Ervaringen schouder therapie / Frozen Shoulder GR/FR/DR

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Ervaringen schouder therapie / Frozen Shoulder GR/FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 09:04

Heb je geen MRI gehad toevallig om een en ander uit te sluiten en beter te bekijken? Ik heb ook al jaren last van mijn bovenrug, nekstenose en ook rechterschouder. Na jaren er achter gekomen dat daar een mega slijmbeurs ontsteking zit en een dubbele peesontsteking. De schouderorthopeed zegt ook doodleuk dat ze mij niet verder kan helpen en de kans op verbetering niet heel groot is, goed op houding letten en fysiotherapie.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:56

Coentjuh schreef:
Heb je geen MRI gehad toevallig om een en ander uit te sluiten en beter te bekijken? Ik heb ook al jaren last van mijn bovenrug, nekstenose en ook rechterschouder. Na jaren er achter gekomen dat daar een mega slijmbeurs ontsteking zit en een dubbele peesontsteking. De schouderorthopeed zegt ook doodleuk dat ze mij niet verder kan helpen en de kans op verbetering niet heel groot is, goed op houding letten en fysiotherapie.


Ik ben jaren naar diverse fysiotherapeuten geweest, huisartsen.. gevraagd of er echt niet iets verkeerd zat in mijn schouder.. Nee hoor..

Uiteindelijk toen toch verwijzing orthopeed gevraagd en zij had voor mij ingepland: Rontgenfoto, Echo en MRI, en fijn alles op 1 dag. Op de foto en echo was helemaal niets te zien terwijl er grote problemen in mijn schouder zijn! Dus ik zou zeker vragen om een MRI.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:26

Skippy01 schreef:
Coentjuh schreef:
Ik ben jaren naar diverse fysiotherapeuten geweest, huisartsen.. gevraagd of er echt niet iets verkeerd zat in mijn schouder.. Nee hoor..

Uiteindelijk toen toch verwijzing orthopeed gevraagd en zij had voor mij ingepland: Rontgenfoto, Echo en MRI, en fijn alles op 1 dag. Op de foto en echo was helemaal niets te zien terwijl er grote problemen in mijn schouder zijn! Dus ik zou zeker vragen om een MRI.


Ow wow! Bij mij konden ze het 'gelukkig' zowel op foto (arts) als op echo (fysio) heel helder zien. Dan ben jij blij dat er ook MRI gedaan is!


Ja zeker weten, anders dachten ze ook dat ik gek was misschien }:0 haha.. Dus idd vragen om MRI TS! Sterkte en succes ermee! Ik heb trouwens ook nog een behandeling bij de pijnbestrijding (verschrikkelijke behandeling) gehad. De twee zenuwen die het meest met schoudergewricht te maken hebben hebben ze voor een week of 6 verdoofd. Heeft bij mij weinig geholpen (maar ik heb dan ook nog wat andere probleempjes rugscoliose en dubbele nekstenose, dus dat heeft misschien daarmee te maken dat ik er niet zoveel baat bij had)

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Ervaringen schouder therapie / Frozen Shoulder GR/FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:27

Nee geen inspuiting, gewoon normale MRI.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bridleless, YandexBot en 165 bezoekers