Goodiebox

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Goodiebox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-20 10:05

Meer bokkers die een abonnement op de Goodiebox hebben? Daarstraks mijn eerste box aangevraagd en ben erg benieuwd! Hoor er veel goede dingen over :))

Altijd lekker een soort verwenmomentje voor jezelf, ik vergeet het (te) vaak door drukte.. en dit is lekker vrijblijvend.

Dus wie o wie is hier ook lid van, hoor graag jullie mening *D

ik heb een kortingscode voor €10 korting op de eerste box, via PB verkrijgbaar :D

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Goodiebox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 10:19

Het gaat niet specifiek over de Goodiebox, maar in onderstaand topic wordt de box wel regelmatig besproken.
caro29 @ [MWS] Beautyboxen

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 10:24

Geprobeerd maar ik kreeg zoveel spullen die in niet gebruik, dat ik liever zelf shop.....
Bovendien vond ik de genoemde waarde erg overdreven.

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Re: Goodiebox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:52

Ik heb hem even op pauze gezet maar heb hem ook. Vind er wel vaak bodylotion in zitten.. maar ook hele fijne dingen! Borstel, maskers, nagellak. Leuk om uit te proberen.

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:04

Destination schreef:
Het gaat niet specifiek over de Goodiebox, maar in onderstaand topic wordt de box wel regelmatig besproken.
caro29 @ [MWS] Beautyboxen


Hier heb ik mn eerste box binnen. Maar 1 ding moeten ruilen want daar had ik niks aan.

Via de genoemde link/topic hierboven dus lid van geworden =D Zou zeker daar ook even bij kijken en gezellig mee praten! Zitten ook meerdere die goede tips of informatie weten :p