Wie heeft er ervaring met Kiehl, calendulalijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irma_Maandag

Berichten: 2215
Geregistreerd: 20-12-05

Wie heeft er ervaring met Kiehl, calendulalijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 13:15

Hoi!

Ivm wat wisselingen in mijn anticonceptie, stress en andere bijkomstigheden, is de acne die ik jarenlang onder controle heb gehad, weer in volle glorie teruggekomen. -O-

Reguliere producten werken niet afdoende en in veel gevallen wekken ze (zeker wanneer ze op olie- en alcoholbasis zijn) alleen maar meer plekjes, bulten, ontstekingen of droge, schilferige huid op.
Ik lees me momenteel in op het merk Kiehl, en dan met name op de calendulalijn.

Ik ben overigens 42, en heb een erg gevoelige, lichte huid met vrij grove poriën.

Wie heeft er ervaringen met deze lijn? De belofte klinkt goed..... maar is dat ook zo in de praktijk?

Ik ben benieuwd!

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Wie heeft er ervaring met Kiehl, calendulalijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:07

Ik kom even je topic omhoog schoppen want ik heb dezelfde vraag, of iig omtrent het merk en goede gezochtsverzorging.
Ook, met perioden, veel last van acne/onderhuidse ontstekingen veelal hormonaal maar ik denk ook deels door stress.

Ik ken wel iemand die, iig in het verleden Kiehls (en Guerlain) gebruikte en zij was daar volgens mij wel tevreden over geloof ik.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:37

Misschien een bericht waar je niks aan hebt, maar heb je weleens geprobeerd zelf calendula zalf te maken? Zou dat misschien helpen?

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wie heeft er ervaring met Kiehl, calendulalijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 13:31

Ik zou je de Calm lijn van Paula’s Choice willen aanraden! Eerlijke en transparante huidverzorging, heeft voor mijn (hormonale) acné echt heel erg geholpen. Fijne klantenservice ook! :j

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 17:05

x_ankieee schreef:
Ik zou je de Calm lijn van Paula’s Choice willen aanraden! Eerlijke en transparante huidverzorging, heeft voor mijn (hormonale) acné echt heel erg geholpen. Fijne klantenservice ook! :j

Mag ik vragen welke producten je gebruikt en hoe je routine eruit ziet? Mag evt ook via PB, wil topic van TS niet kapen haha :)

Hannanas
Berichten: 13015
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 17:07

Ik heb echt geen idee maar ik heb zelf sinds een jaar eindelijk mijn verlossing gevonden in de producten van dermaviduals. Zelf ook zo’n rampgezicht, uiteindelijk tot rust gekomen. Zacht, niet verhoornd, weinig puistjes. Het grappige is dat ik altijd direct een puistenbol werd van een liposome gel. Nu mijn huid in evenwicht is ben ik begonnen met een liposome en dat gaat nu beter dan zonder zelfs! Dus je gaat het echt merken zodra je jouw balans gevonden hebt.

Irma_Maandag

Berichten: 2215
Geregistreerd: 20-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-20 19:24

moonsparkle schreef:
Misschien een bericht waar je niks aan hebt, maar heb je weleens geprobeerd zelf calendula zalf te maken? Zou dat misschien helpen?



Nooit geprobeerd, maar ik geloof erg in de werking ervan..... Mocht de lijn om welke reden dan ook niet bevallen, dan hou ik deze mogelijkheid zeker in gedachten. Bedankt!

Irma_Maandag

Berichten: 2215
Geregistreerd: 20-12-05

Re: Wie heeft er ervaring met Kiehl, calendulalijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-20 19:31

Ook dank voor jullie suggesties Hannanas en x_ankieee!

Momenteel heb ik toch niet gewacht en heb een drietal producten van deze lijn aangeschaft.
Het gaat om de exfoiliator, de calming wash en de toner. Nu sinds drie dagen in gebruik.

Echt iets zinnigs kan ik er dus nog niet over vermelden, maar wel voelt het product goed, kalmeert de huid en lijkt echt goed schoon te maken zonder uitdrogen.
Vooralsnog goede berichten dus, maar de grote test komt wanneer ik het langer gebruik en het product de uitspattingen van mijn hormonen in toom zal moeten gaan houden.