Chronisch vermoeid

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 16:18

Ik kom ook meepraten als dat goed is.
Heb ca. 30 jaar geleden de diagnose fibro gekregen en her en der ook wel wat slijtage. De vermoeidheid en doorlopende pijn zijn heel herkenbaar.
Ik werk 32 uur en heb mijn paarden aan huis. Heb bewust gekozen voor late diensten zodat ik 's ochtends nog een beetje rustig op gang kan komen en de dieren klaar kan hebben voor ik naar mijn werk ga. Als ik thuis kom doe ik een snel controle en voerrondje, zit een half uurtje met een glas wijn voor de buis en rol mijn bed in.
De volgende dag gaat alles dan weer net zo en op mijn vrije dagen slaap ik in de middag nog een paar uur om een beetje bij te tanken.
Ik zou heel graag minder werken om zodoende toch iets meer energie te hebben en ook af en toe nog eens op mijn paard te zitten ipv alleen maar hun voer en poepruimmens te zijn maar zoals er al meer zeiden, de rekeningen moeten ook betaald...
Voorheen eigenlijk altijd heel fijne en begripvolle leidinggevenden gehad, de huidige maakt het zwaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britt_Sisi, DemDeempel, Googlebot, Lalidan, lizard, Lizzah, Mayasfrenk, rocky_1995, Solistar en 102 bezoekers