeliciteerd met je baan! *\o/*



Ik zou dus vandaag eigenlijk met een vriend gaan fietsen, maar deze jongen had vorige week (ik had al gezegd dat het HEEEEEL dom was) een date gehad IN DE KROEG en gezoend met deze meid.. Is niks geworden na een tweede date maargoed nu berichtte ze dat ze koorts had etc en getest wordt op corona. En aangezien ik nogal wat risicogroepen in mijn directe omgeving heb ga ik dus zeker niet met hem in een auto zitten..

Dus ik naar mijn ouders gereden om te vragen of ze mee wilden kijken met mijn fietsendrager.. Flipte heel mijn knipperlichten. Dus daar gewacht tot ik naar de monteur kon waar ik het heb laten maken. Blijkt er een tussenstukje te moeten worden gemonteerd, mijn auto kan de belasting anders niet aan en daardoor flippen mijn knipperlichten dus als ie aan wordt gesloten en daarna wordt losgekoppeld.

Kortom het werkt wel en ik kan op pad.... Maar ik ben net pas thuis (met enooooorme buikpijn) dus fietsen gaat hem niet meer worden. Ik ga morgen op de fiets naar stal!

Helaas niet gefietst dus, maar wel mijn moeder en stiefpa even gezien <3 dat was al heeeeel lang geleden. Uiteraard op afstand met mondkapje want ik wil hun echt niet riskeren dat ze corona krijgen..

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:01

Wow T2T leuk te lezen en zien van je oude paard! 24 jaar, wat een tijd zeg!

Hier fietsen we regelmatig kortere rondjes. Net na het werken en nog voordat het donker is. Wel lekker hoor dit weer, nog niet te koud, redelijk droog.

Mn levende ros gaat ook fijn, dus naast werk wel wat leuks te doen. Moet er wel even toe zetten om zelf weer wat actief te blijven in de weekenden. Agenda is bijna weer leeg geveegd. We hebben best wat besmettingen in de directe omgeving, dus we proberen mar even zo weinig mogelijk mensen te zien.

Time2Tri

Berichten: 6124
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:14

Sakura789 schreef:
Wow T2T leuk te lezen en zien van je oude paard! 24 jaar, wat een tijd zeg!


:j Ik heb hem al drie jarige van een fokker gekocht .
En hij is tot aan z,n einde in mijn bezit geweest, en ben bij hem gebleven toen hij ingeslapen werd .

[IM] I let you go after almost 25 years

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:59

@scooby, zo leuk dat je met je zoon fietst! Mooie omgeving daar. 52 km, ik kan me voorstellen dat je moe bent! Goed gedaan!

@susan en laura, ik snap helemaal dat jullie het nu extra druk hebben! Lijkt me lastig om nu bestuurswerk te doen. Succes met (af)studeren allebei en gefeliciteerd met je baan, Laura! Supergoed, en dat al vóór je afstuderen. Moet je ervoor verhuizen? En wanneer begin je?

T2T, wat een mooi dier en een mooi eerbetoon. 24 jaar is inderdaad wel een hele lange tijd. Leuk dat je zo lang in de paarden hebt gewerkt. Mis je het? En nogmaals zoveel bewondering voor dat afvallen! _/-\o_

@Fading, wat een dag heb jij... Maar fijn dat zij en hij er wel eerlijk over zijn geweest. En wat stom van je auto en die buikpijn! Gaat het al beter? Wel superfijn dat je je stiefpa weer hebt gezien!

@sakura, kleine rondjes zijn ook fijn! Toch even uitwaaien is wel lekker na een dag werken, he. En fijn dat het goed gaat met je paard!

Door jullie fietspraat krijg ik weer zin om te fietsen, haha :D Toch maar eens lampjes kopen en wat warme bovenkleding :j

Time2Tri

Berichten: 6124
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:24

culaccino schreef:
T2T, wat een mooi dier en een mooi eerbetoon. 24 jaar is inderdaad wel een hele lange tijd. Leuk dat je zo lang in de paarden hebt gewerkt. Mis je het? En nogmaals zoveel bewondering voor dat afvallen! _/-\o_


Thanks
Nee .. ik mis de “ paarden tijd” helemaal niet
Mijn passie voor paarden is langzaam vervlogen toen mijn eigen paard met pensioen ging .
Heb nu regelmaat in mijn huidige job , en een nieuwe passie gevonden .

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:15

Ik ben flink aantal jaren uit de paarden geweest, maar het is toch weer terug gekomen. Per toeval, dat wel. Terwijl ik mijn best deed om niet met paarden in aanraking te komen. Nu hik ik wel eens tegen het ethische aan, een paard houden voor je eigen lol. De mijne heeft een mooi plekje en is nog heel actief op haar 20e, maar ik zou niet weten of ik na haar weer een paard zou aanschaffen.

Prachtig paard T2T, echt mijn type.

Grappige is dat ik veel minder ben gaan werken met een paard, ik stop nu op normale tijden om nog even te kunnen rijden. Denk wel dat we veel meer kilometers op de fiets zouden gaan maken, of langer weg op vakantie/in het buitenland werken. Dat houdt mij nu wel tegen.

Op youtube volg ik een stel dat nu in Cambodja fietst. Het gaat toch wel kriebelen, alhoewel we denk ik eerst eens even een rondje Italië gaan proberen. Als alles een beetje rustiger gaat worden met covid19 :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 11:40

Mooi, T2T! Je doet toffe dingen :j

En jij ook, Sakura! Die fietsvakanties lijken mij ook wel gaaf. Italië is geen Cambodja, maar oh zo mooi! Ik wil ooit een stuk van de Via Francigena lopen/fietsen. Mocht je tips nodig hebben voor de provincie rond Rome, ik heb daar aardig wat tijd doorgebracht en ken wel wat mooie dorpjes <3

Het ethische aspect rond de paarden heeft mij ook wel wat tegengehouden. Ik ben op mijn 18de gestopt toen ik ging studeren; nu is het ruim 10 jaar later en ik mis het toch wel enorm :o Binnenkort toch maar eens een proefles bij de manege hier. Hopelijk zijn ze een beetje goed voor de paarden. :)

Time2Tri

Berichten: 6124
Geregistreerd: 07-09-07
Woonplaats: Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:09

Even snel tussendoor ...
En the winner is van de tijdrit Almere virtual Challenge is *\o/*



Afbeelding


Afbeelding

MuSLi

Berichten: 5236
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:19

Netjes hoor Jeanette *\o/*

Hier sinds halverwege september niet meer op de fiets gezeten.
Het weer is er ook gewoon niet naar. En heb het druk zat met werken en die kleine.
Sporten doe ik nog wel veel hoor, kickboksen, hardlopen en soms een flinke wandeling.
Hopelijk binnenkort weer eens tijd (maken) voor een klein rondje op de fiets.
Soms mis ik het wel namelijk :o