Sportschool partner durf te vragen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janiniie
Berichten: 2141
Geregistreerd: 08-12-07

Sportschool partner durf te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 23:40

Oké, ik heb dit eerder heel lang geleden geplaatst en wil nu toch weer een poging doen. Ik wil dus heel graag gaan sporten maar heb 0,0 conditie en nogal wat anxiety als het om sportscholen gaat. Is er toevallig een sportieve bokker omgeving Nieuwkoop die zegt.. fiets it ! Ik neem je mee op sleeptouw ?

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 06:35

Ik ga zelf op het moment maar 1x per week naar de sportschool, dus niet de goede partner voor jou denk ik, heb evt wel een aanrader qua sportschool wat voor jou redelijk in de buurt is: WLC in mijdrecht. Klein en veel persoonlijke begeleiding.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 07:14

Ik zou een sportschool kiezen waar je begeleiding bij krijgt als je niet weet hoe alles werkt. :j Dan krijg je ook een schema waar je je aan kunt houden. Is dat geen optie?

Princesj

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Sportschool partner durf te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:37

Ik heb dit topic verplaatst naar MWS, daar past hij beter.

Janiniie
Berichten: 2141
Geregistreerd: 08-12-07

Re: Sportschool partner durf te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 11:51

Het is meer het moment dat ik binnen kom en niemand ken, dan sla ik op slot en wil ik niet meer.

Nairua
Berichten: 41
Geregistreerd: 22-08-20

Re: Sportschool partner durf te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:11

Goed dat je contact zoekt! Hoop dat er iemand uit die omgeving reageert.

Anoniem

Re: Sportschool partner durf te vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:15

Is er in Nieuwkoop misschien een facebookgroep waar je je oproep in kan doen? Dan vind je misschien makkelijker iemand uit de buurt :)

Ander idee; als je belt met de sportschool en een afspraak maakt voor een intake (vaak willen ze je de eerste keer toch begeleiden en toestellen uitleggen) staat er waarschijnlijk gewoon een medewerker op je te wachten en heb je dus meteen een aanspreekpunt. Er zijn ook sportscholen die zo'n intake in groepjes doen, waardoor je meteen wat mensen leert kennen, dus daar kan je ook naar informeren.

Ik vind je in elk geval super stoer dat je het gaat proberen +:)+