Ervaringen met subluxatie schouder

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sweetgirl1
Berichten: 4520
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Ervaringen met subluxatie schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 09:56

Ik heb 9 jaar geleden door een val van een paard en later nog scooter ongeluk een luxatie aan de biceppees gehad, Ben geopereerd geweest. Van binnen bleek het 1 ramp te zijn, enorm ontstoken enz. Heb er nu 1,5 jaar later nog last van

Rust Zacht Anouk, 2 Januari 2012
Rust Zacht Natasja, 22 April 2014
Rust Zacht Roxy, 30 Juli 2015


Sweetgirl1
Berichten: 4520
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Ervaringen met subluxatie schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 09:25

Ik heb ruim 11 jaar geleden een ongeluk gehad, Van het paard gevallen op mijn schouder en hoofd.In de molen gedoken en er kwam steeds wat anders uit. Eerst een Beknelling, toen was het evt een scheurtje en toen wisten ze het niet meer. Dus ik bleef al die jaren met enorme pijn lopen. Soms zo erg dat ik mijn arm niet kon gebruiken. En nu ruim 3 a 4 jaar geleden weer een ongeluk gehad maar dan met een scooter en ook op mn linker schouder. Ik bleef enorme last houden dus in de medische molen. Weer een echo en een MRI gehad. En daaruit bleek dat mijn biceppees uit zijn kom was geschoten en dus al die jaren er naast heeft gelegen. Ze hebben mij geopereerd en die pees weer recht er in gelegd, en mijn schouder bleek enorm en dan ook echt enorm ontstoken te zijn van binnen, Dat hebben ze beetje weg gewerkt. Helaas blijf ik enorme last houden en hebben ze weer een echo gemaakt met contrastvloeistof, Daarin zagen ze evt een gaatje in de labrum. Ik kan alleen amper mijn arm gebruiken. Ook als ik zit, zoals ik nu dit verhaal typ doet mijn arm gewoon zeer en dat straalt uit naar mn elleboog en daarna naar mn vingers.

Rust Zacht Anouk, 2 Januari 2012
Rust Zacht Natasja, 22 April 2014
Rust Zacht Roxy, 30 Juli 2015

Sweetgirl1
Berichten: 4520
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 15:12

RoosvanBlue schreef:
Pff, wat een ellende :( Hebben ze al gezegd hoe de behandeling er dan verder uit moet zien?


Bij mij nietm doorleven en evt fysio maar die kan er niks aan foen helaas. Dus loop al geruime tijd met klachten en zal helaas denk ik niet meer overgaan

Rust Zacht Anouk, 2 Januari 2012
Rust Zacht Natasja, 22 April 2014
Rust Zacht Roxy, 30 Juli 2015

Sweetgirl1
Berichten: 4520
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Ervaringen met subluxatie schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 07:27

K ren al minstens 10 jaar het ziekenhuis plat. Dit jaar nog echo gehad met contrastvloeistof

Rust Zacht Anouk, 2 Januari 2012
Rust Zacht Natasja, 22 April 2014
Rust Zacht Roxy, 30 Juli 2015


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, 92Michelle, Emmaa_92, Googlebot, hagelslag, Kaplaars, Oehlala, Robin_Rikkie, SentiBot, Winged en 41 bezoekers