Ervaring met galstenen gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Ervaring met galstenen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:49

Die ff-en gaan niet altijd op :+ . Onlangs erachter gekomen dat galstenen ook heel goed kunnen ontstaan door het slikken van anticonceptie. Ik had geen cholesterol, was 31 en niet te zwaar. Ik heb wel 10 jaar de (naamloze variant van) de yasmin geslikt. Er is natuurlijk geen dokter die dat toe gaat geven, maar ik neig toch sterk naar een bijwerking van de pil.

Operatie was inderdaad een kijkoperatie. Het was zo gepiept en na 3 uurtjes mocht ik weer naar huis. Eerste 2 dagen wel veel last gehad van pijn in mijn rechterschouder door gasophoping waarmee ze je buik opblazen. Twee weken rustig aan gedaan, maar daarna nergens meer last van gehad.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper



Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:37

Blue_Eyes schreef:
katybug schreef:
Het zijn er 5: fair, fat, forty, female, fertile ;)

Haha dan had ik er 4 uit 5 :') en ik moet zeggen dat ik op mijn 29e de forty het meest beledigend vond :')


Oh zie je, kwam ik toch nog aan 3 F's :D

Gimme_Joy schreef:
Operatie was inderdaad een kijkoperatie. Het was zo gepiept en na 3 uurtjes mocht ik weer naar huis. Eerste 2 dagen wel veel last gehad van pijn in mijn rechterschouder door gasophoping waarmee ze je buik opblazen. Twee weken rustig aan gedaan, maar daarna nergens meer last van gehad.

Good for you! Bij mij waren ze wat uitgeschoten met de morfine waardoor ik zo beroerd was dat ik toch echt een nachtje langer moest blijven :')


Wow. Serieus... wat heftig!

Ik kwam om 16 uur terug op zaal en om 19 uur mocht ik naar huis. Was zo duf als een konijn en alle prijkels kwamen tien keer zo heftig binnen, maar al met al was best te doen. Alleen de dagen erna voelde alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden. En terug. En weer heen. :') voelde me echt 80. 10 minuten douchen was al teveel. En twee nachten rechtop geslapen van de pijn in mijn schouder. Maar een week later liep ik alweer 5k met de hond.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, dasalijn, fotolijstje, Lalidan, Lizzah, Nanne, Remembrance, Solistar en 102 bezoekers

cron