Niet kunnen overgeven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AlphaDaemon
Berichten: 542
Geregistreerd: 24-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 13:22

Als pro in misselijk zijn heb ik wel enkele tips voor je =P
- Ruiken aan kaneel (call me crazy, maar t helpt soms echt)
- Citroen (de geur kan soms voldoende zijn of anders iets eten met citroen erin)
- Bij mij werkt sowieso over het algemeen meer frisse dingen / groente eten wel (appel bijv)
- Wees voorzichtig met vet eten / zwaar eten. Dit kan dan echt fout vallen. En persoonlijk zou ik wegblijven van de cola (koolzuur in buik vond ik nooit heel prettig).
- Extern focussen, dus niet opletten op je misselijkheid, maar je aandacht naar dingen om je heen verplaatsen (ik ging bomen tellen / iets doen)
- Als je echt graag wilt overgeven, zou ik de vinger in de keel truc langer toe passen. Soms lucht overgeven inderdaad gewoon op, maar bij mij is het dan ook niet direct raak met even vinger in mijn keel. Langer doen (ook als je aan het kokhalzen bent) en dan komt het denk ik wel.

Overigens klinkt het mij in de oren dat je misschien een buikgriepje kan hebben (overgeven en buikloop). Hoop het niet voor je, want bij mij duurde dat vaak wel 2 / 3 dagen en dan ben je t hele weekend ermee onder de pannen. Let erop dat je voldoende blijft drinken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, paulloo en 82 bezoekers